מאפיית יולו

מאפייה בירושלים (Yolo Bakery)

9.7

חוות דעת על מאפיית יולו

yitzhack a

24.08.2023

הגענו לארוחת ערב אחרי הקניות בשוק מחנה יהודה. הזמנו מרק בצל, חצ'פורי ליחיד, ושטרודל תפוחים. מרק מצויין, עם לחם ברודינסקי. המרק והלחם היו טריים וטעימים. מייד הזמנו 2 היכרות לחם ברודינסקי לקחת הבייתה. החצ'פורי חם טעים, ממש כמו שאכלנו בגרוזיה, מלא גבינה. מלווה במחמצים של כרוב, הכל היה טעים. השטרודל, טעים טעים, טוב יותר מאילו שאכלנו בוינה, כן לא פחות. לקחנו 2 מנות שטרודל הבייתה. כל האוכל שהזמנו נאכל עד תום. מחיר סביר. שירות לא הכי זריז, אבל אישי וחם. ממליץ בחום רב. חזרנו כמה וכמה פעמים, עדיין נותרו טובים עם עוגות ואוכל טרי וטעים. טוב הבנתם שחזרנו, יש מלצרים שלוקחים הזמנות, השירות השתפר. אבל...משפחתי וחם כזה.

Yuval Haronian

04.08.2023

מקום מעולה. עוגת גבינה טעימה בטירוף. יום שישי יחסית עמוס אז השירות קצת יותר איטי אבל עדיין שווה את ההמתנה.

sara yosipov

30.07.2023

שלום, אני לקוחה שכל פעם חוזרת ונהנית ומקווה, שתמשיכו להיות אותנטיים כפי שאתם. הפיצה, והמאפים טעימים ונהדרים ומדוייקים מאוד בטעם. האווירה ביתית, רגועה ושליוה, המקום לישיבה מרווח ונוח. מקום , שבו אפשר לאכול בשקט ולקיים שיחות נעימות(בלי רעש סביבתי והמוני כמו במסעדות אחרות). מאוד מחמם את הלב כאשר, עובד מהמטבח מגיש לנו באהבה את המנה בעודה חמה מהתנור. תודה רבה רבה שאתם כאן ואמשיך לחזור ולשבת עם קרובי, תודה רבה. שרה

Лера Морозова

14.07.2023

עשינו הזמנה של שתיה חמה, חצ'פורי וקינוח. את הקינוח ואחת משלושת כוסות השתיה קיבלנו אחרי שתי דקות. לכוס השנייה חיכינו קרוב ל-10 דקות. את כוס הקפה ההפוך קיבלנו רק אחרי שהזכרתי למלצרית על קיומנו. השולחן שהזמין אחרינו, קיבל את החצ'פורי שלו ואז ראינו לנכון שוב להזכיר שאנחנו עדיין מחכות, אז נאמר לנו, כי ההזמנה שלנו כבר בתנור. חיכינו עוד כמה דקות וקיבלנו הזמנה קטנה, למרות שהזמנו משפחתית. המלצרית אמרה, שככה רשום אצלה בהזמנה, למרות שאמרנו במפורש, שאנחנו רוצות מנה משפחתית. בסופו של דבר נאלצנו לבטל חצי מההזמנה וללכת רעבות, כי שעת המתנה בלי תועלת נראה לנו מוגזם לחלוטין! למרות הטעם הבאמת נפלא של המאפים, לא נראה לי שנחזור לשם שוב בגלל השירות המאכזב כל כך!

אלכס בסיין

23.06.2023

מקום נעים ומזמין , הגעתי בעקבות המלצות לשבת עם הבנות שלי , היה טעים בטירוף , נקי וטרי . הזמנו פיצה ופירוז׳וק עם דובדבנים ( היתה גם גבינה בפנים ) , היה מעולה! היה מבחר של מרקים מהמטבח המזרח אירופאי . שירות נהדר. כשבאנו ללכת השתרע תור ענק אז כנראה יש לא מעט לקוחות חוזרים . מקום נהדר לקפה/ ארוחת בוקר / לשבת לעבוד עם מחשב . נמצא ממש במרכז ירושלים , מרחק של 5 דקות הליכה מהרכבת . מומלץ בחום !

עסקים נוספים בקרבת מקום למאפיית יולו

מאפיות בקרבת מקום למאפיית יולו

פיצה סיטי

שדרות גולדה מאיר 1, ירושלים

פיצה האט - פיצה בירושלים (ניות)

זלמן שניאור 1, ירושלים, 9370401

תשלומים
כרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירות
איסוף מחוץ לחנותמשלוח ללא מגעמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותאיסוף עצמילאכול במקום