לאונרדו ירושלים

בית מלון בירושלים (Leonardo Jerusalem Hotel)

תמונות מלאונרדו ירושלים

חוות דעת על לאונרדו ירושלים

  • תמונה

    שירן בלולו

    18.09.2023

    הזמנתי חדר לראש השנה לסבתא שלי בלאונרדו בירושלים , חשוב לציין שלקחתי חדר נגישות ושילמתי עליו תוספת , דיברתי עם צוות המלון שבועיים לפני ההגעה כדי לוודא שהיא מקבלת מקלחון ולא אמבט כדי שתוכל להתקלח , חשוב לציין שסבתי היא אישה נכה שלא מסוגלת להרים את הרגל יותר מ5 סמ מהרצפה , היא הגיעה בצהריים כמה שעות לפני כניסת החג וקיבלה חדר לא נגיש ורחוק מהמעלית עם מיטה גבוהה ואמבט , ניסיתי להשיג את המלון בטלפון וחיכיתי 40 דקות על הקו כדי לקבל מענה ומישהו שם יעזור לי לטפל בה מרחוק ולעזור לה אבל לא היה מענה , התקשר לאותו אדם מקסים ששמו אורי הקבט של המלון וביקשתי את עזרתו ממש כמה שעות לפני כניסת החג , חשוב לציין שסבתי אישה דתייה ששומרת חג ושבת, וזה אומר שאם לא תקבל חדר נגיש היא עלולה ליפול ולהיפצע ולא נוכל לעזור לה כשיכנס החג , אורי המקסים הפנה אלי כמה אנשים ועברתי מאדם לאדם עד שהגעתי לאיברהים מנהל משמרת ערב והוא ליווה את סבתי כל משך השהות שלה במלון , למרות שלא הוחלף חדר לחדר המובטח הוא עזר לה עם המקלחת ובדק שהיא בסדר ממש כל משך ה3 ימים שהיא שהתה שם , למרות שביקשנו חדש נגיש שסופר חשוב וקריטי עבורינו ועבורה לא קיבלנו אותו ואמרו לנו שהחדר שהיא קיבלה זה חדר נגיש , איך בדיוק חדר עם אמבט הוא חדר המאפשר נגישות לאישה נכה ? למרות שהבטיחו לי חדר נגיש וצילמו לי אותו לפני ההגעה למלון ווידאתי שיש שם חדר נגיש באמת לא קיבלתי אותו , לא הייתי רגועה בכלל בחג והייתי בקשר עם איברהים לגבי כל דבר קטן , זאת אישה חולה ונכה שאין באפשרותה לעשות דברים בסיסים ללא עזרה , בטח לא כשמקשים עליה עם אמבט ומיטה גבוהה וחדר רחוק מהמעלית , מאוכזבת נורא מהתנהלות של המלון וההבטחות שווא שנתנו לנו למרות ששילמתי על חדר נגישות ותוספת כסף על כך לא קיבלתי את התמורה שלשמה שילמתי עליה ונוצרה עוגמת נפש רבה ודאגה נוראית לסבתי ולנו בחג להבנתי יש 4 חדרי נגישות במלון וכולם היו בתפוסה מלאה למרות שאני שילמתי על חדר נגיש והובטח לי אחד כזה וקיבלתי חדר סטנדרטי עם אמבט ורחוק מהמעלית מאוכזבת נורא מהמלון ומהמענה התקול של המלון , אם לא אורי הקבט המקסים שעזר לי לא הייתי מצליחה לעבור את החג בשקט וכניראה שהייתי משלמת כסף על חדר חדש כדי להיות בעצמי עם סבתי ולעזור לה אשמח לתשובות ולפירוט על העוגמת נפש שנגרמה לנו

  • תמונה

    shlomi barak

    03.09.2023

    ממליץ לא להתקרב בכל הפרמטרים מלון ברמה נמוכה. חדרים עם ריהוט ישן ובלוי שקעי החשמל מותקנים באופן לא תקני, חוטי חשמל גלויים חרק על המצעים במיטה החלון מהדר עם נוף חסום, לא ציינו מראש רצפה מלוכלכת לא נקי מחיר יקר למלון ברמה ירודה אוכל מקולקל

  • תמונה

    שלומית אוהב ציון

    27.08.2023

    הגענו ליום כיף במלון עם ארוחת בוקר וספא . חייבת לציין שהגענו עם חברה שהיא ציליאקית..לא הודענו מראש. הצוות דאג לה והיה שפע של אוכל ללא גלוטן. מלצר עבר איתה על כל הבופה והראה לה מה היא יכולה לאכול. בנוסף טל מהספא היתה מהממת ונחמדה. דאגה לנו עד הפרט האחרון. תודה על הכל. אנחנו עוד נשוב.

