אנזו מפגש של בית ותרבות

מרכז תרבות בכפר ורבורג (Enzo little house culture)

9.6

אנזו מפגש של בית ותרבות

מושב כפר, שדרות ורבורג, כפר ורבורג, 7099800, ישראל
( ? )

תמונות מאנזו מפגש של בית ותרבות

חוות דעת על אנזו מפגש של בית ותרבות

  • תמונה

    מיכל רוזנברג

    25.07.2022

    שמעתי בעניין את הרצאתו של יונתן הירשפלד על יומני קפקא. הטענה שבמרכז היהדות עומד הריק יש לה בסיס גם במבנה בית המקדש שבו קודש הקודשים הוא מרחב ריק. אבל עצם מפגש אדם של אדם עם הריק, מגלה לו כאמת את הפרדוקס של הריק הממלא הכול, כמו לכהן הגדול ביום הכיפורים, משמיע לו את קולה של הדממה, כמו לאליהו, ומודיע לו מתוכו את הלכות התורה שבעל פה שאיננה, ובכל זאת ישנה, כי היא "תורה למשה מסיני". כמוהם גם האיש בסיפורו של קפקא "לפני החוק", שהאמין בקיום החוק דווקא כי לא נפגש אתו, ואמונתו הפכה את החוק שאיננו, לכמעט וודאות בקיומו. אבל תמיד היה ביהדות גם זרם הפוך, זרם הדורש הגשמה: כיבוש יהושע את הארץ, חזונות הנביאים, שיבת ציון והקמת בית המקדש השני, תמיכת ר' עקיבא במרד בר כוכבא, ניסיונות העלייה לארץ ישראל לאורך הדורות, וכמובן, הציונות המדינית. אותה יהדות מרשימה של ציפייה וכיסופים, היא יהדות של גולה אפילו אם היא התקיימה ומתקיימת בארץ ישראל. העשייה אינה בהכרח היפוכם של הכיסופים אם היא מלווה בהם תמיד, ועל אף הידיעה שירושלים אמנם תוסיף ותיבנה אך לנצח בנייתה לא תושלם, מתוך חורבותיה היא נגלית בשלימותה.

  • תמונה

    יצחק שילוני

    08.04.2021

    כיף לשמוע במקום הרצאות. אווירה חמה. לבבית. זה כאשר היה אפשר להתכנס. גם באנטרנט אם ההרצאה היא בתחום שאתה אוהב - תהנה מאוד. ממליץ.

  • תמונה

    Dorit Barkan

    08.09.2019

    מקום מפגש קטן ומיוחד בכפר ורבורג. הייתי כאן בהקרנת סרטו של ברק היימן (מעריצה את האחים היימן) "החבר דב" על דב חנין, בסיומו מפגש עם שניהם. מעורר השראה ומחשבה. הזמנו כרטיסים מראש. יש פינת קפה ועוגה. שירותים ברור.

  • תמונה

    Doron Schlumm

    08.06.2019

    מקום נעים ואינטימי, נותן תחושה של בית. מספקים אפילו קפה ועוגה. יש הרצאות ממש טובות, כאשר באתר מפורטת ההרצאה לכל ערב. בצורה זו כל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו. אנחנו היינו בסרט ביכורים ובשיחה עם הבמאית לאחריו.

  • תמונה

    דודי דניאלי

    13.04.2019

    מקום מצוין, סאונד טוב, מגוון פעילויות, ביתי וחמים ומזמין. שווה להתענין ולבחור לראות מה שאוהבים. בית חם לאומנים מקומיים ובכלל😊

עסקים נוספים בקרבת מקום לאנזו מפגש של בית ותרבות

חוות ההיביסקוס - Hibiscus Farm

מרכז מבקרים בכפר ורבורג

Sderot Warburg, כפר ורבורג, 7099800

ג'חבורג

מסעדת מזון מהיר בכפר ורבורג

בית העם, כפר ורבורג

בית העם בית פסמן

מרכז תרבות בכפר ורבורג

כפר ורבורג

מרפאת שיניים כפר ורבורג

מרפאת שיניים בכפר ורבורג

הבאר, כפר ורבורג, 7099800

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של אנזו מפגש של בית ותרבות בכפר ורבורג

הצג מפה