מיתר הגליל

בית מלון בכפר חנניה

8

מיתר הגליל

הרימון 46, כפר חנניה, ישראל
( ? )

תמונות ממיתר הגליל

חוות דעת על מיתר הגליל

  • תמונה

    Yosi Raz

    19.06.2023

    קבלת פנים יפה אנשים נחמדים אבל לצערי הצימר ברמה מאוד נמוכה. אין כל קשר בין התמונות לבין המציאות פשוט עולם אחר. כמשפחה לקחנו את כל המתחם. צימר לא נקי לא מתוחזק, כסאות לא נוחים ומתפוררים, המצעים לא היו נקיים, יש מיקרוגל וקומקום חשמלי אבל אין שקע, בר מים לא תקין, מדרגות גבהות לא תיקניות ומסוכנות, מגבות שכבר מזמן לא ראויות לשימוש, אין ספלים נורמלים לקפה, אין מדפים ליד המיטה להניח משהובחלק מהחדרים, בקיצור צימר שגורם לכם להתגעגע הבייתה. הציפייה הייתה לשלם כסף ולהתפנק במקום קיבלנו חוויה לא נעימה. Nice welcome, nice people, but unfortunately the zimmer is at a very low level. There is no connection between the pictures and the reality, simply another world. As a family we took the whole complex. Zimmer is not clean and not maintained, chairs are uncomfortable and crumbling, the bedding was not clean, there is a microwave and an electric kettle but no outlet, a water bar is not working, high stairs are not in good condition and dangerous, towels are no longer suitable for use, there are no normal cups for coffee, there are no shelves near The bed to put something in some of the rooms, in short a zimmer that makes you miss home. The expectation was to pay money and indulge instead we got an unpleasant experience.

  • תמונה

    Yasi Ko

    25.05.2023

    מקום מדהים, מומלץ מאוד!

  • תמונה

    Or Alperovitch

    10.06.2022

    חוויה מדהימה. הצימר ברמה גבוהה ומאוד נקי ומסודר. המארחים מאוד נחמדים ואדיבים ודאגו לנו בצורה מופלאה.

  • תמונה

    Adi Talmon

    28.08.2021

    אין כל קשר בין המחיר לבין התמורה. בעל המקום אדם מקסים ונחמד, אבל המקום היה לא נעים, לא נקי, חריוני יונים בכל מקום, ובכללי לא נראה שמישהו ניקה לאחרונה (אפילו לנגב את השולחן מהקפה שנשפך עליו לפנינו...). המקום הוא כמו קומת פרטר בין כמה בתים, רעש וסרחון של בישולים וטיגונים.. ועל זה ביקשו 5000 שח (שתי משפחות) לשני לילות באמצע השבוע. עזבנו את החדר שעתיים אחרי הגעתנו לטובת חדר במקום אחר שהצלחנו למצוא מעכשיו לעכשיו, לצערנו מקדמה של 1000 שח לא חזרה אלינו.

  • תמונה

    sagit kish

    28.06.2021

    לפני שבוע התארחנו בצימר מיתר הגליל. אכזבה גדולה!!! המקום היה מלולכך מאוד, לא מאובזר כמו שהובטח, נמצאו בכל מקום גללים של חיה (כנראה של עכברים), המים של הג'קוזי נזלו לתוך החדר, המים בבריכה היו מזוהמים וגושי שיער צפו שם והמעים היו מלוכלכים..... בעל המקום מיהר לקחת את הכסף ולהיעלם. אחרי שצעקנו עשו לנו שטיפה קלה ובזה נגמר הסיפור. בטוח שלא נחזור לשם!!

עסקים נוספים בקרבת מקום למיתר הגליל

ספיר איריס משרד הנהלת חשבונות

שירות הנהלת חשבונות בכפר חנניה

הרימון 44, כפר חנניה, 2010800

צימר בגליל נופש קסום

מלון ריזורט בכפר חנניה

הרימון 74, כפר חנניה, 2010800

בית מאפה גבריאל

חנות עוגות בכפר חנניה

הרימון 51, כפר חנניה, 2010800

צימר לביא

בית מלון בכפר חנניה

הזית 78, כפר חנניה
(3.55)
מכולת

מכולת שפע

מכולת בכפר חנניה

הרימון 5-28, כפר חנניה

shamaka's

דירת אירוח בכפר חנניה

הרימון 52, כפר חנניה

אחוזת נוף הארץ

בית מלון בכפר חנניה

הרימון, כפר חנניה

צימר ונילה סקיי

מלון ריזורט בכפר חנניה

כפר חנניה

פנינת עדן

בית נופש בכפר חנניה

רימון 51, כפר חנניה, 20108

‏בית כנסת

בית כנסת בכפר חנניה

הרימון 1, כפר חנניה

מאפייני העסק

מאפיינים אחרים
Amenities: מתאים לילדים

מיקומו של מיתר הגליל בכפר חנניה

הצג מפה