דנטלית רשת מרפאות שיניים בירושלים
מרפאת שיניים בירושלים
- +972 2-500-4856
-
שעות הפתיחה של דנטלית רשת מרפאות שיניים בירושלים:
יום ראשון: 8:30 עד 19:00
יום שני: 8:30 עד 19:00
יום שלישי: 8:30 עד 19:00
יום רביעי: 8:30 עד 19:00
יום חמישי: 8:30 עד 19:00
יום שישי: 8:30 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לדנטלית רשת מרפאות שיניים בירושלים
מרפאות שיניים בקרבת מקום לדנטלית רשת מרפאות שיניים בירושלים
בינת השן - מרפאות מתקדמות להשתלות שיניים ושיקום הפה
מרפאת שיניים בירושלים
בניין שערי העיר, יפו 216, ירושלים, 9438307
ד"ר איתמר רוזן - רופא שיניים בירושלים Dr. Itamar Rosen Dentist in Jerusalem
מרפאת שיניים בירושלים
יפו 216 בניין שערי העיר, ירושלים
מרפאת שיניים סנטר 1 | מרפאת שינים בירושלים
מרפאת שיניים בירושלים
קומת גלריה (מעל קפה גרג, ירמיהו 43, ירושלים
ד"ר רות שוורצמן כהן -מומחית לכירורגיית פה ולסתות- שתלים דנטלים, עקירות וניתוחים בחלל הפה
מרפאת שיניים בירושלים
בניין אגד, יפו 208, ירושלים
מאפייני העסק
מאפיינים אחרים
תכנון: מקבלים מטופלים חדשיםמתקנים: שירותיםנגישות: שירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
אוריה טיבי
שירות גרוע הרופא טס לחול באמצע הטיפול לכמה חודשים ולא דאגו להביא רופא מחליף, לא מומלץ בכלל אל תתקרבו למרפאה הזאת.
Avivit Huga
לא להתקרב!! אין גישה רגשית לילדים בכלל,התייחסות מגעילה מלחיצים את הילד,רופאה לא מסבירה פנים ולא מדברת עם הילד כלל.מתחת לכל ביקורת,לא נחזור לשם,נמצא מרפא. טובה יותר עם אנשים טובים יותר בע''ה
יעל גולדשטיין
מרפאה הכי לא מומלצת שיש בטיפולים פוצעים את המטופל,טיפול חלש לא נכון לא ממליצה בכלל מצטערת על הרגע שטיפלתי שם צר לי לכתוב כזו תגובה אבל המקום מתחת לכל ביקורת
אברהם חיים מלאכי
מצד אחד - מנסים לתת שירות טוב. מצד שני - מדי הרבה בעיות שהפריעו לי במשך כמה וכמה טיפולים וחזרו על עצמם בווריאציות שונות; קבעתי תור לטיפול וכשהגעתי אמרו שאין תור (אכן ניסו לעזור לי במזכירות, אבל כבר התבזבז זמן יקר). גם במקרה נוסף התבקשתי להמתין 'מעט' והוכנסתי רק כעבור שעתיים. אבל במקרה שאני לא הופעתי לתור שהזמנתי - התחייבתי לשלם 60 ₪ לפני שנתנו לי טיפול נוסף. רופא שטיפל בי גער במשך כל הטיפול על כמה וכמה דברים (כשפי פעור ללא אפשרות להגיב בכלל). זה שכיפוי מוך שיניים יקר לא הצליח והלך לפח - כבר אולי לא באשמתם. נאמר לי שיחזרו אלי אחרי התייעצות עם הרופא כדי לקבל את חוות דעתו, וגם אחר שהתקשרתי בעצמי כמה וכמה פעמים לא קיבלתי תשובות. ביקשתי לקבל הצעת מחיר לרשימה של טיפולים שהייתי צריך, ובשום אופן לא הצלחתי לקבל השוואה בין המחיר שאני אמור לשלם לבין המחיר שאני ישלם באם אני יעלה את רמת הביטוח המשלים - רק התעקשו שזה יהיה זול יותר, מחיר לא הצלחתי להוציא בשום צורה. אלו כמה דוגמאות שזכורות לי מהשנים האחרונות - שוב, המזכירות מנסות לתת שירות טוב, הבעיה היא במציאות בשטח שזה לא תמיד מצליח, ואצלי כבר הרגשתי הגזמה. למה אני בכל זאת חוזר לשם אחרי שהפסקתי טיפולים באמצע? בגלל שיש להם הסכם עם קופת החולים למחיר זול. _______________ אז קיבלתי כאן תגובה מהם שאצור קשר עם מנהלת המרפאה כדי לשפר את הרגשתי. (אגב, נאמר לי במקום שבמסגרת ההסכם עם קופת החולים שלי הטיפול הוא ללא תשלום, ולמעשה קופת החולים גבתה סכום לא מבוטל בעבור השירות). הם מתכוונים שאני יבוא למרפאה, יציג את עצמי, ואז מה? יפצו אותי במשהו על הזמן והכסף שאבד? יש להם את הפרטים שלי ואם הם רוצים לפצות אותי על עגמת הנפש הם יכולים ליצור אתי קשר. במידה ואקבל פיצוי שאני יהיה מרוצה, אציין זאת גם כאן.
שמוליק פורגס
כששירות איכות ומקצועיות נפגשים גם הלקוחות יוצאים מרוצים. לשיניים אין תחליף ולכן בטיפולי שיניים הולכים למומחים. היחס של הרופאים הוא מעל הכל. עם זה ד"ר רמי או ד"ר בן דהן. וכל הצוות הנפלא. 5 כוכבים בדירוג הוא מעט ממה שמגיע להם. הדירוג שלהם הוא 10 כוכבים. תודה על השירות הנפלא.