מרכז שירות שגריר ירושלים מוסך הסדר לתיקון תאונות
תיקון ותחזוקה של כלי רכב בירושלים (Ambassador Service Center)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 73-228-8242
-
שעות הפתיחה של מרכז שירות שגריר ירושלים מוסך הסדר לתיקון תאונות:
יום ראשון: 8:00 עד 16:00
יום שני: 8:00 עד 16:00
יום שלישי: 8:00 עד 16:00
יום רביעי: 8:00 עד 16:00
יום חמישי: 8:00 עד 16:00
יום שישי: סגור
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למרכז שירות שגריר ירושלים מוסך הסדר לתיקון תאונות
(נירגד) מרכז שירות סקודה ירושלים-תלפיות (מוסך מורשה צ׳מפיון מוטורס)
מוסך בירושלים
מעשה חושב 8, ירושלים
תיקון ותחזוקה של כלי רכב בקרבת מקום למרכז שירות שגריר ירושלים מוסך הסדר לתיקון תאונות
(נירגד) מרכז שירות סקודה ירושלים-תלפיות (מוסך מורשה צ׳מפיון מוטורס)
מוסך למכונאות רכב בירושלים
מעשה חושב 8, ירושלים
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
Chaya Baron Mizrachi
שירות מזעזע מתחת לכל ביקורת! גם בווצאפ לא עונים וגם בשירות לקוחות. חבל שחברת הביטוח משוייכת אליהם. מעל 4 שעות המתנה כדי שיגידו לך לאן לפנות ומה לעשות בקשר לרכב חילופי לאחר תאונה. כשמגיעים אליהם פיזית מטלטלים אדם מבוגר ממקום למקום במקום לומר לו תשובה בטלפון. מי שיכול לא להתקרב שלא יתקרב!!!
ח.ב דוידוביץ
לימור אורלי ויקו אחלה שירות המנהל עם הקורולה שיא הנחמד
חנה אחימאיר
אין לי מילים לתאר כמה השירות שלכם גרוע!!!! ממתינה מהשעה 13:00 לגרר, הנהג הגורר מדבר בצורה מגעילה ותוקפנית, השירות לקוחות מזעזע. תגידו לי איזו צורה יש להמתנה של למעלה מ5 שעות בשוליים של כביש????? בחורה צעירה צריכה לעבור את זה? אנשים מבוגרים צריכים לעבור את זה? מה נסגר איתכם באמת??? חברה שמכבדת את עצמה לא צריכה לתת מקום לשירות כ ל כך מזעזע. חוויתי שירות נחות בצורה שלא פגשתי בשום מקום לא בארץ ולא בעולם, באמת שנגמרו לי המילים לתאר את החוויה הנוראית שאני עוברת ברגעים אלה ממש. אני לקוחה שבויה שלכם, כי אתם עובדים עם חברת הביטוח שלי, אם הייתי יכולה בחיים לא הייתי בוחרת בכם מלכתחילה. אתם תת רמה של שירות והלוואי שהבת שלכם תעבור מה שאני עוברת שתעיזו בכלל לחשוב על לייבש בחורה יותר מ5 שעות בשולי הכביש. תתביישו לכם חברה פח שלא יודעת לעשות את הדבר היחיד שביקשו ממנה!!!!! אתם לא תוכלו לפצות אותי על עוגמת הנפש והייתי תובעת אתכם 10 פעמים אם לא הייתם מונופול. מה שנשאר זה שתתביישו בעצמכם והלוואי תלמדו מזה משהו למרות שאני לא חושבת שאתם מסוגלים
irena vladimirsky
לנהג היה קשה להתמצות, לא כל נהג מסתדר עם התיאור המילולי בלבד.
יאיר בנדק
השירות היה אדיב ומקצועי רק לצערי משך הזמן עד הגרירה היה ארוך מאוד קצת יותר מ5 שעות. אבל סך הכל אני מרוצה