מכבסת ימין
מכבסה בירושלים
- +972 2-642-3690
-
שעות הפתיחה של מכבסת ימין:
יום ראשון: 7:00 עד 19:00
יום שני: 7:00 עד 19:00
יום שלישי: 7:00 עד 19:00
יום רביעי: 7:00 עד 19:00
יום חמישי: 7:00 עד 19:00
יום שישי: 7:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למכבסת ימין
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
magen elad
אסור ללכת לשם, הורסים בגדים, הרסו לי חולצה לפני החתונה שלי.
הודיה אשכנזי
שלחתי לניקוי ג’קט יקר למכבסת ימין בבית וגן חזר אלי ג׳קט הרוס!!! בתוספת כתמים 😢😢😢😢 ועוד גבו לי מחיר מלא!!! השירות מתחת לכל ביקורת המלצה שלי לא להתקרב מאוכזבת מאוד😢😢😢
Yonatan Chaim
מקום מעולה ושירות אדיב!
uriel007 uriel007
שלחתי חליפה לניקוי כי רקדתי בחתונה והחליפה הסריחה מזעה לקחתי את החליפה כי הלכתי שבת לכלה שלי ומה מתברר החליפה מסריחה מזיעה בכלל לא ניקו אותה סתם שילמתי 45 שח שימו לב שבאמת מנקים לכם שם את הדברים
רות נאמן
סיפור לפני השינה או חלום בלהות... מעשה שהיה כך היה- הבאתי את הוילונות שלי (החדשים בני פחות משנה) לניקוי למכבסה המהוללה. מיותר לציין שהורדתי מבעוד מועד את הסיכות של הוילון. לכשאספתי אותם (וכמובן שחוייבתי אודות ה"שירות" כמתבקש) ותליתי אותם בביתי אני רואה לתדהמתי קרע לא קטן בכלל בחלק אחד של הוילון. מייד הרמתי טלפון לעסק המדובר כדי להבין מה זה ועל מה זה? האדון הנכבד (או בעצם המאד לא) ששמע את טענותיי מייד עידכן שלא היה ולא נברא. הוילון היה קרוע מלכתחילה. בעודי מנסה לעכל את עזות המצח של בר שיחתי ומנסה למצוא מילים מתאימות אני קולטת שיש תפר ארוך לאורך הוילון. אני ממשיכה ושואלת אותו לפשר התפר (שגם הוא נעשה בגסות) אני מקבלת את התשובה הבאה: "ראינו שהוילון היה קרוע ולכן מיוזמתנו שלחנו לתופרת וגם לא חייבנו אותך בתשלום נוסף" אם הלסת שלכם נפלה לרצפה אין צורך לתאר עד לאן הגיעה הלסת שלי... כמובן שמחיתי בתוקף וביקשתי החזר מלא ופיצוי אודות הוילון שהמקום שלו כרגע צריך להיות בפח. צריך לכתוב שדבריי זכו ל-0 התייחסות?!?!? חבל שאי אפשר להוסיף תמונות כדי שכולם יוכלו לראות את עבודת האומנות הזו... אם אהבתם את הסיפור אתם מוזמנים להתרחק מהמקום הזה כמו מאש, להזהיר את היקרים שלכם ובעיקר לחוס על ממונכם! בהצלחה! גילוי נאות המקרה קרה לפני כשנתיים פשוט לא הכרתי את הפלטפורמה הזו של ביקרות בגוגל ועכשיו שנודעתי לאפשרות זו בצער רעב אני נאלצת להשתמש בה כדי להזהיר את האחרים. בפעם הבאה, נותני שירות יחשבו פעמיים לפני שיזלזלו באינטלגציה של הלקוחות שלהם.