באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Or Hane
סגרנו את כל המתחם למשפחה המורחבת ל-4 ימים. במשפט אחד: התגלמות החאפריות הישראלית. ריח של ביוב בחדרים, רמת נקיון ירודה. טלוויזיה בחדר לא עבדה. חרקים בחדרים. כל החשמל בקומבינה, חוטי חשמל חשופים. בדק של הבריכה מסמרים בולטים חשופים. ב"חדר אוכל" אין מיזוג, המקרר לא עובד ויש נזילת מים מהניקוז של הכיור לרצפה שכתוצאה מכך הופכת חלקה ומסוכנת. אין גידור מסביב למתחם שימנע מתינוקות ללכת לעבר הרכבים. השערים של הבריכה לא נסגרים כמו שצריך, ובכללי החווייה במקום מרגישה מאוד מלחיצה להורים לילדים קטנים. הגרוע מכל, הוא שכאשר מציפים את הבעיות לבעלי המקום, תמיד יש להם תירוצים להכל ולא מרגישים שיש מענה מלבד התירוצים.
Cindy Malgin
מקום מדהים שקט עם בריכה חדשה ומשופצת, נוף מהמם ממליצה מאוד
עומר לוי
במילה אחת אכזבה. נתחיל בעובדה שהחדר לא היה נקי, אפר של סיגריות ליד המיטה, אוכל במקרר !!! החלון בחדר לא נסגר (כשהערנו על החלון שלא ננעל באו עם בורג והבריגו את החלון ועכשיו אי אפשר לפתוח). הדלתות של המקלחת לא נסגרות אז כל המים בורחים החוצה, הבריכה לא נקייה בטענה שהיו סופות. המטבח המשותף לא מזמין בכלל .
יצחק לוי
מאוד התאכזבנו מהשירות, הגענו והבריכה הייתה לא נקייה בטענה שהטבע עשה את שלו. המטבח המשותף לא מזמין לבשל בו שני המקררים במטבח לא מחוברים לחשמל. הפינות ישיבה הפוכות כולם. המצעים לא מתאימים למיטה וקרועים. התחלנו לנקות באופן עצמאי את הגקוזי ביחידה.
Tom Hyam
החדר היה נעים מאוד, יש כמה פינישים חסרים אבל מעבר לזה אחלה. המתחם גדול עם בריכה הרבה מקומות ישיבה ופינות בישול