Stay Inn Hotel

בית מלון בירושלים (Stay Inn Hotel Jerusalem)

תמונות מStay Inn Hotel

חוות דעת על Stay Inn Hotel

  • תמונה

    עורך דין פלילי איתן סבג

    09.09.2023

    אם חיפשתם הוסטל בלב העיר, להתארגנות ולינה, במחיר טוב - לכו על זה. אבל אם חיפשתם מלון וכל מה שקשור בכך- חפשו מקום אחר שתואם לציפיות. הכניסה למקום מזכירה מועדון לילה נטוש, גרפיטי על הקירות (זה העיצוב שבחרו) ואין שלט שמלמד שמדובר במלון/הוסטל. החדר נקי, מרווח דיו, אך נטול פינוקים. יש בקומה עליונה מעין חדר לאונצ' ומטבחון משותפים, וכל מיני דיירים מכינים שם אוכל כמו במעונות סטודנטים. לסיכום: לא למחפשי יוקרה ופינוקים. כן למעוניינים במקום לינה נקי, זול, קרוב להכל.

  • תמונה

    Keren Sorkin

    29.08.2023

    מלון פשוט, אך במקום מרכזי, נגיש ומרכזי. הבעיה היא התיאום של המלון עם החניון!! לא ייתכן שהנציגה תתעצבן בטלפון, תעשו בירור מעמיק בעניין החניון כי חיכינו מעל 15 דק לצאת מהחניון. חברת חניונים אומרת שהאוטו לא רשום והמלון אומר שהכניס אותנו לרשימה.. בלבול רציני.

  • תמונה

    דבורה כהן

    24.08.2023

    רשאית הייתי צריכה לחכות סיום הזמן שלי במלון כדי לתת דעה .. "המלון" זה נותן בחילות מרוב ריגושים בין כיף למבאס ליפה ומעצבן . 1 חייבת לשטף !! וחייבים לדעת !!! המלון זה יותר הוסטל מאשר מלון יש גם אירועים שהם מארגנים שעושים רעש (יש להם אולם אירועים ביחד עם המלון ) .הם לא מעדכנים על זה שהם עושים אירועים ביחד עם "המלון" ומתי הם עושים את האירועים .מי שרוצה מלון וההתרונות שמתלווה אילו של מלון כמו נחת בערב ולישון בתחילת שעות הלילה ועוד... זה לא המקום !!! זה נראה יותר הוסטל של צעירים שמתנהל על ידי צעירים שעושים אירועים עם רעש מאשר מלון רציני . נראה לי שגם הם לא מבינים מה זה אומר מלון עם צרכים של מלון כי אומרים סליחה ומפצים אבל אני לא צריכה פיצויים זה לא יעזור פיצויים אני צריכה מלון לישון בו !!! 2 מבחוץ אין לדעת איפה המלון !!מגלים איך שהוא.. מבחוץ זה נראה בניין לכל דבר ואז מגלים את ה"מלון" 3 מבפנים נראה סבבה יש מסעדה יחסית טעימה הם מאותו מתחם ל"מלון" וגם אליו אין לדעת מתי הוא פתוח, יום כן פתוח יום לא.. האורח צריך לבדוק לפי מה שאומרים !! למרות שהוא נראה קשור ל"מלון" לפחות משם יש ארוחה בוקר של ה"מלון " !!!והחדר מקסים יש טלויזה מטורפת עם נתפליקס איתרון גדול !!יש מכונה קפה ,מזגן טוב מיקום מצויין אבל אין בידוד שומעים מהחדר הכל !!! מהרפסת הפנימית ביום הראשיון שלי ב"מלון " עשו מלא רעש עד מאוחר מאוד !! . הניקיון מתחיל מעולה ומיום ליום נהיה פחות , לא זורקים את הזבל בהתחלה או ביום שלישי מסדרים את המיטה לא טוב בכלל!! משאירים את הכוסות זכוכית של קפה מלוכלכים לא מביאים קפסולות חדשות בזכות המנהלת ניקיון היא סידרה את זה אבל בשביל זה הייתי צריכה לעדכן את המנקה אחר שהוא דיבר עם המנהלת !! בקיצור מי שמחפש מלון זה לא המקום , זה יותר נראה הוסטל עם אולם אירועים לא מתאים זה לפחות התחושה שהנתנו לי

  • תמונה

    R.k.y 17

    22.08.2023

    היינו בסטיי אין ללילה. חוויה מצויינת,מיקום מצויין. מלון קטן,נעים,מעוצב יפה מאד,השרות של הבנות בקבלה ובארוחת הבוקר יוצאת מן הכלל. מאד נהנו!!

