מאר ירושלים *5867
מרכז רפואי להדמיה אבחונית בירושלים (MAR Institute)
- https://mar-ltd.com/
-
שעות הפתיחה של מאר ירושלים *5867:
יום ראשון: 8:00 עד 19:00
יום שני: 8:00 עד 19:00
יום שלישי: 8:00 עד 19:00
יום רביעי: 8:00 עד 19:00
יום חמישי: 8:00 עד 19:00
יום שישי: 8:00 עד 12:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למאר ירושלים *5867
הכהן, דבל, ספרבר - משרד עורכי דין Hacohen, Debel, Sparber -Law Firm
משרד עורכי דין בירושלים
הרב קוק 8, ירושלים, 94226
גדליהו והורביץ - משרד עורכי דין | G&H - Law Offices (לשעבר: נדב גדליהו - משרד עו"ד)
עורך דין בירושלים
בית אשדר - משרדים, הרב קוק 8, משרד 414, קומה 4, ירושלים, 9422608
מאפייני העסק
תכנון
צריך לקבוע תורמקבלים מטופלים חדשים
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
רבקה זהר
יצירת הקשר הראשוני לקביעת מועד הבדיקה היה ארוך ומייגע- שלא כמו בעבר. "השיחה" עם הרופאה לקראת הבדיקה היתה תמוהה ומזלזלת. טיפול המזכירות היה ענייני.
יונה גל
המזכירות, הטכנאית והאח היו בסדר גמור. רק חבל שאמרו לי להגיע באחת וחצי כשהתור שלי נקבע לשלוש וחצי. בטלפון הודיעו לי שאני צריכה לשתות קנקן עם חומר ניגוד וכשבאתי אמרו שצריכה לשתות הרבה מים משעה שתיים וחצי ולא להתרוקן. וחומר הניגוד יוזרק לווריד. אני הגעתי ממודיעין בזמן לחינם.
yaffa
הבוקר 25/8/23 יום שישי. הגעתי לבדיקה חשובה במכון, בדיקת אולטרסאונד בקומה 2. את שמות המזכירות איני מכירה אז רק לצורך העניין בלבד! הבחורה הערבייה הייתה בסדר גמורה (כולל מי שביצעה את האולטרסאונד) עשתה מה שצריך לעשות, בקיצור עשתה את עבודתה. אבל הבחורה הלא ערבייה (שוב רק לצורך העניין)... הרגישה צורך להתערב בנושא לא שלה ולהחליט במקום הבחורה הערבייה אם התנהגתי אליה יפה או לא, או לקבוע אם הגישה שלי מתאימה או לא. פשוט חצופה! חסרת רגישות לאנשים שלא באים לשתות קפה במכון, אלה לעבור בדיקות לא פשוטות כלל וכלל. כנראה שכחה לשם מה היא שם. קולנית ברמות קשות וכולם צריכים לשמוע את הלך עבודתה בקומה כולל שיחות אישיות שלה.
ציפי ק (קיפי צמחי)
החווייה במכון מאר ירושלים הייתה מאוד לא נעימה! המקום קטן חנוק וצפוףףףףףף! אנשים רבים מאוד בשטח קטנטן. בהמתנה ארוכככה! איחור של שעה שלמה עד הבדיקה, לעומת זמן התור שנקבע לי. מסך מקבלי השירות הוא בדיחה... מראה על 2 נבדקים קדימה + 82 באים בתור מוסתרים... מה זה עוזר???? הפקידה והטכנאית היו אדיבים אך החווייה בכללותה הייתה מאתגרת. מקווה שאתם מתייחסים למשוב שאתם מבקשים ותשפרו את התנאים. בברכה ציפי
שלומית אלפורד
שירות לא מוצלח. הפקידות חסרות סבלנות דבר הכרחי מאוד לצורך נתינת מענה למטופל. לצערי גם אין הרבה מקצועיות הפקידה לא הייתה ברורה לגבי זמן טיפול לקבלת דיסק מצאנו את עצמנו מחכים קרוב לשעה וחצי בגלל חוסר ניסוח של הפקידה.