שביל יונתן

אזור לטיולים רגליים במכמנים

8.8

שביל יונתן

מכמנים, ישראל
( ? )

תמונות משביל יונתן

חוות דעת על שביל יונתן

  • תמונה

    Ilya Belenky

    24.02.2023

    שביל מקסים, במיוחד בפברואר - מרץ שהכל פורח. מסלול של 3 קמ בערך. מתחילים מהחנייה "שביל יונתן" בWaze. המסלול הוא לא הכי אינטואיטיבי, אך יש מלא סימונים בדרך, אז פשוט תעקבו אחרי הסימון. ניתן לבוא עם ילדים וכלבים. מסלול של 2-3 שעות, לטעמי, רמת קושי: קל-בינוני, הרבה אבנים בדרך ואחרי גשם יכול להיות בוצי, לתשומת לבכם. נופים מדהימים לכל הכיוונים 🙃. מסיימים בתוך היישוב ויש עוד קצת הליכה עד הרכבים. אנא שימרו על הניקיון.

  • תמונה

    דר יואב פלמה

    07.01.2023

    שביל יונתן במכמנים- מצפור⛰, טבע🌿 ואתר הנצחה✡️ הישוב מכמנים ממוקם על הר כמון, שהוא ההר הגבוה ביותר בגליל התחתון (598 מטר מעל פני הים). הישוב מכמנים נמצא בצידו המערבי ובשולי הישוב נפרץ שביל יונתן. שביל לזכרו של יונתן הדסי ז''ל לוחם יחידת מגלן שנפל במלחמת לבנון השניה השביל נפרץ סומן ומטופח על ידי חברי מכמנים , חברי קבוץ מרחביה , המשפחה, יחידת מגלן וחבריו של יונתן. מסלול הליכה נוח ומסומן היטב, אל מול נופי הגליל התחתון. לאורכו של המסלול עמדות עם שירים וקטעי הנצחה מרגשים💌 📍וויז:"שביל יונתן (מכמנים)" 💸 עלות- ללא עלות 📝 צורך ברישום- ללא רישום מראש 📏אורך המסלול: 3 קמ ירידה 95- מטר ⬇️ עלייה 92 מטר⬆️ 🦽נגישות: לא מתאים לעגלות ולנכים 🔮אופי הטיול: מסלול מעגלי בדרגת קושי קל ⏰משך הטיול: 2 שעות כלבים:המסלול מתאים כלבים תאור המסלול: קיימים 2 מסלולי טיול, הארוך הוא 4.5 ק"מ בחרנו במסלול הקצר 2.3 קמ +700 מטר הליכה לרכבים בתוך היישוב. המסלול מתחיל בסימון שבילים כחול🔵 100 מטר משמאל לשער לפני הכניסה לישוב. יורדים בסימון הכחול 🔵למורדות ההר ועוברים ליד מטעי זיתים. ממשיכים בשביל עד שמגיעים למפגש שבילים כחול🔵 וירוק🟢. נמשיך בסימון שבילים הירוק🟢 500 מטרים מהפניה לסימון שבילים הירוק🟢 מגיעים אל שילוט זיכרון המספר על יונתן. ממשיכים עוד 500 מטרים עד לשילוט על יחידת מגלן (יחידתו של יונתן הדסי ז"ל). ממשיכים עוד כ 500 מטרים נוספים עד לעיקול ונכנסים ליישוב. מרגע הגעה לכביש הפנימי של הישוב נלך על הכביש הראשי כ700 מטרים נוספים עד להגעה לרכבים ‎🚮 תשתדלו להשאיר נקי

  • תמונה

    גלילה הוכמן

    03.10.2022

    שביל מעגלי עםנוף יפה רובו מישורי וקל להליכה

  • תמונה

    מירב בן שמואל

    21.04.2022

    שביל בטבע סובב עין כמונים. 5 קמ בשביל מעגלי לא קשה במיוחד בטבע ונוף מהממים. לטעמי בין היפים בארץ. בעונה זו של השנה פריחה מדהימה נוף פנורמי מעל הכינרת ועד לים התיכון עכו וחיפה. את השביל הקימו לזכרו חבריו לצוות של יונתן הדסי ז"ל לוחם מגלן שנהרג בפעילות מבצעית במלחמת לבנון השניה.

  • תמונה

    Yaron Raski

    09.01.2022

    מסלול מקסים לא קשה ולא ארוך, נוף מרהיב (ביום בהיר) הן של מפרץ חיפה וכרמיאל והן של הכנרת ובקעת סכנין. כחמישים דקות הליכה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לשביל יונתן

דרך התנ"ך אל הטבע

לינה וארוחת בוקר במכמנים

ללא רחוב, מכמנים, 20106

מיסנס קוסמטיקס

חנות למוצרי קוסמטיקה במכמנים

ת.ד. 11, מכמנים, 2010600

מועדון

מרכז תרבות במכמנים

מכמנים

ד"ר סמיר סואעד - מרפאת כללית הר כמאנה

רופא משפחה בכמאנה

כמאנה

מאפייני העסק

ילדים
טיולים רגליים שמתאימים לילדיםמתאים לילדים
מאפיינים אחרים
פעילויות: טיול רגלי

מיקומו של שביל יונתן במכמנים

הצג מפה