קנקון מודיעין - חנות המפעל
מעדנייה במודיעין-מכבים-רעות
9.1
קנקון מודיעין - חנות המפעל
שדרות המקצועות 18, מודיעין מכבים רעות, ישראל- http://cancun.co.il/
- +972 8-616-4040
-
שעות הפתיחה של קנקון מודיעין - חנות המפעל:
יום ראשון: 8:30 עד 13:00
יום שני: סגור
יום שלישי: 9:00 עד 20:00
יום רביעי: 9:00 עד 20:00
יום חמישי: 9:00 עד 20:00
יום שישי: 8:00 עד 16:00
יום שבת: 9:00 עד 18:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לקנקון מודיעין - חנות המפעל
פרופורציה מודיעין-מכבים רעות
שירות להסרת שיער במודיעין-מכבים-רעות
הקדר - ישפרו סנטר מודיעין מכבים רעות, 7178386
חד פעמי מודיעין - רשת לכלים חד פעמיים כלי בית ואפייה
חנות הכל לבית במודיעין-מכבים-רעות
החרט 1 מתחם רמי לוי ישפרו סנטר מודיעין, מודיעין מכבים רעות
ויקטוריה - מועדון בת מצווה במודיעין
אולם אירועים במודיעין-מכבים-רעות
החרט 4, מודיעין מכבים רעות, 7178426
מעדניות בקרבת מקום לקנקון מודיעין - חנות המפעל
מאפייני העסק
מתקנים
Wi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותאיסוף עצמימשלוח ביום הקנייה
הצג עוד מאפיינים
Феликс Гойхман
הכל מצויין. ההזמנה שלי נמסרה בזמן. כל המוצרים טעימים מאוד וטריים. אני אזמין עוד.
Moti Elmaliach
שירות מתחת לכל ביקורת. העובדים במקום מוציאים את החשק לקנות
כריסטינה פטרנקו
שרות לקוחות הכי גרוע ולא מקצועי שנתקלתי בו בחיי !! לא רק שקיבלתי מוצר לגמרי אחר ממה שביקשתי והטעו אותי בחנות אלה גם לא הסכימה לקחת אחריות על הפאשלה שלהם... לפני כשבוע הגעתי לקנות קוויאר אדום של פיטר פן שאותו אני אוכל מעל עשור ולא שום חברה אחרת כאשר ניגשתי לקוויאר המקפיא היה נעול לכן קרוא לעובד שיפתח ויביאי לי את הקוויאר במו ידיו, הוא שאל אותי אם אני רוצה עם המליחות המופחתת (מדבקה סגולה) או מליחות גבוהה (מדבקה כתומה), בפרוש עניתי שאך ורק כמה שפחות מלח, הוא הושיט לי קוויאר אדום עם המדבקה הסגולה, ברגע שהגעתי הבית וטעמתי את הקוויאר הוא היה מלוח ברמה לא הגיונית עד כידי כך ששרף לי כל הפה (ואני בן אדם שאוכל המון מלח) מיד התקשרתי וסיפרתי את המקרה , וביקשתי שתיגש למקפיאי ותבדוק לי את שני המדבקות ומה האחוז של המלח בקוויאר להפתעתה הגדולה של העובדת היא ענתה לי שבשניהם זה אותו הדבר כ 6% , ואז שאלתי איך זה הגיוני שבחנות טוענים שיש שני סוגים אחד מלוח יותר ואחד פחות מלוח לשם כך נועדו 2 מדבקות בצבעים שונים ושזה לא הגיוני שהם מוכרים את אותו מוצר עם אותה הכמות של המלח בטענה שזה שני מוצרים שונים ומטעים את הלקוחות שלהם, העובדת בטלפון ענתה שתעביר את הפניה שלי לשרות לקוחות ותוך שלושה ימים זה יטופל והתקשרו אליי. לא רק שאף אחד לא פנה אליי במשך שבוע והייתי צריכה אני לחפש אותם , גם השרות לקוחות היה מזעזע, הבחורה בשרות לקוחות טענה שאין החזר על מוצרי קוויאר, הסברתי לה שאם הייתי לוקחת לבד