  • תמונה

    Art Chitecture

    22.06.2023

    המיקום מדהים, ממש מעל המדרחוב. יורדים מהמלון והכל קרוב. מושלם לתירים. הכניסה לבנין ממש מובלעת, ניתן צריך וכדאי לשפר את השילוט. למקום יש עיצוב מענין. מול הקבלה יש מכונת קפה (עם חלב) ב7 שקלים לכוס. המעלית יחסית קטנה, קצת קשה/מאתגר להכנס עם עגלה או מזודה גדולה. המסדרון מזמין ונוח, מעוצב ויפה. בכל קומה יש כמו חדר משפחה/סלון גדול הכולל פינות ישיבה, ספות, מוזיקה עם אוירה נחמדה, מטבח עם עמדת קפה/תה. צריך להביא חלב משל עצמך ולאחסן עם שם במקרר המרכזי. בקומה שנייה יש יציאה למרפסת ממש נעימה עם מקומות ישיבה. החדרים נחמדים, יש wifi, אין שירות חדרים, גם לא דרך האפליקציה/ווצאפ. המסעדה סבבה לגמרי, גם היא מעוצבת, קים מבחר של מזון, הצות אדיב, יש שרותים צמודים. בגדול, חויה טובה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לStay Inn Hotel

ספורט לי ולך

חנות בגדי ספורט בירושלים

המלך ג'ורג' 21, ירושלים, 94261

דובים & בלונים

חנות מתנות בירושלים

המלך ג'ורג' 25, ירושלים, 94261

כותון

חנות לבגדי נשים בירושלים

הלל 3, ירושלים, 9458103

מהגוני בוטיק - בגדי נשים | mahogany boutique women's clothing

חנות לבגדי נשים בירושלים

הלל 3, ירושלים, 9458103

כללית - בית מרקחת מעוז - ירושלים

בית מרקחת בירושלים

בן יהודה 26, ירושלים

נפגשים

מרכז תרבות בירושלים

בן יהודה 26, ירושלים

מיריס

חנות לבגדי נשים בירושלים

הלל 5, ירושלים, 94581

מועדון כושר לזוז ירושלים

חדר כושר בירושלים

המלך ג'ורג' 22, ירושלים, 9426202

שמלה לי

חנות לבגדי נשים בירושלים

הלל 11, ירושלים
(4.61)
ספר

Shampoo (מספרת שמפו)

ספר בירושלים

הלל 13, ירושלים, 9458113

מלונות בקרבת מקום לStay Inn Hotel

הקומה ה -21

בית מלון בירושלים

מגדל העיר, מרדכי עליאש 2, ירושלים

מלון לה פרל

בית מלון בירושלים

ההסתדרות 6, ירושלים

Hotel Noel | מלון נואל ירושלים

בית מלון בירושלים

שמאי 9, ירושלים, 9463109

The boutique

בית מלון בירושלים

בן הלל 14, ירושלים, 9462407

Montefiore Hotel by Smarthotels

בית מלון בירושלים

7 Shatz St, המעלות 10, ירושלים, 9426309

מלון שני

בית מלון בירושלים

שמאי 6, ירושלים

מלון מגדל ירושלים

בית מלון בירושלים

הלל 23, ירושלים, 9458123

מלון בצלאל

בית מלון בירושלים

מסילת ישרים 1, ירושלים, 9458401

מלון בוטיק אגריפס

בית מלון בירושלים

אגריפס 15, ירושלים, 9430208

Eshel suites

בית מלון בירושלים

אבן ישראל 3, ירושלים

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בתשלוםכולל מיזוג אווירמתאים לילדיםמטבח בחדרים מסוימיםהעישון אסור

מיקומו של Stay Inn Hotel בירושלים

הצג מפה