באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
David
נהגים מופרעים מדברים בגסות לנוסעים מדלגים חופשי על תחנות הנוסעים מפחדים להעיר הערות על נסיעה פרועה
נתן פרלה
נהגים מאוד לא נחמדים שמים שירים מאוד גסים בשיא הווליום שירים שלא מתאימים לקטינים וילדים צריכים לשמוע את הגועל נפש הזה
אשר מאזוז
אין על חברת גלים עשו פה סדר בתחבורה הציבורית נהגים טובים עוזרים לכולם מגיעים בזמן
אביתר ישר
לא שולחים תגבורים של אוטובוסים בשעות העומס. ואין עם מי לדבר בשירות לקוחות
אביהוא כהן
חברה גרועה ביותר לא עומדים בזמנים והתדירות ממש גרועה כשהיה אגד היה הרבה יותר תדירות ויותר עמידה בזמנים