באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Hila Baruchi
אחרי ניקיון חיצוני ופנימי. מותר לשלם רק במזומן, כתוב באותיות קטנות בפנים רק כשבאים לשלם, ואז מכריחים אותך להוציא מכספומט ב8 שקל עמלה!! שום תמורה למחיר!!
D. K
שטיפה לא רעה אבל המחירים בבירור גבוהים מדי. אתה צריך לחכות בתור די הרבה זמן. אם המחיר היה נכון הייתי ממליץ עליו.
DIANA Ravve
שווה לבוא רק כדי לקבל את היחס! הרכב יוצא נקי, ואתם מקבלים הרבה יותר - כל דבר שיבקשו- יעזרו לכם, מכוס קפה עד לסידור מחזיק פלאפון. ה-כ-ו-ל. לא ראיתי רמת השירות כזו בשום מקום אחר. פשוט אליפות!
Sarah Zangen
המנקים היו עסוקים בדיבורים ולא מרוכזים בעבודה. הייתי עם הנכדים באוטו ולא יכולתי לבדוק את הניקיון של האוטו. כשהגעתי הבייתה ישירות מהשטיפה ראיתי שהחלונות לא ממד נקיים והאוטו בעצמו לא ממש נקי. אפילו את הצואה של הציפורים עדיין יכולתי לזהות על האוטו.
ורדית מרקוביץ
עברתי חוויה לא נעימה עכשיו. המקום גדול ועושה רושם מקצועי. הניקוי החיצוני עבר בטוב, הניקוי הפנימי חלקי ביותר. העובד שניקה נראה מקצועי וחרוץ עד שהאחראי עבר ואמר לו שזה רכב חברה ושיסיים מהר.... את הנקיון לרכב הגעתי לעשות בשטיפת האומן כי יש להם התקשרות עם "שטיפומט" אליו מקום העבודה שלי מנויים. בפועל, רוקנו פח, ניקו את השטיחים אבל אפילו לא העבירו סמרטוט בתוך הרכב ויש אבק בכל מקום ופירורים. אם אתם לא רוצים לעבוד עם שטיפומט, תגידו. אם אתם עובדים עם שטיפומט, זה ממש לא משנה אם זה רכב חברה או לא, אם הרכב נקי או לא, תנו שירות! התאכזבתי.