מלון אלגרה

בית מלון בירושלים

תמונות ממלון אלגרה

חוות דעת על מלון אלגרה

  • תמונה

    Sharon Almaliah

    02.07.2022

    התארחנו במלון אני ובן הזוג שלי. כבר משיחת הטלפון, טרם ההגעה למלון, קיבלנו שירות אדיב ומקצועי. המלון עצמו מיוחד, יפה וציורי. הייתה לנו חוויה טובה, עם אנרגיה טובה של המנהלת ויתר הצוות, יחס אישי ומקצועי ונדיבות מעבר למצופה. ממליצים בחום.

  • תמונה

    Leeyam Galili

    22.06.2022

    האמת שמאכזב ברמות.. הזמנתי ליום ההולדת של בת זוגתי את הסוויטה הכי מפנקת. רציתי לפנק אותה ולהינות. רצפת חדר היה מלוכלכת ולא היו מים חמים במקלחות (אני מדבר על סכום של מעל 2,000₪ ללילה כן?). מעבר לזה, וחשוב יותר, לפני שסגרתי את המלון (כחודש מהתאריך המיועד) קבעתי טיפולים בספא שלהם. יום לפני ההגעה שלחו לי הודעה שעדיין אין מטפלים, אך נאמר שבטיפול. ביום שכן היינו אמור לעשות יום ספא, נאמר לי סופית שאין מטפלים ושנתקעתי עם ידיים ריקות. ביום ההולדת של חברה שלי. נאלצתי רוב יום ההולדת להיות בטלפון לחפש פתרון למצב שהכניסו אותי אליו. לחפש ספא מהיום להיום ביום שישי בצהריים. במקום להינות מיום פינוק עם בת זוגתי חיפשתי שעות מקום כשהיחידי שמצאתי היה בהרצליה ב500₪ יותר. בלית ברירה נסענו לשם ונהנינו. פניתי למלון לגבי כל אלה. נאמר שיהיה בטיפול ויחזרו לי, וכמובן שלא חזרו. מחיר של בית מלון בדובאי ושירות של אכסניית נוער באילת. מבייש ביותר. מה שבטוח, לא אני ולא אף אחד שאני מכיר יחזור לשם, מקווה שמספיק אנשים יראו את התגובה הזו שלי וידעו להזהר

  • תמונה

    יגאל סבג

    16.06.2022

    אחרי יום לחוץ ומעייף אתה חולם להתפנק איפשהוא ואחד המקומות הראויים נקרא מלון אלגרה עין כרם ירושלים מלון בוטיק מדהים המבנה פשוט מטורף כולו טובל בירק החדרים ממש יפים החדר שלנו היה פשוט חלום נקי מאוד ואפילו היה שם רמקול נייד יש לציין שהרעיון ממש מגניב לא ראיתי את בשום מקום לחדר צמודה חצר ממש פרטית והיא משגעת הצוות במלון ממש מקסים ואדיב לא היינו צריכים לבקש שום דבר. לצערנו לא אכלנו עקב לחץ בזמן אנחנו נחזור להתארח והפעם לכמה ימים. אנו מאחלים לכם להמשיך ולהציג רמה גבוהה כפי שאתם כעת. יותר ממומלץ להתארח "באלגרה" יגאל וליאת

  • תמונה

    LIKEABLE GUY

    30.05.2022

    לצערי, אכזבה ענקית. לקחנו את המלון ל2 לילות, אני החתן לקחתי לילה לפני להתארגנות ואז בלילה של החתונה רצינו להגיע ולהתפנק. כשסיימתי את ההתארגנות ובאתי להגיע לאולם אמרתי למישהי מהקבלה שאני אשמח אם החדר יהיה נקי ומסודר כי אני ואשתי מגיעים בלילה. כשהגענו החדר היה לא נקי, לא החליפו לנו מגבות, לא ניקו דבר! אין את מי למצוא בקבלה בשעות הלילה לא משנה כמה תרצה וכמה תתקשר. בסוף התנגבנו עם חלוק אחד, בושה. (מזכיר לכם שאנחנו חתן כלה) קמנו יום למחרת, דפקנו לנו בדלת ואמרו לנו להזדרז כי הם צריכים את החדר למרות שבמפורש אמרו לנו שאנחנו יכולים להתפנק עד הערב בגלל שאנחנו חתן כלה. בקיצור, גרוע ביותר אם אתם מתכוונים להתארגן פה לקראת חתונה, אל!! אם היה מינוס כוכב, הם ללא ספק היו זוכים בזה.

