וילה הולידיי פול

מלון ריזורט בלפידות (Paul Holiday Villa)

8.4

וילה הולידיי פול

לפידות, ישראל
( ? )

תמונות מוילה הולידיי פול

חוות דעת על וילה הולידיי פול

  • תמונה

    חיה שמעון

    25.08.2022

    באנו ליומיים 19 אנשים עם ילדים, מקום נחמד נקי ומרווח, בעל המקום חשב על הכול עד לפרטים הקטנים, מגבות וסבונים בשפע! בריכה גדולה וגקוזי, שולחן סנוקר וטניס, אווירה פסטורלית! מומלץ בחום! באופן כללי הוא אדם נחמד ושירותי! תודה !!

  • תמונה

    שירן פרץ

    19.12.2021

    אז אחרי סופ"ש מושלם אני מוצאת את הזמן גם לפרגן לוילה הולידיי פול שבמושב לפידות נתחיל מזה שהגענו ומזג האוויר היה בחוץ קפוא, נכנסנו לוילה חמימה, מפנקת, נעימה ומתוחזקת לחלוטין! ביציאה מחדר השינה לכיוון המתחם החיצוני יש נוף מדהים ירוק וציורי ובנוסף חיכתה לנו בריכת שחייה מחוממת מקורה (אשכרה רואים את האדים) וכמובן שלא יכולנו להתאפק וישר נתנו קפיצה לבריכה הענקית והמים החמים (כן גם ילדים קטנים), הג'קוזי היה לוהט ומפנק, משחקי השולחן גם. פשוט לא היה חסר לנו שום דבר רואים שזו וילה מתוחזקת שחשבה על כל הפרטים הכי קטנים. אז תודה רבה לנתנאל היקר שאירח אותנו, אנחנו בטוח נשוב לחופשה נוספת ונשמח להתארח גם בקיץ :-)

  • תמונה

    מאור רובין

    23.09.2021

    היינו בוילה בסופש של 8-11.9.21 וילה מעולה! בריכה ענקית היינו 13 איש היה מקום לישון לכולם יש למי שצריך גם מזרונים. יש פינג פונג סנוקר גקוזי וילה מצויינת נתנאל בעל הוילה אדיב דואג לכל דבר בקיצור ממליץ בחום!

  • תמונה

    חיים אמיר

    07.08.2021

    נתחיל מהדברים הטובים, בעלי הווילה הם אנשים מאוד נחמדים ונותנים שירות ברמה מושלמת. הבריכה מצויינת. הבעיה היא שהווילה עצמה ישנה מאוד, הסלון פשוט לא שימושי (שלוש מפלסים בסלון, לא ברור למה זה טוב....) החדרים קטנים, בווילה עצמה יש רק שני שירותים, (יש עוד שירותים ליד הבריכה) הבריכה עצמה מעולה, ענקית עם הרבה מאוד שטח מסביב, יש שולחן פינגפונג ושולחן סנוקר.

  • תמונה

    Mila Sikar

    18.07.2021

    היינו בוילה 16 איש ביולי. בריכה ענקית מעולה לחודשי קיץ. וילה טובה, אך המקום דורש חידוש/שיפוץ. חדרים קטנים ונקיים. מטבח מאובזר מלא, אין דבר שחסר. כל המתחם נוח למשפחות גדולות ולחברים, רק לא מספיק שירותים ומקלחות. בעלי מקום נפלאים

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה הולידיי פול

עידן שף פרטי

קייטרינג בלפידות

לפידות

אודם השני - בקתות עץ

בית מלון בלפידות

בית מס' 8, לפידות, 2012200

מועדון

מרכז תרבות בלפידות

לפידות

מלכי האוס

בית מלון בלפידות

לפידות, 2012200

היימנס בוטיק

דירת נופש בלפידות

לפידות, 2012200

וילה היימנס בוטיק

מלון ריזורט בלפידות

האורן 11, לפידות, 2012200

מיקומו של וילה הולידיי פול בלפידות

הצג מפה