זוטא - בר קוקטיילים

בר קוקטיילים בירושלים (Zuta)

8.6

חוות דעת על זוטא - בר קוקטיילים

אלעזר זהרני

13.09.2023

יצאתי עם חבר משום שהתרשמתי מהתמונות והביקורות, אבל הביקורת שלנו היא בינונית מינוס. ואני אפרט: המקום אינו נראה כמו בר! לא בנראות ולא באווירה. המנות יקרות בעיקר ביחס לגודל שלהם, הם ממש קטנות!!! חבר שלי הזמין שלוש מנות וקינוח ובקושי יצא שבע. הקוקטיילים שהזמנו (4קוקטיילים היה אחד פלוס אחד הפי אוויר) לא היו טעימים כלל ובקושי לגמנו מהם. החשבון יצא קרוב ל500 שח!!!! בקיצור יצאנו מאוכזבים עם חור בכיס....

Ayelet Hakim

09.08.2023

אחד המקומות המזעזעים שאכלתי בהם! הזמנו מנת סושי שמתיימרת להיות עם ילוטייל. הגישו לנו סושי עם טונה מקופסת שימורים. כשהחזרנו את המנה ושאלנו מה יש בה אמרו שילוטייל 🤣🤣🤣🤣 כאחת שחובבת אינטיאס ומגישים לה טונה זה פשוט זלזול. יצאנו בתחושה שלא רק שזלזלו בנו אלא גם שיקרו לנו במצח נחושה. לא אתקרב לשם בחייים! ממליצה גם לכם לא. יש מספיק מקומות עם אנשים נחמדים

Josef Knafo

06.08.2023

חוויה נוראית ושירות מזעזע ויותר מכל הונאה! זהירות! לא להתקרב! או כמו שהמנהלת אמרה לנו ״הייתם צריכים לקרוא את הפרטים הקטנים״. הזמנו מקום שבועיים מראש לקבוצה של עשרה אנשים, כשהגענו קיבלנו שולחן בתוך כוך עם 4 כיסאות, ושני ספסלים שבורים ללא משענת! כשהתלוננו אמרו שזה מה שיש ופשוט התעלמו. כשביקשנו להזמין קוקטלים בהאפי אוור (שהוא למעשה 45 דק), אמרו שלא נוכל כי זה רק לשולחנות עם פחות משישה אנשים?! ולא היו מוכנים להסביר למה אלא רק לומר שזה מופיע בשורות הקטנות של התפריט שלהם באתר! היחס היה משפיל ומזעזע ובכלל הייתה חוויה נוראית ולא שירותית. אל תתקרבו. יחסית למסעדה יקרה עם אוכל בינוני, היה אפשר לצפות שלפחות השירות יהיה ראוי.

D.G.D. iT CAN

01.08.2023

היינו בערב טו באב ישבנו בחוץ באווירה טובה , ובאמצע האוכל היגיע חתול שכל הזמן עבר בין האורחים, עד פה בסדר גמור לא באחריות של המקום, שהלכנו לאחמשית לבקש להעביר אותנו פנימה היא זילזלה בנו , והיתנהגה בגסות, שביקשנו חשבון זרקה לנו אותו על השולחן כאילו אנחנו כלבים, היינו לקוחות מאוד טובים ובהחלט לא נחזור!!! שמוציאים 400-500 שח לזוג אתה מצפה למינימום שרות......אכזבה!

מעיין בריזבלט

29.07.2023

הזמנו שולחן מבעוד מועד, עד שניגשה אלינו המלצרית, המשקאות הגיעו בדיליי, התחושה בכללי שהיינו לא רצויים, הגענו לחגוג יום הולדת, השירות מתחת לכל ביקורת! בפרט שהזמנו מנה ספייסי סלמון, מנה אחת שהגיעה לשולחן עם סלמון -הסלמון לא היה טרי, חלפה דקה מרגע הזמנת המנה השניה, ביקשתי מהמלצרית להחליף מנה, היא קראה לאחמשית ובכל תוקף טענו שאין דבר כזה החלפת מנה, בפרט שמדובר בפגם במנה, אפילו לא שקלו את זה, ישר ענו בשלילה -למקום כזה לא אמליץ ולא אחזור!!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לזוטא - בר קוקטיילים

"המפעל" מרכז לתרבות אלטרנטיבית

בית קפה בירושלים

בן שמעון 4-10, ירושלים

Cafe Bamiffal( קפה במפעל)

המערבים 3, ירושלים, 9418419

אפשרויות שירות
ישיבה בחוץמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
תכנון: ניתן להזמין מקוםאווירה: חמים וביתימתקנים: שירותיםתשלומים: כרטיסי אשראיאפשרויות הסעדה: מקומות ישיבהמאפיינים בולטים: קוקטיילים מעולים