רומנטיקה במרום.romance bamarom

מוטל בכחל

9.5

רומנטיקה במרום.romance bamarom

ארבל 76, כחל, 1238700, ישראל
( ? )

תמונות מרומנטיקה במרום.romance bamarom

חוות דעת על רומנטיקה במרום.romance bamarom

  • תמונה

    שרית פרידמן

    11.05.2023

    אין בעלת בית טובה יותר מיהודית, אין. זכייה לכל נופש❣הזמנו את כל המתחם וחווינו סוף שבוע משפחתי מ ד ה י ם. עם הגעתנו הצימרים היו בסטנדרט גבוה, מטופחים, נקיים וכמובן מעוצבים בטוב טעם לאוהבי המראה הארט גלרי הכפרי. יהודית דאגה שלא יהיה חסר לנו כ ל ו ם. כבר הזמנו את החופשה המשפחתית הבאה. תזמינו תרוויחו באחריות 🎯❤

  • תמונה

    Nir Elbaz

    25.02.2023

    מקום מקסים עם 3 יחידות עשויות עץ ועוד אחת גדולה יותר מעל בית המארחים. אנחנו התארחנו באחת מבקתות העץ עם חצר גדולה ובה האטאב מפנק, במיוחד בעונה הזו של השנה. הבקתה עצמה נקיה ונעימה, אבל גולת הכותרת של המתחם הזה היא יהודית, בעלת המתחם, שניכר היה שהותק הרב בתחום האירוח לא הכהה ולו במעט את הרצון שלה לתת לאורחי המקום את שירות טוב ומלא לב, דבר שלא נתקלנו בו כבר זמן רב.

  • תמונה

    מתי גלר

    18.06.2022

    קיבלנו ביקתה מרווחת מאוד. ממוזגת היטב. מאובזרת(קצת חסר דברים בסיסיים וכדאי להתעדכן מראש אבל מבחינת אמצעי חימום , בישול, מיקרו, מכונת קפה- בהחלט מפנק) האט טאב ובריכה - מעל הציפיות. יהודית נחמדה וזמינה מאוד ונענתה לבקשותינו. והחשוב מכל זה מקום ידידותי לבע"ח. הקטנטונת שלנו מאוד נהנתה בחופשה הפסטורלית מסביבה טבעית ונעימה. בהחלט מומלץ.

  • תמונה

    Yuri S

    23.04.2021

    היינו בבקתת הגן. הג׳קוזי הכי מדהים שראינו. ג׳קוזי חיצוני פרטי מפנק ברמות. כל אחד מהם מכיל בקלות גם אנשים בגובה מטר תשעים עם מספיק מרחב תמרון. מקום מקסים, המון פרטיות. מארחת אדיבה וקשובה, חוויה פשוט מעולה. רק אזהרה קטנה למי שרגיש לאור - לחלק מהחלונות אין וילונות מט, ויש פס זכוכית ליד הדלת אז יש *קצת* אור בבוקר שאין מה לעשות איתו.

  • תמונה

    Perach Somech

    16.04.2021

    שירות לא נעים. בן דוד, ילד בן שמונה שקפץ לשעה בלבד שיהיה לבננו חבר, לא הורשה להיכנס לבריכה, ביקשו מאתנו להוציאו בחוסר רגישות. הבן שלנו הורשה להשאר. הנקיון סביר, הייתי צריכה לחטא את האסלה, הברז בכיור המקלחת והמראה לא נוקו זמן רב. אין איפה להניח את הסבון כשמתקלחים, אין מתקן למגבת ידיים בסמוך לכיור. אילו דברים קטנים אך שחשובים לנוחות . אך בעיקר לא נחזור בגלל היחס. במיוחד הבעל, היה זעפן ולא נתן תחושה נעימה כשהיינו צריכים משהו.

עסקים נוספים בקרבת מקום לרומנטיקה במרום.romance bamarom

(4.87)
לינה

עדיליון

לינה בכחל

כחל, 12387

חן בגליל

דירת נופש בכחל

כחל, 1238700

בקתות נוף צמרת

בית נופש בכחל

Arbel 67, כחל, 12387

אחוזת קמפ דייויד | צימרים בכחל

מלון ריזורט בכחל

1, כחל, 1238700

בדרך של רותי

לינה וארוחת בוקר בכחל

70, כחל
(4.53)
לינה

בקתות אלון בגליל

לינה בכחל

כחל

צימר שושן הגליל

מלון ריזורט בכחל

כחל

כללית - מרפאת כחל

מרפאה בכחל

כחל

Cultural center

מרכז תרבות בכחל

כחל

בית כנסת כחל

בית כנסת בכחל

כחל

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםבריכה חיצוניתמתאים לחיות מחמדהסעות לשדה התעופהג'קוזיהעישון אסור

מיקומו של רומנטיקה במרום.romance bamarom בכחל

הצג מפה