באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
vardit hartzak
מלון נהדר. חזרנו אליו בשנית ואין ספק שנחזור שוב. מיקום מעולה. happy hour – איזה כיף. צוות נהדר. חדר ומרווח. החנייה מאתגרת.
Inon Maoz
זאת הפעם השלישית שלנו במלון מרשת אטלס והפעם הראשונה שלנו במלון הרמוני. כמו תמיד היה מצויין. היחס והשירות הם מהגבוהים ביותר שאפשר לבקש. חדרים לא גדולים אך בהחלט מספיקים (זוג+1) ומאובזרים מאוד. ארוחת הבוקר מצוינת והצוות היה קשוב וסבלני. עם כל זאת היתרון הגדול ביותר של המלון הוא המיקום המרכזי והעובדה שיש לו חניה פרטית. מומלץ בחום.
רוני שיח
קשה להגיע עם הרכב, החנייה בקומות במעלית- רעיון מקורי ומחויב המציאות. העובדים עודים כל מאמץ לתת דירות טוב ואישי.
ציקו מזרחי
המלון נמצא במיקום מרכזי קרוב לכל מה שצריך , יש חניה למלון הצוות שרירותי בצורה נפלאה . רוצה לציין לטובה את טארק איש הקבלה שקיבל את פנינו באופן חיובי מסביר פנים ומענה לכל פניה .
איריס לוי
חוויה מושלמת מכל בחינה אפשרית- המיקום שאין טוב ממנו, החדר המפנק והמעוצב בטוב טעם, ארוחת הבוקר האיכותית, המושקעת והמפנקת ומעל הכל- השרות המדהים שמקבל האורח במלון הזה. על השירות יוצא הדופן מנצחים ביד רמה ובעדינות אין קץ טארק ואיילה המקסימים ביותר. נהנחנו מכל רגע במלון הרמוני.