  • תמונה

    Smadar Ashkenazi

    20.01.2022

    חלום שניסיתי להגשים, הגעתי עם ציפיות ממש גבוהות. מחירי המלון יקרים ברמה של מלון 5 כוכבים ולכן חיכיתי למבצע. על אף מבצע של חצי מחיר שילמתי 1400 ש"ח ללילה!!!!!!! עבור סוויטה עם טאב. בכל זאת חורף. הגענו למלון וציפתה לנו אכזבה, ממש עוגמת נפש. הסוויטה הייתה תפוסה וניתן לנו חדר סוויטה מספר 2 סמוך לקבלה. הסוויטה 2 סמוכה לקבלה נשמע בה כל רחש של העובדים והאורחים מהמטבח ומהקבלה. חופשה זוגית רומנטית, אמרתי? יומהולדת אמרתי? ואללה...... ארוחת הבוקר טובה אך לא כפי שהובטח. אין ציפיות אין אכזבות, אבל כשכותבים ארוחה מפנקת עם הפתעות ..... אז מביאים אותך לציפיות גבוהות. הקפה טעים ממש. אחזקת החדר באמת מזלזלת. ראו תמונות. מה כן טוב האמבטיה מטורפת..... אהבתי ממש. אין ארון, נאלצתי לשים בגדים על אדן החלון. לגבי העובדים, בקבלה שרית הייתה מקסימה, וניסתה לשמח ולרצות . העובדים בחדר האוכל מקסימים. המלון נמצא במקום קסום, עין כרם האגדתית. מבנה עתיק, חצרות אותנטיות, האמת שמתאים יותר לימים חמים שאפשר לטייל ולהיות מאוויר פסגות.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון אלגרה

(4.15)
מסעדה

פרנסיס

מסעדה בירושלים

דרך האחיות 13, ירושלים

Zadok Yehuda

תכשיטן בירושלים

דרך האחיות 12, ירושלים

הבית העתיק בעין כרם

יעד תיירותי בירושלים

דרך האחיות 14, ירושלים, 9574613

מלאכות עתיקות ,קורסים וסדנאות- "בחפץ כפיה" ס

חנות מתנות בירושלים

לכתוב בחפץ כפיה בווייז, ירושלים

מלון בוטיק פלורה וואלי | Flora Valley Boutique Hotel

בית מלון בירושלים

דרך האחיות 6, ירושלים, 9574606

אלגרה מלון בוטיק בירושלים | Alegra Boutique Hotel Jerusalem

בית מלון בירושלים

דרך האחיות 13, ירושלים

סופרית עין כרם

חנות מכולת בירושלים

עין כרם 48, ירושלים

בית הכנסת תפילה למשה

בית כנסת בירושלים

ההדסים, ירושלים

בית הכנסת תקוותנו

בית כנסת בירושלים

ירושלים

בית כנסת משכן יעקב

בית כנסת אורתודוקסי בירושלים

שביל הצוקים 82, ירושלים

מלונות בקרבת מקום למלון אלגרה

מלון בוטיק פלורה וואלי | Flora Valley Boutique Hotel

בית מלון בירושלים

דרך האחיות 6, ירושלים, 9574606

אלגרה מלון בוטיק בירושלים | Alegra Boutique Hotel Jerusalem

בית מלון בירושלים

דרך האחיות 13, ירושלים

דירת הנופש בעין כרם

מלון ריזורט בירושלים

ירושלים

צימר בית הבד - The Olive Press

מלון ריזורט בירושלים

חומת הצלפים 78, ירושלים

צימר הבית הטבעי

מלון ריזורט בירושלים

חומת הצלפים 77-83, ירושלים

צליל פעמון

מלון ריזורט בירושלים

מעגל הניקבה 4, ירושלים

לה נונה

בית מלון בירושלים

שביל הצוקים 5, ירושלים

שירת הבריאה

בית מלון בירושלים

עין כרם 54, ירושלים

צימר נוף על הוואדי עין כרם

בית מלון בירושלים

סמטת הצפצפה 16, ירושלים

מיקומו של מלון אלגרה בירושלים

הצג מפה