אחוזת כנען

מלון ריזורט בירכא

9

אחוזת כנען

ירכא, ישראל
( ? )

תמונות מאחוזת כנען

חוות דעת על אחוזת כנען

  • תמונה

    דורון בן הרוש

    25.10.2022

    הגקוזי במתחם הבריכה לא עבד שזה היה מאוד מאכזב , חבל שלא מודיעים מראש, הבריכה עמוקה מאוד , 3.5 מטר עומק . ילדים יכולים ליהיות רק בחצי מהבריכה, רמת ניקיון נמוכה הרבה מדרגות אין חצר פרטית . צריך לעלות לקומה האחרונה הרבה מדרגות כדי להגיע לפינת הישיבה טלויזיה בכל הוילה לא עובדות . רק ערוץ 13 ו 12 ניתן לראות וגם זה לא תמיד

  • תמונה

    alex k.

    23.08.2021

    וילה מדהימה, 4 קומות. בקומה הראשונה סלון ומטבח. יש מקרן וטלויזיה עם צלחת לוויין פרטית. אין ערוצי ספורט בתשלום. יש סאונה רטובה ויבשה. בקומות 2,3 יש 6 חדרי שינה סהכ, כולל סוויטה עם גקוזי מדהים. אגב, בכל החדרים יש גקוזי. בכל החדרים יש מטבח והחדרים מרווחים. יש גם מרפסות בחלק מהחדרים. בקומה האחרונה יש שולחן ביליארד ונוף מדהים להרים ולים. צמוד למתחם יש בריכה יפה מאוד עם גקוזי צמוד. לדברי הבעלים נאזם, יש חימום בבריכה. המקום באמת יפה מאוד. חסרון אחד שלא מוריד מהדירוג זו רמת התחזוקה שזקוקה לשיפור בשביל להמשיך ולשמור על המקום.

  • תמונה

    עינת נתי אפק

    14.08.2021

    וילה 4 קומות עם הרבה חדרי שינה שיש בכולם שירותים מקלחת. יש סאונה רטובה ויבשה. החלל המשותף של המטבח והסלון לא גדול ככ. הקומה האחרונה היא גג שצופה על הכל ויש בו דשא, ספות ושולחן ביליארד. הבריכה לא בשטח הצמוד לוילה אלא בבית הבעלים שנמצא ממש בסמיכות, עם זאת יש פרטיות רבה ואין הפרעות מצד המארח. הוילה מושקעת אבל לא מאוד נקייה ומתוחזקת, הבריכה מפצה על הכל.

  • תמונה

    אורן הרשקוביץ

    21.06.2021

    כמושכתבו הביקורות לפני, המקום נהדר, קיבלנו אותו נקי ומסודר ונאזם והמשפחה היו מקסימים, לכן הופתענו מאוד אחרי שעזבנו ממה שקרה. קצת אחרי שיצאנו חמותי קיבלה תמונה של כיור מאחת המקלחות שיש בו סדק ענק, שנאזם טען ששברנו, חמותי ביררה איתנו והבן הגדול שלי טען שראה את הסדק מהתחלה, חמותי אמרה לו שהילדים ראו את זה בהתחלה ומשם העניינים הדרדרו, הוא ישר האשים אותנו שברחנו בגלל השבר !! שאנחנו משפחה של חוליגנים שלא שומרים על הילדים שלנו וכו, אי אפשר היה לקיים שום שיח בנושא. , תוך שניה שינה את עורו החביב לאדם מאוד לא נעים ואני מעדן. כשהקטן בן 12 שישן בנסיעה התעורר הוא סיפר שהוא החליק ביום הראשון במקלחת ונפל על הכיור, הוא נבהל מהמכה וחשש לספר, ילד בן 12 ששוקל 40 קג לא אמור ליצור נזק כזה לכיור כי הוא החליק עליו אבל שיהיה, אמרנו את זה לנאזם אבל גילינו שהוא כבר חייב את כרטיס האשראי של חמותי ללא שום דיון חיוב על 1000 ש"ח בלי להתייעץ , לדבר וכו , והסתבר שהוא מילא את הפרטים של חמותי כולל פרטי אשראי בטופס שהיא לא חתמה עליו שאנחנו אחראים לכל נזק וכו. עכשיו, אני רוצה להבהיר, אנחנו משפחה נורמטיבית, יכול להיות שהנזק נגרם עקב הנפילה למרות שהגיוני שהיה שם סדק או משהו קודם, ניסית למחרת לדבר איתו ממש בטוב, להסביר את כל מה שקרה וגם אם אני לא חושב שזה הגיוני, תכננתי גמור בטוב ולשלם פיצוי כלשהו, אבל זה הדרדר להטחת האשמות לא ראויה תוך שניות. הוא היה דוחה, באמת דוחה. רק כדי שלהוכיח שלא מדובר פה באיזה משםפה מגעילה שלמנו את התשלום המופקע אבל נשארנו עם טעם חמוץ מאוד..חבל

  • תמונה

    Nisim Daniel

    16.04.2021

    הגענו קבוצה של 12 אנשים. נאזם בעל הדירה קיבל אותנו בפנים מסבירות, הסביר הכל ועשה סיור. נאזם בנאדם נעים, קשוב ובאמת נתן לנו שירות מעל המצופה. קיבלנו את הוילה נקייה. הכל היה כשורה. שמחנו מאוד להתארח בוילה. אנשים טובים מאוד. תודה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאחוזת כנען

Safari yarka village

גן חיות בירכא

ספארי ירכא ןןילג، אלחריקה265ירכא, Yarka

גני הדאת אלבאל

אולם חתונות בירכא

אלרהואת, ירכא, 2496700

אולמי אלסריסה

אולם חתונות בירכא

ירכא
(4.61)
לינה

אחוזת אל נור

לינה בירכא

סריסה, ירכא, 24967

בית ספר סריסי

עסקים נוספים בירכא

1, ירכא
(4.92)
מסעדה

טאבון הכיכר

מסעדה בירכא

ירכא

מלונות בקרבת מקום לאחוזת כנען

וילה הורייזן

מלון ריזורט בירכא

ירכא

פסגת האירוח הדרוזי

מלון ריזורט בירכא

ירכא ת"ד 739 ירכא, 2496700

דשה צימרים

מלון ריזורט בירכא

זיתים 12, ירכא, 24967

צימר שוויץ בצפון

בית מלון בירכא

בית ספר אלאמל, ירכא, 2496700

וילה לונה בוטיק

בית מלון בג'ולס

ג'וליס

צימר כליל בגליל

מלון ריזורט בכליל

כליל

Elisheva Western Galilee Hotel

בית מלון בעמקה

Moshav Amka, עמקה, 2525300

טבע ביחיעם - אירוח בקיבוץ יחיעם

מלון ריזורט ביחיעם

יחיעם

מלכי האוס

בית מלון בלפידות

לפידות, 2012200

מיקומו של אחוזת כנען בירכא

הצג מפה