מכבידנט מודיעין
רופא במודיעין-מכבים-רעות
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 73-281-6200
-
שעות הפתיחה של מכבידנט מודיעין:
יום ראשון: 8:00 עד 20:00
יום שני: 8:00 עד 20:00
יום שלישי: 8:00 עד 20:00
יום רביעי: 8:00 עד 20:00
יום חמישי: 8:00 עד 20:00
יום שישי: 8:00 עד 13:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למכבידנט מודיעין
Dub & Co. Law Firm
משרד עורכי דין במודיעין-מכבים-רעות
בניין רקיע, דם המכבים 36, מודיעין מכבים רעות, 7178602
רופאים בקרבת מקום למכבידנט מודיעין
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםתכנון: מקבלים מטופלים חדשיםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
שמואל ברוך
כל מה שקשור באורטודנטיה ובד"ר ארד ארנון, פשוט לא!! טיפל מטפל יטפל אלוהים יודע....6 שנים שהבת שלי מטופלת אצלו. בפועל טיפלו בה האסיסטנטים שלו, אם לא הרי איך יג'נגל בין 7 חדרים?! אז אחרי 6 שנים לא פחות ולא יותר, תורים דחויים כל 3 חודשים (הזוי!!!), וכל תור 10 דקות גג, השיניים הפלא ופלא בולטות החוצה, וכנראה שהתוצאה המתבקשת לא התקבלה וצריך לעקור שיניים(?!). עכשיו כל שינוי, בוא נתקזז תשלם תוסיף, הציעו להחליף רופא (רק כאופציה) והשמיטו את הפרט שצריך לשלם על בדיקה אצלו, כי זה רופא חדש כי זו תכנית חדשה... הבת שלי מתגייסת אוטוטו, ד"ר ארד ארנון בעצמו אמר שתשמר לה הזכות לטיפול גם אחרי הצבא....בעוד שנה יש בר מצוה לילד.....אז אפשר לשקול לתכנן, ובשיחת טלפון אחת מרסקים הכל. לא ניתן לדחות, מה פתאום, זו החלטת רופאים, יש עלויות, וצריך לממש עכשיו. מלחמת התשה מול סימונה מנהלת הסניף מול חומת מכבידנט, מכבי! שום אמפטיה, שום הבנה ופיצוי על עוגמת נפש רק מילים יפות שאין בהן מאום. מאכזב מתסכל מרגיז וכל הסופרלטיבים האפשריים. 6 שנים, כבר אמרתי? ולא סיימנו!! אם היה אפשר לדרג 0, זה מה שמגיע לכם. אם מישהו מהשירות קורא את זה, שלא יגידו שזה פוסט פיקטיבי השם הוא נועם ברוך.
yossi cohen
פחדתי לטפל שם בשיניים והמבין יבין אז אני שואל את עצמי למה אני צריך לשלם מכבי שלי ולפחד שירות מכבי בעיר מודיעין קטסטרופה
Noa Gan
אם היה אפשר לדרג אפס הייתי מדרגת, עשיתי טיפול ישור שיניים אצל דר ארד. התחלתי את התהליך לפני 9 שנים!!! נתחיל מזה שאין תורים בכלל ומורחים את החיים ואחרי 3 וחצי שנים הורידו לי את הגשר. אחרי שנה הרגשתי שמשהו לא בסדר בקיבוע והגעתי אליהם ואמרו לי שהכל בסדר וכלום לא נשבר!! ושאשים את הפלטה השקופה בלילה. היו שבועיים שלושה שלא שמתי ונפתח לי רווח ענק בשיניים הקדמיות. שמתי את הפלטה השקופה והיא באמת צמצמה קצת את הרווח ואז הפלטה נשברה, באתי אליהם ואמרתי להם שיעשו לי פלטה חדשה עם אותן מידות של הפלטה הישנה כדי שהרווח יצטמצם ושיעשו לי קיבוע חדש. מסתבר שהאינטילגנטים לא שומרים את המידות של הפלטןת למרות שזה ידוע שזה יכול לההרס בקלות. והציעו לי טיפול חוזר בחינם. אמרו שהתהליך יקח 3-4 חודשים. שנתיים וחצי!!!! שהייתי עם גשר שמרחו לי את החיים גם בתורים וגם בטיפול עצמו. מזל שהוא הביא רופא חדש שבנס הייתי אצלו שני טיפולים אחרונים ורווח ענק נסגר בתוך חודשיים (אחרי שחצי שנה הרופאים האחרים שלו אומרים שהם עושים כל מה שאפשר אבל זה לא נסגר) אתמול בשעה טובה הורידו לי את הגשר. אחרי סיוט מתמשך. והיום!!! הקיבוע השתחרר לגמרי בחצי מהפה. למזלי חבר של ההורים שלי אורתודנט פרטי והוא סידר לי את הקיבוע עכשיו, הוא היה בשוק מזה שאתמול אמרו לי שאת המידות לפלטה השקופה דר ארד בעצמו! אמר לי שצריך לקחת רק עוד שלושה חודשים. הוא אמר שאצלו אין דבר כזה שמורידים גשר בלי מידות לפלטה ושאין שום סיבה לדחות את זה. בקיצור- שירות תת רמה. עבודה תת רמה. תורים תת רמה. או במילים אחרות מה אנשים לא יעשו בשביל כסף ויטפלו ב7 חדרים במקביל. יש לציין שבטיפול החוזר אני ביקשתי כל תור שארד יבוא להסתכל ויאשר את מה שעשו וביקשתי והתחננתי שיראה אם אין משהו שאפשר לעשות כדי שהרווחים יסגרו מהר יותר והוא אמר שאין אבל אחד הרופאים החדשים שלו סגר את הרווח תוך שני טיפולים. בטיפול הראשון של הגשר ארד היה בחדר הטיפולים אולי פעמיים. בקיצור לא ממליצה בכלל להתקרב. עדיף לעשות אצל רופא פרטי ולשלם עוד קצת ולא לחוות את עוגמת הנפש הזאת.
דניאל ברויאר
בכל מה שקשור לביקורת שגרתית, כגון שיננית וכדומה, הם סבירים לגמרי. מערך המזכירות עובד בסדר. הבעיה היא הטיפולים ליישור שיניים. כאחד שהיום סיים, בהתחלה אומרים שד"ר ארד יטפל בך, אבל בפועל ערבים מתעסקים לך בפה, ואני לא גזען, אבל העבודה שלהם לא מקצועית, גסה ולא עדינה. יותר מידי זמן המתנה לתורים, מחסור חמור בתורים, במקצועיות וביחס מכבד. זכור לי כחוויה מלחיצה וכואבת. חוץ מביקורת שגרתית, לא מומלץ בכלל.
MeverythingIsArt.
שירות זוועה. לא מבינים עניין, לא מקשיבים לתלונות הפציינט..יש להם תבניות מוכנות לתשובות לא משנה מה תתלונן להם. לא לוקחים אחריות לאחר רשלנות רפואית מצידם. תחסכו כאב וכאב ראש ותטפלו בעצמיכם בסניף אחר. ממש נפגעתי מהשירות ומהטיפול