באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Yoel Bibring
במילה אחת: עקיצה! סגרנו לילה אצל זהבה ״האדיבה״ כי ראינו שיש כאן תגובות מפרגנות, כנראה שמדובר במשפחה שלה שעושים תגובות דמה. בצורה מגעילה היא פשוט העלתה לנו את המחיר שכבר היינו בדרך ולא נותרה לנו ברירה אלא להסכים. חשבה שנפלה על פראיירים. במקור המחיר היה 450 ש״ח ופתאום היא טענה שזאת פעם ראשונה שמזמינים אצלה דרך האפליקציה אז זאת טעות והמחיר האמיתי הוא פי 2. לא נתקלתי בדבר כזה ששעתיים לפני הכניסה מודיעים לך שהמחיר עלה ושאם לא מתאים לנו שלא נגיע. סבבה, מצאנו מקום הרבה יותר טוב וללא רמאים.
Or Badani
הזמנו חופשה אצל אווירה כפרית בגורן. כשהגענו למקום, גילינו שההזמנה שלנו בוטלה יום לפני בלי התראה. התקשרנו לבעלים של המקום, זהבה, וביקשנו הסבר. היא אמרה לנו שאנחנו יכולים להישאר, אבל רק אם נשלם כמעט כפול מהמחיר שסגרנו. שאלנו אם יש דרך לבוא לקראתנו, והיא ענתה שלא. היא הייתה לא נעימה וצעקה עלינו. אנחנו מאוד מאוכזבים מהשירות שקיבלנו מאווירה כפרית. אנחנו לא ממליצים על המקום הזה, בייחוד בגלל היחס הלא נעים ותאוות הבצע של זהבה.
Dayana Frenklakh
הזמנו חופשה אצל אווירה כפרית בגורן. בזמן שהיינו בדרך לצפון, כשעה לפני שהגענו ליעד, רצינו לעדכן את בעלי המקום שאנחנו עתידים להגיע בשעה הקרובה. כשנכנסנו לפרטי ההזמנה, נדהמנו לגלות שהיא בוטלה יום לפני. לא קיבלנו על כך התראה כלל. התקשרנו לבעלים בבקשה לעזרה ונתקלנו בחוצפה ואטימות שלא ציפינו לה. זהבה הבעלים של המקום אמרה שאין לה בעיה שנגיע, אבל רק אם נשלם כמעט כפול מהמחיר שסגרנו בו. שאלנו אם יש דרך לבוא לקראתנו, הרי בכל זאת סגרנו בזמן, ולא קיבלנו הסבר למה ההזמנה בוטלה מלכתחילה. נעננו ביחס לא נעים והרמת טונים שלא היתה נעימה כלל. מרגיש כמו ניצול כשמפרסמים מחיר מסויים ובפועל מבקשים כפול לאחר שמבטלים את ההזמנה ברגע האחרון ולא מודיעים על כך מראש. לא מומלץ בכלל, בייחוד בגלל היחס הלא נעים ותאוות הבצע שחווינו.
Ohad Barnoy
אחלה מקום ואחלה שרות. הזמנו לסוף הקיץ ובסוף נאלצנו לבטל חדר אחד והיו ממש בסדר איתנו. תענוג של שרות. בטוח נבוא פעם הבאה שבצפון
יגאל כהן
עכשיו חזרנו מיומיים. במקום..נהנינו מאוד מאוד ..זהבה מקסימה רחבת לב ואדיבה. נקשרנו למקום ונחזור שוב עם משפחה מורחבת...