Mantur Metula by Selina, סלינה מנתור מטולה

חוות דעת על Mantur Metula by Selina, סלינה מנתור מטולה

dudi sherman

27.08.2023

לא חוזר לשם שוב! למרות שיניב המנהל מאוד נחמד. קיבלנו חדר לא נקי, פריזר מפוצץ בקרח שאי אפשר להכניס כלום, מקלחת עם ריח רע, אין מתלים למגבות, ועוד ועוד.... בקיצור לא מתוחזק. וכל הרחוב בשיפוצים אבק וחול.

Avi Rose

26.08.2023

חופשה. שירות גרוע. אין עם מי לדבר. הטלפון באתר לא פעיל. אין אפשרות ליצור קשר. האתר באינטרנט לא ידידותי. אין ארוחת בוקר למרות שבאתר כתוב שיש. שכרתי סוויטה באתר של סלינה בפועל זה חדר גדול יותר מהרגיל. במפורש לא הייתי מגדיר את החדר כסוויטה. פקידת הקבלה לא יודעת כלום ולא ענתה על שום שאלה. את החדר חא סידרו חנו בטענה שלא היה מפתח רזרווי. לא קיבלתי חשבונית על התשלום בצ'יק אאוט, למרות שדרשתי שזה בניגוד לחוק. אצרו שישלחו למייל. נכון לכתיבת פוסט זה עדיין לא התקבל. בנוסף לסוויטה משפחתי שכרה עוד 4 חדרים. מאוד לא ממליץ על המלון הזה. מי שהולך למלון הזה שלא יהיו לו ציפיות. בנוסף יש בעיות בטיחות במלון. באמבטיה אין משטח נגד החלקה. בשירותים הציבוריים ליד הקבלה מעצור הדלת ממוקם באמצע הריצפה וכמעט נפלתי. נדלת במעלית בבנין הכחול, נסגרת בחוזקה על מי שנכנס קיבלתי מכה. הסף של המעלית לא בגובה הריצפה. התרעתי על הבעיות ולא נעשה כלום. אין בל בוי שיסחוב את המזוודה במקרה של אנשים עם מוגבלות.

תהילה שרמן

25.08.2023

חדר לא נקי, לא מתוחזק, מקפיא מלא קרח(אי אפשר להכניס קרחונים), הושארו פחיות מהאורחים הקודמים,ריח תחב, ברחוב משפצים רכבים שעוברים מעלים אבק. ריח של טחב , ישן ואבק בכל 2 הלובאים.

עדן פולק

21.08.2023

פחות ממליצה, החדר שלנו היה מלוכלך , המקלחת מוזנחת, הבר שם לא פתוח ככה שההודעה הראשונה שלהם שהשתייה הראשונה עליהם לא רלוונטית. המיטה הזוגית איננה מיטה זוגית אלא, שתי מיטות מחוברות עם חריץ באמצע. בעיניי, התמורה שמקבלים לא שווה את המחיר.

raya nashelsky

15.08.2023

הזמנו בבוקינג חדר זוגי עם מיטה זוגית. הגענו לסלינה בשעה 19.00 בערב ראינו את החדר ואת המיטה הזוגית מוצעת. יצאנו לאכול במסעדה מקומית ולשתות בבר הפטרייה. כשחזרנו לקראת 22.30 בלילה ובאנו להיכנס למיטה ראינו שהמיטה הזוגית היא בעצם שתי מיטות יחיד שחוברו יחדיו. שתי המיטות כל הזמן זזו ונפרדו. זה לא מה שהזמנו. בקבלה לא היה מענה. הייתה חוויה לא נעימה ועוגמת נפש. בבוקר אמרנו לקבלה והם התנערו מאחריות. טענו שזה מיטה יהודית והיא מופרדת (אף על פי שלא כתוב בשום מקום- לא בבוקינג ולא באתר עצמו). לא ממליצה לאף אחד.