אנה בוטיק

בית קפה במודיעין-מכבים-רעות

  • שעות הפתיחה של אנה בוטיק:
    יום ראשון: 7:00 עד 20:30
    יום שני: 7:00 עד 20:30
    יום שלישי: 7:00 עד 20:30
    יום רביעי: 7:00 עד 20:30
    יום חמישי: 7:00 עד 20:30
    יום שישי: 7:00 עד 15:00
    יום שבת: סגור

תמונות מאנה בוטיק

חוות דעת על אנה בוטיק

  • תמונה

    עורכת דין סוזאנה זוקוב

    11.03.2023

    חסר ידע בסיסי במזון על כל היבטיו. כרגע חלפתי על פני החנות הסגורה כל העוגיות לצד החלון ללא שום סוכך או הגנה מהשמש, הכל נמס. כשכן משבתי שירות איטי ולא מקצועי. חבל

  • תמונה

    Yasmin Hassidim

    16.12.2022

    כשפניתי למארחת היא ישר אמרה שאין מקום, אפילו שאחרי כמה דקות התפנה. עברו זוג זקנים בני 80 שבקושי יכלו ללכת, גם אותם היא 'סילקה'. לא נעים יחס כזה ישר בכניסה. אח''כ לקח מלא זמן עד שהארוחת בוקר הגיעה וכשסוף סוף היא יצאה, היו בה כמה מטבלים משעממים, אבל זה מילא - היה בערך כפית מהסלט ביצים, מה אני אעשה עם כפית?? ממש קמצנים. וגם שאר הממרחים בקושי הספיקו למריחה על לחם אחד. אח''כ ביקשנו עוד אבל כמובן שלקח מלא זמן עד שהביאו.ף, פשוט וויתרנו. גם הסלט, נראה טוב אבל מה, מלא שמן ובלי לימון. זה לא טעים ככה! חביתה פריזאית , מנה שנשמעת מבטיחה, גם כן הגיעו שתי פרוסות חלה עבה, בלי ממרח - יבש. אם כבר אתם מגישים אוכל - עשו את זה כמו שצריך. זה מרגיש כאילו לא בא לכם לעשות את זה וחבל, לא פעם ראשונה שיצאתי עם כזאת חוויה אצלכם. פעם הבאה כבר לא אבוא.

  • תמונה

    Hodil Pinhas

    09.12.2022

    מקום גרוע!!! לא להתקרב! אחרי המתנה של כ20 דקות באה מלצרים שתוך כדי שאנחנו נותנים לה את הבחירה שלנו היא פשוט אמרה שצריכה ללכת כי קראו לה בפעמון.. המקום קורא לעצמו בוטיק אבל הדבר הבוטיקי היחיד שם זה הקמצנות במנות של הארוחה. הלחם ממש רבע חתיכה והביצה קטנטנה שלא מספיקה אפילו לאדם אחד. המטבלים בכמות של כף ממש חוויה לא נעימה.והמנות האחרות של הספיישלים פשוט בושה! לא ראיתי מקום כזה קמצן שלוקח מחיר דל מנה שלימה ומביא חצי. הזמנו קינוח פאי לימון והוא הגיע יבש ממש.. אני אישית הזמנתי בארוחת בוקר מיץ תפוזים והתברר שיש שם חרק והם לא טרחו אפילו לפצות אותנו לא להתקרב!

  • תמונה

    Joyce P

    01.11.2022

    לא מוצלח. בפעם הראשונה שהגענו זה היה יום שישי בבוקר וחיכינו לקבל שירות במשך חצי שעה והחלטנו לקום וללכת. אמרנו שנגיע ביום שהוא לא שישי ואכן היום הגענו שוב, אבל השירות לא טוב. חובבני ולא מקצועי. הזמנו פעמיים הפוך ושני קינוחים כי המטבח היה סגור עד 11:15… אני הזמנתי קרמשניט שהיה עם ציפוי סוכר מלמעלה שממש לא הוסיף למתיקות היתר ולקרם התעשייתי. לקחתי כמה ביסים וזה לא היה זה וזה נדיר שאני לא מסיימת קינוח☺️ בעלי הזמין קראמבל תפוחים והגישו לו את זה קר, כשזה אמור להיות חם או לפחות חמים. ביקשנו לחמם אך שכחו להביא לנו את זה בחזרה. אז הזמנו חשבון, שילמנו ויותר לא נחזור.

