אופנהיימר יצור ושיווק (1998) בע"מ
חנות ממתקים בירושלים
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 2-656-6691
-
שעות הפתיחה של אופנהיימר יצור ושיווק (1998) בע"מ:
יום ראשון: 9:00 עד 17:00
יום שני: 9:00 עד 17:00
יום שלישי: 9:00 עד 17:00
יום רביעי: 9:00 עד 17:00
יום חמישי: 9:00 עד 17:00
יום שישי: סגור
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לאופנהיימר יצור ושיווק (1998) בע"מ
מאפייני העסק
מאפיינים אחרים
תשלומים: כרטיסי אשראיאפשרויות שירות: קנייה בחנות
הצג עוד מאפיינים
תהילה
קניתי חמצוצים והתאריך בסדר יש עוד שנה לתפוגה. החמצוצים קשים כמו אבן!! אין מענה בחברה! גם כוכב אחד לא מגיע לכם.
רחלי בר
למה אין דרך ליצירת קשר?? משתמשת הרבה במוצרים האלו, וכשיש בעייה ,מה עושים???? השארתי טלפון במענה קולי לפני יותר משבועיים וכאילו בלעה אותם האדמה, אין מענה,אין שירות...אז למה אתם קיימים בכלל????? ממש מאוכזבת!!!!
אביחי שביט
קניתי 2 חבילות שוקולד מריר לאפיה. על האריזה כתובה כמות 300 גרם. בפועל שקלתי 265 גרם. פשוט רמאים!
ROEE KALEV
אני מכיר ואוהב את המוצרים של המפעל הירושלמי הקטן, כבר שנים רבות, אך ללא ספק קיימת בעיית שירות קשה. רכשתי לפני זמן מה, בחנות "חצי חינם" ראשל"צ, מרציפן מצופה שוקולד שלהם, שהוא לא פג תוקף! תוקף תקין! מוצר סגור ואטום באריזה! ולמרות זאת, מוצר אחד היה עם כתמים לבנים, מוצר שני היה נוקשה ולא טרי אך הגרוע מכל היה מוצר אחד עם סוג של קורי עכביש או קורי חרק כלשהו. פניתי לשירות של "חצי חינם" אך אלו הפנו אותי לשירות של המפעל עצמו מכיוון שלפי נוהל חדש - אסור להם לאסוף מוצר פגום אם אריזתו פתוחה. "הוראה מהקורונה" כך אמרה לי הנציגה בקופה ראשית. הרי אם לא הייתי פותח את האריזה, לא הייתי יודע שהמוצר פגום, אז לך תבין הגיון של רשת שיווק.... פניתי למוקד השירות של אופנהיימר בירושלים - שלוחה מס. 1 בטלפון 02-6566691 עשרות פעמים, אך תמיד אותו תקליט: "אין מענה מהשלוחה המבוקשת". סקרנותי גברה, ובאחד הימים שמתי פעמיי למפעל עצמו, באזור התעשייה "עטרות" בירושלים, רחוב עוצמה 20, מכיוון שרשום כאן כי יש חנות מפעל במקום. הגעתי למפעל, יש שילוט דהוי של "אופנהיימר" (ראה תמונות), אז קודם כל חשוב לדעת: ואני מדגיש - אין חנות מפעל במפעל! אני חוזר: אין מקום מכירה כלשהו בקרבת המפעל אוו בשטח המפעל! בנוסף הדלתות סגורות, אין רעש מכונות או פעילות כלשהי במפעל, וגם צלצלתי בפעמון ולא היה מענה, עד שלבסוף, במקרה, אחד העובדים שעבר במקום, הפנה אותי לבחור בשם שמחה - מנהל מחלקת בקרת איכות של המפעל. ואכן - סוף טוב הכל טוב - שמחה טיפל בי לבסוף, לקח את המוצרים הפגומים לבדיקת מעבדה, ואף העניק לי חבילת שי נאה הכוללת מרציפן מסוגים שונים ופצפוצי שוקולד.. אז תודה לשמחה - באמת הוא קרן אור, אך המקום לא פועל לפי סטנדרטים של ימינו, בהתנהלות סופר בעייתית ללא אתר אינטרנט או מוקד שירות.
Yechiel Moshe Shwartz
מעולה