לובינסקי ירושלים
מוסך בירושלים (מוסך ומרכז שירות פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ,MG)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 2-675-6539
-
שעות הפתיחה של לובינסקי ירושלים:
יום ראשון: 7:30 עד 16:30
יום שני: 7:30 עד 16:30
יום שלישי: 7:30 עד 16:30
יום רביעי: 7:30 עד 16:30
יום חמישי: 7:30 עד 16:30
יום שישי: 7:30 עד 13:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום ללובינסקי ירושלים
מוסכים בקרבת מקום ללובינסקי ירושלים
(נירגד) מרכז שירות סקודה ירושלים-תלפיות (מוסך מורשה צ׳מפיון מוטורס)
מוסך בירושלים
מעשה חושב 8, ירושלים
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
TY Nesher
הפקידות ככה ככה, אין חיוך יתר, שירות ישראלי שמנסה להיות שירות אמריקאי, לא היה מאוד מסודר ובמקרה ואתם משתמשים במוסך הזה צריך לעמוד על שלכם ולעקוב על כל פרט, הבחור היה כל כך עסוק שפיספס כמה פרטים
ron ronen
רכשתי פג'ו 2008 - תאריך מסירה 16.06.2023. תהליך המכירה היה מקצועי כולל מסירת רכב שהייתה ממש חוויה. אז איפה הבעיה? בזמן חתימה על הזמנה וכשבוע לאחר תשלום מקדמה הנחת מזומן על רכב גדלה מ1000 ש"ח(הנחה שקיבלתי) ל5000 ש"ח. עד כאן אין בעיה כי מבצעים זה משהו דינמי שלא ניתן לחזות. פניתי לאיש מכירות שביצעתי מולו הזמנה עם בקשה לבדוק מה ניתן לעשות (אני מציין - פניתי עם בקשה ולא חלילה בדרישה). עד למסירת רכב לא זכיתי לתשובה. כיום לאחר קבלת רכב התקשר אליי איש מכירות וביקש ממני לדרג אותו עם ציון גבוה כאשר אקבל הודעת אס אמ אס ממנהו הישיר עם הערה שפרנסתו, בין היתר, מושפעת מציון של לקוחות. בנוסף, נשלח לי צילום של הטבה שכביכול הוא הצליח להוציא לי ממנהלו הישיר (ריחן חשמלי לרכב-בצירוף תמונת ווטסאפ) והבטחה ל50% לטיפול ראשון במרכז שירות . מסרתי לאיש מכירות את הערכתי הרבה (לא מובן מאליו) והבטחתי שאדרג אותו גבוה בסקר שביעות רצון וכך ביצעתי. במהלך החודש לאחר קבלת רכב אשתי הגיעה למרכז שירות של לובינסקי ביד חרוצים (סה"כ 3 פעמים) מכיוון שטלפונים שלנו לא היו מתחברים לאנדרואיד אוטו כאשר בכל פעמים לא הצליחו לפתור את הבעיה והבטיחו שיפנו לייצרן וכאשר יהיה פתרון יזמנו אותנו לתיקון תקלה. חשוב לציין שכאשר אשתי הגיע בפעם הראשונה למרכז שירות היא נכנסה לעולם מכירות כדי לקבל את המתנה שהובטחה אך נאמר לה ,לפתע , שמתנה ש"שוריינה" עבורי לא נמצאת במלאי וכאשר היא תגיע - ישלחו אותה עלינו הביתה ספישל. כחודשיים לאחר הרכישה אף אחד לא יצר אתנו קשר טלפוני לתיקון תקלת חיבור של אנדרואיד אוטו וכמובן שום מתנה שהובטחה לא הגיעה אלינו הביתה. במילים אחרות (בתחושתנו המבוססת ע"פ מציאות כפי שחווינו) לאחר מכירה ומסירת רכב - הבטחות הן על תנאי בלבד. במידה ואחד הפרטים שצוינו מעלה אינם נכונים - אני מזמין נציגי מרכז שירות/עולם מכירות של לובינסקי יד חרוצים לתקן אותי
יאיר אברגיל
תודה רבה על שירות אדיב! מקצועי מאד! אנשים ישרים מאד! עם חיוך על הפנים! ממליץ מאד❤️
רון דוד
חווית שרות מעולה. מוסך מומלץ בחום רב .כל הכבוד להנהלה ולכלל העובדים שלכולם תודעת שרות גבוה שבולטת לחיוב בכל מקום.
Ohad Golan
מוסך גרוע. הגעתי עם סבא שלי, איש מבוגר, לטור לטיפול + טסט ל9 בבוקר. רכב שנסע בשנה האחרונה 4000 קילומטר אז אין הרבה מה לתקן. אמרו לנו שיסיים בסביבות 12. השעה 3 אחהצ ועדיין לא קיבלנו את הרכב בחזרה. בושה של שירות.