טאיקו- בית התה היפני

מסעדה במכמנים (Taiko- Japanese tea house)

9

טאיקו- בית התה היפני

ד.נ בקעת בית הכרם, מכמנים, 2010600, ישראל
( ? )

תמונות מטאיקו- בית התה היפני

חוות דעת על טאיקו- בית התה היפני

  • תמונה

    מאיר ברק

    17.12.2022

    רצינו תזכורת לביקור שלנו ביפן. שלמה, בעלה של טאיקו מארח עם הסברים ושיחות קצרות שהוא עורך בין האורחים. איש נחמד אבל ציפינו לנוכחות של טאיקו. מסתבר שהיא רוב הערב במטבח. לסיום, זכינו להחליף איתה מספר מילים. האוכל היה בסדר. לא יותר. על הכל העיב החשבון. 605שח לזוג. ממש לא מצדיק את החוויה.

  • תמונה

    Yaacov Agami

    21.11.2022

    היינו זוג,החוויה היתה מעניינת,מסקרנת ומלמדת.תודה לשלמה וטאיקו על הארוח.

  • תמונה

    nimrod katz

    30.08.2022

    אירוח יפני ארוחה יפנית מלאה עם הסברים על מרכיבי הארוחה במחיר 300 ש"ח כולל טיפ. אין ארוחת בוקר, ישנים ביורט שנמצא כ100 מטר בלב עצי אלון ממקום החניה, בדרך שפועית מאד בחלקה. לא הייתי ממליץ לאנשים מעל 60 ולמי שיש בעיות בהליכה. החלק הטוב הוא השקט והטבע מסביב.

  • תמונה

    נחום פרידמן

    25.06.2022

    אנחנו עדיין במקום ואני מזדרז לכתוב: לינה - יורט מעוצב לכאורה בפשטות אך הפשטות היא העניין. נעים, יעיל, נוח ובקיצור נהדר למי שרוצה רגיעה אמיתית. ארוחה - נפלאה. איכותית, אסתטי ברמה גבוהה, טעים מאוד !, ההסברים של שלמה מעניינים מאוד ופותחים צוהר לעושר התרבותי היפני. הסבר - ביקשנו וקיבלנו גם הסבר על התרבות היפנית מכיוון הקימונו. טאיקו ושלמה במשך שעה ויותר. כאן המקום לכתוב על הידיים הנפלאות של טאיקו. אומנית מהמעלה הראשונה גם באוכל אבל ביצירת קימונו על כל המורכבות שבו, עיצוב אהילים ועוד ועוד. אומנית ! בשורה הסופית - תמורה מלאה למחיר. תודה לכם טאיקו ושלמה.

  • תמונה

    L X

    20.06.2021

    המטרה: לאכול במסעדת חוייה יפנית טובה. הבעיה: שיטת ה"מצליח" של שלמה וטאיקו: 1. הבית של הזוג נמצא בצפון ליד כרמיאל 2. המחיר לארוחה זוגית הוא 225שח לאדם, מינימום 450שח לזוג 3. את הארוחה עושים רק בערב יום שישי ב-19:00-21:30. כך יוצא שנדרשים לנהוג הביתה באמצע הלילה בחושך ולסכן את עצמכם. הכל כדי שתישנו אצלהם 4. הזוג לא מרשה "סתם לבוא לאכול" במסעדה, אלא אם מזמינים אצלהם לינה ב"יורט" ("צימר" שהוא בסה"כ אוהל מונגולי עגול מאובזר שעולה 600שח לזוג ללילה בגודל אוהל 8 מחלקתי צבאי) 5. אם לא רוצים לשלם, נכנסים ל"רשימת המתנה" אינסופית, או בין השורות מחכים כשאין מספיק פראיירים שנאלצו להזמין לינה לחמשוש 6. את הלינה באוהל דורשים להזמין לפחות ל-2 לילות החל מיום חמישי ביום עבודה 7. טקס התה נמשך שעתיים ועולה 900שח 8. המחיר הוא 900שח גם לאדם אחד וגם לקבוצה עד עשרה אנשים. הטקס נפרד מהארוחה בשעות אחרות ולא ניתן לקיים אותו עם הארוחה במסעדה אלא בנפרד. 9. מדובר בטקס תה בלבד שאינו כולל ארוחה 10. החשבון: כדי שזוג יוכל ליהנות מחווייה יפנית בטאיקו, הוא יצטרך לשלם אלפי שקלים רק כדי להתגבר על שיטת ה"מצליח" שנועדה לסחוט מכם כסף על מינימום 2 לילות לינה באוהל יורט של בני הזוג בימי חמישי-שבת. יוצא שבמקום לבוא למסעדה וליהנות מחווייה יפנית תמורת כמה מאות שקלים, זה המחיר: דלק הלוך חזור: 300שח 2לילות מינימום לינה: 1200שח הלינה כוללת רק ארוחת בוקר. כ-5 ארוחות במשך 3 ימים על חשבונכם במסעדות ביומיים שנאלצים לבלות ולטייל בכח מסביב: כ300שח לזוג פר ארוחה, סה"כ 1500שח ארוחה לזוג במסעדת טאיקו: 450שח טקס תה במסעדת טאיקו: 900שח סה"כ יצא לנו: 4,450 ש"ח 😲🧐🤦‍♂️🤦‍♀️

עסקים נוספים בקרבת מקום לטאיקו- בית התה היפני

צימר לגור בחורש

בית מלון במכמנים

להקת תיסלם 1, מכמנים

יערת הדבש בגליל

בית מלון במכמנים

מכמנים, 20106

מועדון

מרכז תרבות במכמנים

מכמנים

מרכז הפסיפס

חנות אינטרנט במכמנים

להקת כוורת 3, מכמנים, 2010600

מיסנס קוסמטיקס

חנות למוצרי קוסמטיקה במכמנים

ת.ד. 11, מכמנים, 2010600

מאפייני העסק

קהל
מרחב בטוח לטרנסג'נדריםקבוצות
הצעות
אלכוהולאפשרויות צמחוניותבירהייןמשקאות חריפיםקפה
תכנון
יש צורך בהזמנה מראשניתן להזמין מקום
אווירה
חמים וביתילא רשמית
נגישות
מגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגלים
תשלומים
כרטיסי אשראיכרטיסי חיוב
אפשרויות הסעדה
ארוחת בוקרארוחת ערבקינוחמקומות ישיבה
מאפיינים אחרים
ילדים: כיסאות תינוקאפשרויות שירות: לאכול במקום

מיקומו של טאיקו- בית התה היפני במכמנים

הצג מפה