מסעדת מגדלנה

מסעדה במגדל (magdalena restaurant)

9.5

חוות דעת על מסעדת מגדלנה

Itamar Carciente

22.08.2023

האווירה נעימה וטובה. הגענו בערב יום שני בחודש אוגוסט היה מקום יחסית ריק. ישבנו בשולחן בפנים המסעדה. היה מלצר אדיב ונעים שהסביר על כל המנות שבתפריט וגם על אלו שאינם בתפריט. האוכל היה טעים גם הראשונות וגם העקריות וגם הקינוחים (גלידה וכנאפה). אין מנות עיקריות צמחוניות וחבל. המחירים יחסית יקרים אבל ידענו את זה לפני שהגענו למסעדה. בקיצור מקום מומלץ.

avishagba

29.07.2023

ממליצה בחום! אוכל מיוחד, טרי ואיכותי. פיצוץ של טעמים והכל במידה, אין ספק שהשף יודע מה הוא עושה. השירות ברמה גבוהה מאוד. המלצרית שלנו הייתה מקסימה, חייכנית ושירותית ובכלל כל מי שעבר בשולחן דאג שיהיה לנו נקי ומסודר, נענה מיד לכל בקשה. הייתה לנו חוויה מושלמת.

Duby Schuman

17.07.2023

המנות כולן היו טעימות ומיוחדות. סלט טאבולה היה מצוין וגדול. בשיפודי הפרגית על פריקי, הורגש שהעוף הושרה במרינדה שנתנה לו טעמים מיוחדים. הכנאפה הייתה מצוינת, אך היה חסר בה כדור גלידה. במחירים כאלו היה מצופה למשל לקבל מנת לחם על חשבון הבית או צ'ייסר בישיבה על הבר. שום כלום. יצאנו עם חור בכיס שלא הרגיש מוצדק

Lital Golan

04.07.2023

כבר פעם שניה שלנו במקום הנפלא הזה. המסעדה נמצאת במגדל, בסמוך למלון מגדלה. כבר מהכניסה אפשר להבחין בשירות המקסים, כל הצוות חייכן ונעים, וכמובן שמח לעמוד לרשותינו לכל הבקשות. האוכל מהמם- ערבי-גלילי-אותנטי ומודרני. מנות שהורכבו בקפידה, עם חומרי גלם איכותיים וטריים. חשוב לי לומר שהמנות גדולות. גם הראשונות שאנחנו מכירים בתא כצלחות קטנות, לא כאן. כאן המנות גדולות וניתן לחלוק אותן בנוחות. אכלנו הפעם ארוחת ראשונות, ויצאנו שבעים לחלוטין. לא לפספס את השישברק! לסיכום, חוויה מוצלחת, גם בצוהריים!

Tanya Kronfeld

20.06.2023

היינו במסעדה הזאת כבר כמה פעמים. ואף פעם לא התאכזבנו. תמיד בציפיה לבקר שם. האוכל מדהים - טעים, מגוון, עשיר בטעמים. השירות הכי טוב שאפשר היה לבקש - תמיד אדיב, המלצרים מייעצים, דואגים ופשוט כיפיים. המקום נראה טוב, מרווח ונעים. נחזור לשם לא פעם ולא פעמיים.

עסקים נוספים בקרבת מקום למסעדת מגדלנה

אנגוס בשרים

מסעדת בשרים במגדל

מתחם קניות, מגדל

ג׳לידה - גלידה בעבודת יד (צומת מגדל)

גלידריה במגדל

וינגייט 12, טבריה

מאפייני העסק

הצעות
אלכוהולאפשרויות בריאותאפשרויות צמחוניותארוחות לילהבירהייןמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדים
כיסאות תינוקמתאים לילדים
תכנון
יש צורך בהזמנה מראשניתן להזמין מקום
מתקנים
יש בר במקוםשירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדה
ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץלאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותאווירה: חמים וביתיתשלומים: כרטיסי אשראימאפיינים בולטים: קוקטיילים מעולים