אודם השני - בקתות עץ

בית מלון בלפידות

8.9

אודם השני - בקתות עץ

בית מס' 8, לפידות, 2012200, ישראל
( ? )

תמונות מאודם השני - בקתות עץ

חוות דעת על אודם השני - בקתות עץ

  • תמונה

    עדית לוי

    25.07.2022

    מקום יפיפה כל כך נקי ומושקע היינו בסופש וכל כך נהננו ...אין ספק שנמליץ ונחזור....ולהלן המדהימה תודה על הכל❤️

  • תמונה

    ורד לסמן

    21.04.2022

    התארחנו 4 משפחות בחול המועד פסח, בבקתות וסוויטה אודם השני היה פשוט מושלם. הלן בעלת המקום, קיבלה אותנו בחיוך ודאגה לכל שאלה ובקשה. הבקתות מסביב לגן מטופח וירוק, עם פינות ישיבה, שולחן טניס.. בגן יש מתחם סגור, מין משושה מעץ שכולו מסביב חלונות, בו מטבח מאובזר ושולחנות ישיבה שבו ישבנו כולנו יחד לאכול ולהנות....יכלנו להנות ולשבת יחד בכייף גם שהתחיל להיות יותר קריר בערב... וכמובן הבריכה גדול וההיפה, שנמצאת בחלק נםרד עם שער זכוכית שלנו כהורים היה חשוב עם הילדים הקטנים. מסביב לבריכה פינות ישיבה יפות וכפייות, המים בבריכה מחוממים ויש ג'קוזי. היה שקט מסביב לצימרים וממול היה גם מגרש כדורגל/סל שהילדים נהנו לשחק בו...בקיצור פשוט נהדר.

  • תמונה

    Hailly Katzir

    10.08.2021

    מתחם מקסים עם בריכה מושלמת ובוסתן יפהפה מחא פינות חמד נפלאות לשבת בו, ביום ובלילה. הלן המארחת מקסימה ולבבית, וארוחות הבוקר שמסופקות ע"י עידן (תשאלו את הלן) מושקעות, טעימות ונדיבות

  • תמונה

    yaf

    04.08.2021

    we took all 5 cabins for our family vacation and had a fantastic time. the cabins are a bit outdated, but the lucious gardens and amazing pool made it all worth while. there's a central kitchen with all you need to cook meals and it's air conditioned to boot. Note:Helen has a lot of cats, you have to like them to enjoy the grounds.

  • תמונה

    Inbar Gadot

    04.07.2021

    מקום מעולה לנופש משפחתי, יש מטבח מרכזי מאובזר (וממוזג), שיש בו גם שולחן גדול. בנוסף פינה נוספת עם עמדת מנגל ושולחן גדול בחוץ, גם שם נעים יחסית רוב שעות היום (גם בתחילת יולי). מתחם הבריכה מושקע מאוד ונעים, החיסרון היחיד הוא שהוא צמוד לבית המגורים של המארחים. כל המתחם (הבקתות, המטבח, הבריכה והשטחים ביניהם) מתוחזק בצורה טובה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאודם השני - בקתות עץ

מלכי האוס

בית מלון בלפידות

לפידות, 2012200

וילה הולידיי פול

מלון ריזורט בלפידות

לפידות

עידן שף פרטי

קייטרינג בלפידות

לפידות

וילה היימנס בוטיק

מלון ריזורט בלפידות

האורן 11, לפידות, 2012200

היימנס בוטיק

דירת נופש בלפידות

לפידות, 2012200

מועדון

מרכז תרבות בלפידות

לפידות

מיקומו של אודם השני - בקתות עץ בלפידות

הצג מפה