Selina Kinneret

בית מלון במגדל

8.2

Selina Kinneret

Plot 13, מגדל, ישראל
( ? )

תמונות מSelina Kinneret

חוות דעת על Selina Kinneret

  • תמונה

    Eden Asor

    17.08.2023

    אז אחרי שסגרנו חמישה ימים לזוג עם תינוקת חייבת לשתף בחוויה האישית שלי, ברחנו ביום הרביעי. סגרנו חדר סטנדרט והזדעזתי לגלות חדר קטן ברמה בלתי רגילה, היינו צריכים להוציא חפצים מהחדר כדי להכניס את הלול לתינוקת וגם אז לא היה מקום ראוי בחדר. תחושת מחנק, פשוט ככה. החדר היה ממוקם בקומה ה2 והופתענו לגלות שאין מעלית או דרך לשינוע חפצים כמו מזוודות ועגלת תינוק שנאלצנו להוריד ולעלות מספר פעמים ביום. הארוחת בוקר עלובה מאוד! 2 סוגי ביצים (קשה ומקושקשת, ספק אם ביצים אמתיות), אולי 4 סוגי סלטים וכמה גבינות עם סוג לחם אחד שמישהו חתך בצורה גסה ביותר. נאלצנו לאכול בארומה בתחנת דלק ששם הארוחת בוקר הייתה הרבה יותר אטרקטיבית. החוף שצמוד למקום מלוכלך וגם הבריכה. אין שום מסעדות בקרבת מקום, צריך להוציא את הרכב ולנסוע לפחות 15 דק' בשביל לאכול ארוחת ערב נורמאלית. שילמנו מחיר מופקע וקיבלנו תמורה עלובה. מצטערת לתת ביקורת כזו אך זה התחושה שלי מהמקום ואני לא אשוב אליו.

  • תמונה

    tammy katzbourg

    15.08.2023

    עדיין פה. אכסניה פשוטה במיקום מצוין. אנחנו קיבלנו שירות נחמד אבל כל השאר ברמה ממש בסיסית ולא מזמינה. כל הריהוט במרחב המשותף שהוא גולת הכותרת כביכול מלוכלך ולא מזמין. אפילו על חלק נגעלנו לשבת. הכל נראה כאילו זה באמצע, היו באמצע של לסדר, באמצע של לנקות, באמצע של לעצב את החדר, באמצע של לסיים לבנות, באמצע של להסביר, באמצע של לנקות את מכונת הקפה... הבנתם את הרעיון. כתבו באיזו בקורת שיש וייב ומסיבה כל ערב, אין לי מושג על מה מדובר. פוטנציאל קיים חבל שלא ממושש. מילה טובה על אפשרות להביא כלבים ומבחינתנו ארוחת הבוקר היתה מספקת ומגוונת. אפילו היתה שקשוקה מטופו לטבעונים.

  • תמונה

    Smadar Hadas

    12.08.2023

    מיקום מעולה אבל פרט לכך שימרו מרחק מהמקום המלוכלך הזה. את הצוות בקבלה לא ממש מעניין שום דבר, הם שם בשביל להנות לא בשביל לשרת אתכם. לקח לנו בערך 45 דקות רק לקבל את החדר. ואז כשנכנסנו גילינו חדרים קטנים מזוהמים.למרות שהגענו אחרי השעה שלש החדר לא היה מוכן.ישנתי על ספה נפתחת מאוד לא נוחה בסלון, טלוויזיה לא עבדה. הבקבוקים של תחליב הרחצה והשמפו היו מלאים אבק מבחוץ אבל כמעט ריקים לחלוטין מבפנים. לא קיבלנו מגבות לחדר למרות שביקשנו. כל הספות והערסלים בשטחים המשותפים נוקו במקרה הטוב לפני מאה שנה. פשוט מקום מלוכלך. קראתי עכשיו ביקרות על המקום, ברבות מהן מוזכר נושא הלכלוך והשירות הלקוי. כנראה שלא באמת מעניין אותם לשפר. לא נחזור, עשו לעצמכם טובה ובזבזו את הכסף שלכם על מקום נקי עם צוות אדיב.