מהמקפיא צודקת זו הבעיה שלי , אבל המקרר היה נעול וכל העסק נעשה דרך מוכר שבא לפתוח את המקפיא וגם שאל אותי לגביעדיפיות שלי למליחות . אז בעצם הטעו אותי נתנו לי מוצר שלא רציתי ולא מוכנים לקחת אחריות!! באמת באמת שהשרות לקוחות שלכם על הפנים , כניראה שהלקוחות שלכם לא חשובים לכם אם אתם לא מוכנים לקחת אחריות על טעיות של העובדים שלכם ומוכנים לקחת פעם אחת ואחרונה 400 ש"ח במקום שאהיה לקוחה מרוצה ואקנה באלפי . שקלים ואמליץ עליכם לקוחות יקרים לפני שאתם רוכשים מהם מוצרים במאות שקלים תחשבו אולי שווה לבזבז אותם במקום אחר במקום שיתנו לכם שרות טוב ומקצועי ולא ישקרו אתכם ולא יסכימו לקחת אחריות
Natali Bashmashnikov
שירות לקוחות גרוע , סחורה גרוע ופגע תוקף, אל תתקרבו !!!! ביום שישי הגעתי לחנות לקנות מצרכים למנה שפרות ים שאני מכינה באופן רגיל. קניתי שרימפס קלמרי ומולים כאשר ארזו לי את המולים תלשו את פתק התוקף מהשקית וארזו את הרשת לא ניו סימנים של תוקף לשקית לא יחסתי לכך חשיבות כיוון שאני קונה בחנות באופן קבוע ואף פעם לא היו בעיות עם הסחורה שלהם . כאשר התחלתי לבשל נהייה ריח של ביוב מהתבשיל שמשלב את 3 סוגי פרות הים שנקבתי מקודם . התחלתי לבדוק ממה נוצר הריח וכאשר פתחתי את המולים ראיתי שהם לא שלמים ונראים לא רגיל טעמתי מהרוטב והכל היה ספוג בריח לא טוב של פירות ים לא טריים . איני יודעת כמה זמן היו המולים פג תוקף וממש מקווה שהצוות וההנהלה לא מוכרת באופן תמידי מוצרים כאלו. לאחר שהבנתי שכל התבשיל אינו ראוי למאכל השלחתי הכל לפח צילמתי את המולים ושאר פרות הים שנזרקו כיוון שהתבשלו ביחד ולא הייתי מעוניינת להרעיל איש. ביום שבת בבוקר התקשרתי לחנות ונאמר לי שיחזרו אלי משרות הלקוחות וכמו שנאמר באמת חזרו אלי ומישהי אמרה שאני עשיתי טעות ולא הרחתי את המולים לפני, הסברתי לה שאני לא רגילה שמוכרים לי סחורה פגומה ולכן לא חשבתי שיש בעיה כזאת הסברתי לה שהכל נזרק ונאלצתי להזמין אוכל מוכן שזה עוד הוצאה ושהם מכרו לי סחורה פגומה גם אם רק מרכיב אחד אבל כל המנה נהרסה וזה סביבות 350 שח הבחורה בשיא האדישות אמרה לי שזאת בעיה שלי שלא הרחתי ושהכנתי את המנה מכל פרות הים והינה מוכנה לזכאת אותי ב75 שח רק בעבור המולים . כמובן שאיני מצפה שתזכה אותי בעבור ההזמה שעשיתי באותו הערב כדי להאכיל את האורחים שלי אבל אל כל פרות הים כמובן שעליה לזאכות אותי, כמובן שמכתב מסודר יועבר גם למשרד הבריאות אל מנת לבדוק מה קורה בחנות עם סחורה שאפשר לקבל ממנה קלקול כיבה מאוד קשה!!!. שירות לקוחות גרוע , סחורה גרוע ופגע תוקף, אל תתקרבו !!!!
גיא ענבר
אוהב מאוד את המקום. החנות פתוח. השעות נוחות וחנייה בשפע צמודה לחנות. צוות המכירה סופר מיומן ובמרבית המקרים גם אדיב במיוחד. קונה הרבה דגים טריים ובשר טרי. תמיד מכינים כמו שאני מבקש. ממליץ על נקניקיות טריות תוצרת מקומית וכמובן שפע פירות ים קפואים מצויינים.