בליקר בייקרי
בית קפה בכפר יונה (Bleecker Bakery)
8.4
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 9-882-3129
-
שעות הפתיחה של בליקר בייקרי:
יום ראשון: 8:30 עד 22:00
יום שני: 8:30 עד 22:00
יום שלישי: 8:30 עד 22:00
יום רביעי: 8:30 עד 22:00
יום חמישי: 8:30 עד 22:00
יום שישי: 8:30 עד 14:30
יום שבת: 18:00 עד 23:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לבליקר בייקרי
עו"ד לוטם מסיקה- דיני עבודה | משרד עורכי דין
עורך דין בכפר יונה
הקניון החדש, דוד בן גוריון 1, כפר יונה, 4037042
בתי קפה בקרבת מקום לבליקר בייקרי
מאפייני העסק
הצעות
אלכוהולאפשרויות צמחוניותבירהייןמנות טבעוניותמנות פתיחהקפה
ילדיםכיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירהחמים וביתילא רשמית
מתקניםיש בר במקוםשירותיםWi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות הסעדהארוחת בוקרבראנץ'ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירותישיבה בחוץאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחריםקהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקום
הצג עוד מאפיינים
Zafrir Avrahami
אווירה נפלאה.. הזמנו שתייה חמה וקינוח היה טעים וטוב
ALON S
אוכל פשוט מזולזל. מרגיש שהטבח זורק את כל העצבים שלו על האוכל ומגיש אותם ללקוחות. המנות הוגשו וכל אחת יותר מכוערת מהשנייה. הניהול שם בעיניי גם היה לא משהו, אחמשית שפשוט אי אפשר שלא להרגיש את הצביעות שלה מאחורי המסכה מלאת שנאה. הדבר היחידי שיצא טוב מארוחת צהריים בבלייקרי הן המלצריות החמודות שתמיד מנסות לעזור וגם להאמר לזכותן הן כן ביטלו לי מנה שהיית באמת לא יותר מ - מ.ב.י.כ.ה. לסיכום אני לא ממליץ להגיע למקום עד שיעשו שמה שינוי גדול במטבח ובניהול.
Jays Braznikov
12 בבוקר וכבר 90 אחוז מהמלצריות עם פרצוף תחת והתנהגות מזלזלת והרגשה שהן רוצות שאני אעוף להן מהפרצוף , בחור אחד היה ממש נחמד ובאמת היחידי שנתן הרגשה נעימה . המלצרית הביאה מיץ והוא נשפך לה , במקום להביא מפית או משהו היא השאירה על השולחן שלי שלולית של תפוזים . האוכל הגיעה מהר אבל לא היה סכום וכשביקשתי מאותה מלצרית להביא סכום היא נעלמה והלכה לטפל בשולחן אחר למרות שהיה 4 מלצרים במסעדה ו7 שולחנות בלחץ , הבחור בסופו של דבר נגש אלי כי שם לב שאני לא אוכלת והביא לי סכום. אך העיקר שביקשתי חשבון היא הביאה לי אותו אחרי שנייה . מלצריות לא מקצועיות ולא יודעות לעבוד . הארוחה הייתה טעימה אבל מאוד קטנה אז יצאתי רעבה . חבל שהטיפ הוא מתחלק בין המלצרים ולא אינדיבידואלי
Maya Ohana
פעם ראשונה שלי שם, כנראה גם אחרונה... הייתי עם הבן שלי. הזמנו ופל בלגי, רוב טעמי הגלידות היו חסרים וגם הקצפת הסתיימה אז נתנו לנו גלידה נוספת. הגלידות היו טובות אבל הופל עצמו יבשששששש אבל זה קורה. עניין אחר הוא שהצוות היה דלוק לגמרי, שתו צ׳ייסרים וצחקו בקולי קולות... הלקוחות שומעים אתכם! לא נתקלתי בדבר כזה. המלצרית הייתה די אנטיפטית.. הביאה לבן שלי מן תפריט ילדים כזה לצביעה שכבר היה צבוע ומרופט ולא הביאה צבעים. אחר כך החזירה אותו לערימת התפריטים למרות שציינו שהוא משומש. התפריט הרגיל גם כן היה מטונף. קיצר, חבל. המיקום סבבה אז מקווה שיפתחו שם בית קפה אחר במקום... או שיחליפו צוות.
מעוז ונציה
איפה להתחיל... הזמנו סלט ועוד מנה. קיבלנו לשולחן קנקן מים שהטעם שלהם לא מבייש תרכיז אבנית.החזרנו! קיבלנו סלט שבתוכו היה שבבי קריספי בטטה, שהיה קשה ללעוס ובטח לבלוע. מאוד לא טרי. החזרנו אותו וכאילו עשו חדש. הירקות בסלט היו עייפים כאילו עבדו בביניין כל היום. והכריחו אותם להיות סלט בשעות הערב. אם זה לא הספיק, אז את הלחם שהיה אמור ללוות את הסלט, כלל לא קיבלנו. כאשר הערנו את תשומת לבם בסוף האוכל, הציעו שיארזו לנו את הלחם. אמרתי להם שאילו הייתי רוצה לחם הביתה, הייתי הולך ללחם ארטיזן וגומר עם זה. תודה לאל הגענח לחשבון. חשבתי בתמימותי שינקו לנו מהחשבון את הלחם, אז טעיתי. ביקשתי שוב חשבון עם ניקוי עלות הלחם. לא כל כך הבינו את הקונספט של לא לחייב על משהו שלא קיבלתי. שום הצעה מאף גורם לגבי פיצוי כדי להמתיק את הגלולה. אנשי עסקים בונים מסעדות בים של כסף ומגישים אוכל תת רמה. לא זאת הדרך להצליח בתחום המזון ולגרום ללקוחות לחזור שוב!!!!!