  • תמונה

    tel aziz

    06.08.2023

    אכזבה גדולה, התמונות באתר מאוד מוכרות, לצערי הרב כשמגיעים מגלים מקום בלי טיפת הבנה בשירות, ניקיון. במחיר כזה אפשר לשכור צימר במקום להתבאס כל החופשה, פשוט ביזיון של מקום וכפי שזה נראה הם רק ילכו ויהיו גרועים יותר, אף אחד לא רוצה להקשיב, הצוות מתווכח עם הלקוחות, החוף מזוהם, כל הפינות ישיבה בלויות, ארוחת בוקר מגעילה, קיצר יש לכם מזל שנסיתי לשחרר ולהנות, אם הייתי מצלם את מה שראיתי במו עיני, זה השפל של השפל. פשוט להתרחק מהמקום הזה, רק ככה עסקים בישראל מבינים שהם צריכים לעשות שינוי בגישה.

  • תמונה

    גיא קרפל

    05.08.2023

    סוג פלוס 3, בחדר התחתון בוילה(2 חדרי שינה וסלון). אחרי התגובות הקשות האמת, קצת נלחמתי. בפועל התגלה מלון מגניב, אווירה צעירה, מסיבה כל לילה עם מוסיקה מעולה, בריכה אליפות, פעילויות דרמטיות וחללים משותפים מגניבים. חוץ מהחוף הרדוד והבוצי המקום אליפות. ארוחת הבוקר נחמדה, לא יותר

עסקים נוספים בקרבת מקום לSelina Kinneret

(4.23)
חוף

חוף מגדל

חוף במגדל

Unnamed Road, מגדל, מגדל
(4.09)
מסעדה

Tamar Restaurant-מסעדת תמר

מסעדה במגדל

migdal,מתחם מיקהת,כביש 90, מגדל, 1495000

ג׳לידה - גלידה בעבודת יד (צומת מגדל)

גלידריה במגדל

צומת המנגו, מגדל

מיקה מגדל

תחנת דלק במגדל

צומת מגדל, 40, מגדל

אנגוס בשרים

מסעדת בשרים במגדל

מתחם קניות, מגדל
(4.74)
מסעדה

מסעדת מגדלנה

מסעדה במגדל

מתחם הגליל, כביש 90, מגדל

שבילים מגדל

חנות ציוד והלבשה לספורט וטיולים במגדל

מתחם ויתניה, מגדל

חומוסיית פלאפלי

מסעדה במגדל

מגדל

סופר דבאח ובניו

חנות מכולת במגדל

מגדל
(3.91)
מסעדה

פיצה האט - צומת מגדל

מסעדה במגדל

מגדל

מלונות בקרבת מקום לSelina Kinneret

אחוזת כנרת הוילה הלבנה

בית מלון במגדל

נוף הארבל 0, מגדל, 1495000

הבית במושבה

מלון ריזורט במגדל

נוף הארבל, מגדל

וילה J

בית מלון במגדל

השקדיה 3, מגדל

וילה ארמון כנרת

בית מלון במגדל

מגדל

וילה הבית הלבן מגדל

מלון ריזורט במגדל

השיזף, מגדל

צימרים בכנרת "עדנת האוהבים"

מלון ריזורט במגדל

התאנה, מגדל

בית גלילאו Galileo

מלון ריזורט במגדל

הברוש, מגדל

וילה גאיה בכנרת

בית מלון במגדל

האלון 7, מגדל

בקתות האגם

מלון ריזורט במגדל

האלון 11, מגדל

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםבריכה חיצוניתמתאים לחיות מחמדמסעדההעישון אסור

מיקומו של Selina Kinneret במגדל

הצג מפה