  • תמונה

    karin koala

    24.09.2022

    הגענו למקום על מנת לנסות את ההיצע הטבעוני. לצערי המקום עדיין בהרצה אז הרבה מהמנות היו חסרות. מהתפריט הזמנו את הקרואסון חמאה הטבעוני עם "ביצת עין" אך מכיוון שהיא הייתה חסרה החליפו לנו במילוי פיטריות, כמנות צד הזמנו את הקרפצ'יו, כרובית מטוגנת, בטטה ווארה ולשתיה הזמנו לימונדה. השירות היה נחמד ואדיב אך למנות לקח הרבה זמן לצאת. אתחיל מכך ואומר שכל המנות אסתטיות ויפות למראה, המנה האהובה עליי אכן הייתה "הבטטה ווארה" שגם מומלצת בתפריט, ובצדק, מנה מעולה של כדורי תפוח אדמה עם רוטב צ'אטני הודי מעולה. הקרפצ'יו הוגש עם ברוסקטות טריות ורכות, גבינה טבעונית וקרוטונים, מנה מוצלחת לחובבי החצילים, המנה הבאה שניסינו הייתה הכרובית שהגיעה בכמות נדיבה, קראנצ'ית וטעימה, עם רטבים של טחינה וצ'ילי מתוק. מנת הקרואסון המאולתרת היית נחמדה עם הרבה פוטנצייאל, הקרואסון היה רך ואוורירי אבל למילוי הפיטריות חסר תיבול, קצת מלח ופלפל היו משפרים אותו שכן לחמאה אין הרבה טעם לבדה. בנוסף אפשר לקנות במקום עוגות ועוגיות מוכנות מראש של Piece of cake, אני ניסתי את הדובשניות והאלפחורס הטבעוני שממולא בטופי, היה מאוד טעים אך העוגייה רכה מידי. המקום עצמו מסוגנן ואלגנטי עם מראה מאפייה פריזאית, כורסאות ורודות, מרופדות ונוחות לישיבה בפנים ומספר שולחנות לישיבה בחוץ אך הבעיה שלא כולם מוצלים.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאנה בוטיק

(4.29)
מסעדה

ג'חנון בר מודיעין

מסעדה במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 28, מודיעין מכבים רעות

דלי קרים - גלידה במודיעין

גלידריה במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 28, מודיעין מכבים רעות
(4.40)
מסעדה

Beef wok

מסעדה במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים, מודיעין מכבים רעות

ג'ויה

מסעדה איטלקית במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 20, מודיעין מכבים רעות

ג'ויה מודיעין

מסעדה איטלקית במודיעין-מכבים-רעות

מתתיהו הכהן 1, מודיעין מכבים רעות
(3.51)
קניון

בית יעקבי, מודיעין

קניון במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 28, מודיעין מכבים רעות

בנק יהב - סניף 116 מודיעין

בנק במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 28, מודיעין מכבים רעות

זמן איכות

חנות צעצועים במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 28, מודיעין מכבים רעות

LIZ ליז בייקרי מודיעין

מאפייה במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 30, מודיעין מכבים רעות

my ninja מיי נינג'ה

מתחם ספורט במודיעין-מכבים-רעות

דם המכבים 28, מודיעין מכבים רעות, 7178675

מאפייני העסק

הצעות
אפשרויות צמחוניותמנות טבעוניותמנות פתיחהקפה
ילדים
כיסאות תינוקמתאים לילדים
אווירה
חמים וביתילא רשמית
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדה
ארוחת בוקרבראנץ'הסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
תכנון: ניתן להזמין מקוםמתקנים: שירותיםתשלומים: כרטיסי אשראי

מיקומו של אנה בוטיק במודיעין-מכבים-רעות

הצג מפה