  • תמונה

    Ariel Yaakov

    21.08.2023

    מלון מאכזב ולא מומלץ! הגענו בהרכב של זוג + שני ילדים ותינוק, ביום הראשון מצאנו מסמר עקום ברצפת החדר, רק במזל התינוק לא דרך עליו או הכניס לפה אלא אני דרכתי עליו. בהמשך קיבלנו 3 מגבות לחדר, לאחר שירדנו לקבלה והבטיחו שיביאו עוד 2 מגבות המגבות לא הגיעו, כל 20 דקות התקשרנו לקבלה והבטיחו שהמגבות בדרך ורק לאחר שעה וחצי קיבלנו את המגבות כשכולנו רטובים מהבריכה. ביום השני החדרן שסידר את החדר אמר שיכול להביא לנו רק 2 מגבות ויותר מאוחר יביא יותר (מה שלא קרה), כשחזרנו לחדר מהבריכה הכרטיסים לא פתחו את החדר, ירדנו לקבלה ושם נאמר שהחדר רשום עד 12 למרות שאנחנו צריכים להשאר יום נוסף, וקידדו לנו את הכרטיסים. אני ואישתי התנגבעו במגבות של הילדים כי שוב לא הביאו לנו מגבות במשך יותר משעה. לאחר הבטחות ואי טיפול מצד כל עובדי הקבלה ״הובטח״ לנו שכשנגיע מהיציאה מחוץ למלון יחכו לנו 7 מגבות למרות שחזרנו ואמרנו שאין צורך יותר במגבות כי התקלחנו, מיותר לציין ש7 מגבות לא חיכו בחדר. חוויה מאכזבת! ניהול מלון מתחת לכל ביקורת! לא מומלץ להתקרב!!

  • תמונה

    yehuda ben ami

    20.08.2023

    אני חייב לציין את רמת ניקיון של החדר בזכות חריצות העובדים התאילנדים שפשוט הדהימו אותנו לעומת "האחרים". לא מחפפים בכלום אדיבים נחמדים עוזרים ומסבירים פנים. לעומת זאת החדר אוכל צפוף ולא נוח . אנשים מתנגשים ליד השולחנות שליד האוכל בקיצור בלגן. האוכל ברמה סבירה . בבריכה המציל לא מסתכל לבריכה ועסוק בנייד . אין אכיפה של מעשנים . אולי שימצאו מציל תאילנדי 😄. וגם קיבלנו דוח כי החניה של המלון עמוסה .

עסקים נוספים בקרבת מקום ללאונרדו ירושלים

גרנד קורט ירושלים

בית מלון בירושלים

סנט ג'ורג' 15, ירושלים

Saint Georges School

בית ספר פרטי בירושלים

ירושלים

שבטי ישראל

תחנת רכבת קלה בירושלים

ירושלים

בריכת נוות ישראל

בריכת שחייה מקורה בירושלים

שמואל הנביא 24, ירושלים

שבטי ישראל

תחנת רכבת קלה בירושלים

ירושלים

מלון עץ הזית

בית מלון בירושלים

ירושלים

אולמי זוועהיל

אולם אירועים בירושלים

שמואל הנביא 26, ירושלים

St George’s Garden Bistro - Jerusalem

בית קפה בירושלים

Nablus Road No.20 Jerusalem 91190, ירושלים

Pilgrim Guest House

בית מלון בירושלים

דרך שכם 20, ירושלים

אדר סוויטס

בית מלון בירושלים

דרך שכם 53, ירושלים

מלונות בקרבת מקום ללאונרדו ירושלים

גרנד קורט ירושלים

בית מלון בירושלים

סנט ג'ורג' 15, ירושלים

מלון עץ הזית

בית מלון בירושלים

ירושלים

Pilgrim Guest House

בית מלון בירושלים

דרך שכם 20, ירושלים

אדר סוויטס

בית מלון בירושלים

דרך שכם 53, ירושלים

American Colony Hotel Jerusalem

בית מלון בירושלים

לואי ונסן 1, ירושלים

Christmas Hotel - Jerusalem

בית מלון בירושלים

1Ali Ibn Abi Taleb street Jerusalem IL 91491

מלון לגאסי

בית מלון בירושלים

דרך שכם 29, ירושלים

Grand Park Hotel Jerusalem

בית מלון בירושלים

אבן ג'ובייר 9, ירושלים

מלון הולינס מזיבוז

בית מלון בירושלים

בית ישראל 29, ירושלים, 9519029

Ritz Hotel Jerusalem

בית מלון בירושלים

אבן ח'לדון 8, ירושלים

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקרחניה בתשלוםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדהספאמכון כושרברהעישון אסור

מיקומו של לאונרדו ירושלים בירושלים

הצג מפה