מלון יולדות הדסה בייבי

מלון בריאות בירושלים

7

מלון יולדות הדסה בייבי

בית חולים הדסה ירושלים, קלמן יעקב מן, ירושלים, 9112002, ישראל
( ? )

תמונות ממלון יולדות הדסה בייבי

חוות דעת על מלון יולדות הדסה בייבי

  • תמונה

    shay cohen

    02.09.2023

    מלון 2 כוכבים במחיר של 5. ואלו הסיבות: 1) תשלום - אם אתם כמונו זוג דתי שנאלצתם להישאר לשבת (כי האשה ילדה והתינוק מאושפז), אז בנוסף לשובר שקבלתם מהדסה תצטרכו להוסיף 680 ש״ח. 200 בגלל שהשובר הוא ליום חול, ועוד 480 לארוחות לבן זוג 2) אוכל - לארוחת ערב תקבלו, כמה סלטים בערך 6 (חומוס, מטבוחה, הפשוטים ביותר) ירקות חיים, דג מושט (אין בחירה ואין טעם), בשר מס 4 (שוב ללא בחירה וממש לא טעים). לארוחת בוקר (קידוש) - תקבלו לחמניות מאתמול, גבינה לבנה, גבינה צהובה, ג׳חנון וזהו. לארוחת צהריים - כבד, גפליטע, צולנט - דווקא כאן זה בסדר. כל הארוחות מוגשות ללא משקאות מתוקים, רק מים. 3) שעות הארוחות - לא מותאם לשבת ובכלל לזמני התפילה, ארוחת בוקר מסתיימת ב 10:30 , כאשר המניין המרכזי מסתיים ב 10. ארוחת צהריים ב 13:00 - המקום היה ריק בגלל שזה בדיוק השעות בו כולם ישנים 4) קפה, תה - רק בבוקר ולכמה שעות בודדות - למה לא 24 שעות ? למה אם בא לי משהו חם בלילה, אין ! ומדובר פה ביולדות שקמות כל שכמה שעות באמצע הלילה. 5) שינה - מזרון פשוט מאוד ולא נוח ורועש מאוד, ברמה שכל תזוזה שלי אני שומע קפיץ אחד נמתח וקפיץ אחד משתחרר. פשוט בושה 6) פיקוד שבת - אשתי הייתה צריכה לשאוב חלב בשבת ועל כן להתשמש בחשמל בשבת, והיא נדהמה שהחשמל פשוט מתנתק באמצע הלילה (כנראה מטעמי חסכון כי גם האור בשירותים נכבה), כאשר היא נגשה לקבלה אמרו לה שאין אפשרות להשתמש בחשמל אלא אם ינתקו את החדר מפיקוד שבת, כמובן שהסכמנו כי שוב אין לנו ברירה. ואז קרה שבכל פעם שפתחתנו חלון או דלת המזגן נכבה כי זה המצב ללא פיקוד שבת וגרם לנו עוגמת נפש על חילול שבת שלא לצורך. 7) מקלחת - השאירו לנו מגב כי יש שם בעיה שהמים יוצאים לכל חלל המקלחת. פשוט תכנון זול ולא מכבד. לסיכום המלון ברמה מאוד נמוכה, מורגש שבכל מקום מנסים לחסוך כסף אבל מנגד גובים מחיר של מלון יוקרתי. ברור לנו שמנצלים את העובדה שאין להדסה פתרון לבני משפחה שלא מאושפזים שרוצים להישאר לשבת.

  • תמונה

    נועה בן דור

    20.07.2023

    עבודה בעיניים! מוכרים את זה ליולדות כאילו יש צוות מומחה שמלווה אבל בפועל מוטב שלא אדבר על הצוות שנמצא שם... החדרים לא נוחים ולא מותאמים ליולדות. כשביקשנו לארח משפחה באחד החללים הציבוריים של המלון, צוות המלון צעק עלינו והבהיר שאפשר לארח רק בחדר. זכור לנו כחוויה לא טובה ולא נעימה ואף טראומטית לימים שאחרי הלידה.

