צימר ואירוח היסמין

לינה במג'דל שמס

9.7

צימר ואירוח היסמין

Unnamed Road, מג'דל שמס, 12438
( ? )

תמונות מצימר ואירוח היסמין

חוות דעת על צימר ואירוח היסמין

  • תמונה

    Limor Azoulay-Gowans

    15.02.2023

    מקום קסום. גינה גדולה ומאובזרת, היתה עוד מושלגת כשהגענו, לשמחת הילד. בפנים מעוצב מקסים וחמים. מיקום מעולה!

  • תמונה

    Eliyahu Green

    23.09.2022

    המקור מעוצב מדהים! הגענו 4 חברים, והמקום גדול ונוח. היה מאובזר עם כל מה שרצינו בשביל ערב בישולים שתכננו. כולל מלא תבלינים שמגדלים ממש במרפסת. מאוד נקי ומסודר. יש גם תצפית שאפשר להינות מהשקיעה עם כוס קפה. שירותים נקיים ומאובזרים עם שמפויים מרככים וסבונים. מגבות ושמיכות וכו' לא חסר דבר. בעל המקום הכי נדיב ונחמד שהכרנו. קיבל אותנו עם בקבוק יין ועוגת שמרים שהכין בעצמו, ובא לקראתינו עם כל בקשה שרצינו, כולל דחיית הצ'ק אאוט וכמה שרק יכל לתת לנו ביום היציאה. חוויה מדהימה ואמחנו נחזור שוב בוודאות.

  • תמונה

    Maya Bester Keinan

    03.09.2022

    מקום חלומי! צימר מבודד בתוך מטע תפוחים ודובדבנים מול הר חרמון. מפנק ומצויד בכל מה שדרוש. בחוץ חצר גדולה עם פינות ישיבה ודשא. נוף מהמם, שקט, נעים. השאם מארח אדיב ונחמד, ענה לכל בקשותינו. מומלץ בחום! נחזור שוב בטוח.

  • תמונה

    אהוד שילה

    31.08.2022

    מקום קסום, שקט ומטופח. יש בו כל מה שנדרש גינה ענקית עם עצי פרי ותבלינים , צימר מפנק ומטבח חוץ עם פינות ישיבה מרווחות. פעם שניה שלי ובהחלט אחזור. מחירים הוגנים ושירות נהדר של בעל המקום. הלוואי ויהיו עוד פינות כאלה בארץ

  • תמונה

    Shani Roitman

    28.08.2022

    התארחנו בצימר במשך שבוע, זוג עם ילד בן 2.5 . נהננו מאוד מהצימר- במיוחד מהחצר הענקית! בחזית יש דשא, מאחורה יש דק רחב ומוצל, הכל מגודר ובטיחותי , אידיאלי לילדים קטנים להתרוצץ חופשי! הצימר היה נקי להפליא, מעוצב בטוב טעם. המטבח מאובזר על מנת להכין ארוחות לבד (הצימר נמצא בתוך מטעי תפוחים והמכולת הקרובה היא כעשר דקות נסיעה. אנחנו הצטיידנו מראש במצרכי מזון). יש לשים לב שארוחת הבוקר המוצעת היא פיתה דרוזית עם רוטב מעל. המיקום נהדר, יש נוף יפיפה להר החרמון ומג'דל שאמס. נהננו מאוד מהשקט והפרטיות. אישם המארח היה זמין לנו בכל שעה ונתן מענה לכל מה שביקשנו. גם דאג לנו לעוגה תוצרת בית, חלב וירקות במקרר. בהחלט נשמח לחזור שוב ונמליץ למשפחה גם כן!

עסקים נוספים בקרבת מקום לצימר ואירוח היסמין

(4.43)
לינה

צימר וארד אלשם

לינה במג'דל שמס

מג'דל שמס, 1243800

מיקומו של צימר ואירוח היסמין במג'דל שמס

הצג מפה