באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Jennia Balaban-Livneh
ממליצה בחום! מוצרי תה איכותיים, ארוזים בסגנון נקי ונעים לעין, בכשרות מהודרת. שרות ההזמנות אונליין נוח, יעיל ובמחירים נגישים. המשלוח מגיע תוך ימים ספורים ומהר מהמצופה. ושרות לקוחות מופתי, איזו הפתעה נעימה, ממש לא מובן מאליו! פניתי במייל לגבי טעות שחלה בהזמנה, קיבלתי מענה די מיידי, אדיב ומהיר פנים וכעבור יומיים נוספים קיבלנו את הפריט החסר בתוספת מתנה קטנה עד דלת הבית. ככה עושים את זה!
אלון חיימתן
שירות מעולה, תה מצויין
הדס אדרי פיין
התה נהדר! קיבלנו מתנה לחג ומאוד נהננו. בצענו הזמנה והתה לא מגיע. אחרי החג,לפני החג,שירות המשלוחים של צ'יטה.את הכסף הם כבר גבו. מחר אני מתכוונת לבטל את ההזמנה.אם אצליח למצוא את התה באזור סבבה ואם לא - נוותר על התענוג
רוחמה בלום
תה מצויין ואני ומשפחתי שותים אותו זמן אה, אולם לא ברור לי למה בחודש האחרון שקיקי התה חצי ריקים ובקושי משאירים טעמם לספל אחד וחבל. זו הסיבה ל3 כוכבים!
Assaf Haski
לא רק שהחליטות שלהם מצוינות, גם השירות שלהם מדהים! כשהם שלחו אלי בטעות מוצר שלא הזמנתי, הם מיד שלחו שליח נוסף עם המוצר הנכון, ביקשו שאשאיר אצלי את המוצר שלא הזמנתי וכמובן לא חייבו אותי. ממליץ להזמין ישירות מהאתר שלהם שכן המוצרים לא נמצאים בהרבה חנויות.