  • תמונה

    shimi alperin

    01.07.2023

    יולדת שמגיע לנוח הדסה בייבי זה פחות המקום האוכל לא טרי ומתחת לכל ביקורת היינו שם גם שבת ובקומה של היולדות נותנים גם חדרים למשפחות עם ילדים ככה שגם לנוח אי אפשר עקב הרעש זה מה שאנחנו חווינו חבל שכך מקווה שהם ישפרו את זה עבור יולדות הבאות

  • תמונה

    שרה גילו

    09.06.2023

    התקשרתי השבוע ענה לי נציג מהמגזר, ביקשתי לממש את הזכות שלי ללינה של 3 לילות במלון הוא טען שבגלל שעבר חודש לא מגיע ופשוט צרח עליי וניתק לי בפנים

  • תמונה

    ר מ ד א

    16.04.2023

    בתמצית- תחסכו לעצמכם את עגמת הנפש וחפשו מקום אחר. רצינו לקבל קצת זמן איכות לישון ולבלות יחד ללא התינוקי החדש ולכן לא עניין אותנו הרמה של המקום כמלון אלא רק התינוקייה. ובכן התינוקיה- שוד ושבר, כאוס מוחלט של בלגן ובכיות. בפעם הראשונה הגענו להירשם- היה בלגן אבל חשבנו שזו שעה כזו. בפעם השניה שמנו את הילד לארוחת ערב, שוב בלגן, אבל חשבנו לעשות ניסיון. כעבור חצי שעה חזרנו לכאוס מוחלט- רוב התינוקות אם לא כולם צורחים בלי שום יחס, תינוק אחד עם שמיכה על הפנים והגרוע ביותר- כשלקחתי את הבן שלי אף אחד לא שם לב!!! רק כשחזרתי מעצמי ואמרתי שאני לוקחת אותו עשו הליך זיהוי. לשם הכנות נציין שבפעם הרביעית כשעברנו ליד- בחמש לפנות בוקר- היתה דממה. לסיכום- אנחנו לא ממליצים. לא מאמינה שהגענו במיוחד מהצפון🤦‍♀️😭!!! נ.ב יש כאן מישהו שמגיב מטעם המלונית וכותב 'לפנות בפרטי והעניין יתברר'. פנינו- האחות הראשית הנחמדה והאדיבה הכחישה הכל מכל וכל כל.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון יולדות הדסה בייבי

ד״ר שי פורת

רופא נשים בירושלים

מרכז רפואי הדסה, ירושלים, 9112001

מתחם המיון עם רכב לבדיקת COVID19

בית חולים בירושלים

כניסה ראשית/הדסה, ירושלים

אודיטוריום הדסה

אודיטוריום בירושלים

ירושלים
(3.64)
מסעדה

Burgers Bar | בורגרס בר

מסעדה בירושלים

ישפרו סנטר, 9650201

ד"ר מיכל קאופמן יחזקאלי

רופא אף-אוזן-גרון בירושלים

הדסה, ירושלים

מרכז רפואי הדסה עין כרם

מרכז רפואי בירושלים

קלמן יעקב מן, ירושלים

שופרסל אקספרס

סופרמרקט בירושלים

קריית הדסה 1, ביה"ח הדסה ירושלים

ארומה

בית קפה בירושלים

Hadassah Medical Center, עין כרם, ירושלים

ליידי קומפורט - חנות משווק ירושלים

חנות נעליים בירושלים

הנרייטה סולד 1, ירושלים

הדסה עין כרם בניין דוידסון

בית חולים בירושלים

Main Entry/Hadassah, ירושלים

מלון בריאות בקרבת מקום למלון יולדות הדסה בייבי

Villa Karmina - וילה כרמינה

מלון בריאות בירושלים

דרך בנימינה 16, ירושלים

מלון רמת רחל

מלון בריאות בירושלים

קיבוץ רמת רחל, רמת רחל, ירושלים

צימר נוף הרודיון

מלון בריאות בתקוע

המידה השניה 348, תקוע

מלון בוטיק בת גלים Bat Galim Boutique Hotel

מלון בריאות בחיפה

יונתן 10, חיפה, 3501255

Skyline

מלון בריאות במצפה רמון

נחל רעים 16, מצפה רמון

אירוח כפרי פרוד

מלון בריאות בפרוד

201100 גליל, פרוד

רום אמירים

מלון בריאות באמירים

מצפה מנחם 68, אמירים, 2011500

מיקומו של מלון יולדות הדסה בייבי בירושלים

הצג מפה