צימרים נוף החאן

בית מלון בכפר אוריה

תמונות מצימרים נוף החאן

חוות דעת על צימרים נוף החאן

  • תמונה

    Avigdor Shapira

    22.08.2023

    נתחיל מהסוף - ציון 100. למקום ולבעלים - אייל. שהינו במקום מיום חמישי 17.8.23 עד יום ראשון 20.8.23. סה"כ 30 איש (אשתי, אני, 5 ילדים נשואים וילדיהם). כל משפחה בצימר נפרד. החדרים מרווחים ונעימים עם כל הציוד הנדרש. במתחם אוהל ענק סגור וממוזכ=ג בשטח של לפחות 400 מ"ר. באוהל הזה בילינו חלק לא קטן מהזמן והיה מקום לכולם לכל סוג בילוי. פינג פונג, סנוקר, טלוויזיית ענק למי שרצה, משחקי חברה, הפעלות לילדים הקטנים. הבריכה הצמודה, ענקית ומקורה. היינו בה שעות על גבי שעות. (יש גם חדק ג'קוזי פרטי ליד הבריכה - אנחנו לא השתמשנו בו). במתחם מקררי ענק, מקפיא ענק, מנגל גדול (שעובר הכשרה לאחר כל קבוצה). פלטות ומיחמים לשוהים בשבת. מעין פינת חי צמודה הכוללת כבשים, סוסים, תרנגולות ולפעמים אפשר לראות גם טווסים. חגיגה לילדים. אייל הבעלים מעניק שירות למופת ומילא כל בקשה שלנו במהירות ואדיבות. ציון 100.

  • תמונה

    Tzvika Shapira

    22.08.2023

    היינו משפחה גדולה בצימרים, והייתה לנו חוויה מעולה. החדרים נוחים מאוד ונקיים, הבריכה גדולה וכיפית, המתחם המרכזי מרווח ונעים עם סנוקר ופינג פונג ופשוט כיף. האירוח היה אדיב, כל בקשה שלנו טופלה בכיף והתחושה היתה שבאמת אכפת. ממליץ מכל הלב

  • תמונה

    Anat Dremer

    16.07.2023

    היינו 6 משפחות עם המון ילדים.אחלה מתחם צימרים למשפחות, נקי, בעל המתחם אייל עמד לשירותנו לכל בקשה. מי שמחפש מתחם למשפחות שגם יש בו פרטיות וחדר אוכל ענקי וכל הציוד למטבח ,בריכה גאקוזי, סוסים,ירוויח עם יסע לשם.הייני מחמישי עד ראשון נהנו מכל רגע.

  • תמונה

    Rita Spector

    09.07.2023

    צימר מהמם, מרווח ונקי. בריכה גדולה, נוף מדהים ושולחנות סנוקר ופינג פונג מפנקים. אייל פשוט נפלא, סבלני וקשוב להכל.

  • תמונה

    Erez Egozi

    13.04.2023

    מקום מצויין לקבוצה של משפחות. היינו 5 משפחות ולקחנו את כל המתחם. יש שטח משותף נהדר (שמתאים במיוחד כאשר כל המתחם הוא "של" אותה קבוצה). במתחם שכולו מקורה יש בריכה מקורה מחוממת, גקוזי ענק מקורה מחומם, מטבח מאובזר, המון מקררים, מנגל ענקי (בחוץ), מדיח כלים, מכונת אספרסו, שולחנות לישיבה וכסאות בשפע, שולחן פינג-פונג, בליארד, והמון המון המון מקום לילדים להתרוצץ. הגענו למקום באפריל ו"נפלנו" על יומיים של גשם רצוף, ככה שאי אפשר היה לעשות טיולים. נשארנו במתחם כל המשפחות יחד והיה נהדר.

עסקים נוספים בקרבת מקום לצימרים נוף החאן

בית העם

מרכז תרבות בכפר אוריה

כפר אוריה

בית כנסת תפארת אפרים

בית כנסת בכפר אוריה

18, כפר אוריה

The Sage Garden גינת המרווה

אולם אירועים בכפר אוריה

Maale Uriya 4, כפר אוריה, 99735

בירגארדן

בר בכפר אוריה

49, כפר אוריה

גילגול - בגדי הריון והנקה

חנות בגדים בכפר אוריה

כפר אוריה

כפר אוריה

סופרמרקט בכפר אוריה

כפר אוריה

Rythmos Winery - יקב ריתמוס

יקב בכפר אוריה

כפר אוריה

Sitopia Living

לינה וארוחת בוקר בכפר אוריה

QWVX+R77 Kfar Uria Eretz Kedem 8, כפר אוריה

צימרים בכפר אוריה מפרץ האהבה

לינה בכפר אוריה

63, כפר אוריה

יקב קדמא

יעד תיירותי בכפר אוריה

יקב קדמא (וויז, כפר אוריה

מיקומו של צימרים נוף החאן בכפר אוריה

הצג מפה