מרפאה וטרינרית - ירדנה | ד"ר דאנה רותם-יזרעאל

שירותי וטרינריית חירום בירדנה

9.8

מרפאה וטרינרית - ירדנה | ד"ר דאנה רותם-יזרעאל

4, ירדנה, ישראל
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 54-803-0724
  • שעות הפתיחה של מרפאה וטרינרית - ירדנה | ד"ר דאנה רותם-יזרעאל:
    יום ראשון: 8:00 עד 19:00
    יום שני: 8:00 עד 19:00
    יום שלישי: 8:00 עד 19:00
    יום רביעי: 8:00 עד 19:00
    יום חמישי: 8:00 עד 19:00
    יום שישי: 8:00 עד 13:00
    יום שבת: סגור

תמונות ממרפאה וטרינרית - ירדנה | ד"ר דאנה רותם-יזרעאל

חוות דעת על מרפאה וטרינרית - ירדנה | ד"ר דאנה רותם-יזרעאל

  • תמונה

    מיתר צדק

    25.09.2022

    אין על ד״ר דאנה! הכלב שלי רגיש והיא הכי עדינה, מכילה וסבלנית. תמיד עונה לכל שאלה ונותנת את המענה הכי הגון ומקצועי שיש. ממולצת מאוד!!

  • תמונה

    אלינור

    10.06.2022

    את דאנה הכרתי לאחר שהכלב שלי אובחן עם פיברוזיס בריאה לצערי מחלה חשוכת מרפא שאף וטרינר לא נתן לי פיתרון ואמר לי להרדים ברגע שהתסמינים יחמירו. החלטתי שאני לא מוותרת ופונה לרפואה האלטרנטיבית וכך הגעתי אליה. דאנה היא וטרינרית מקצועית, מסורה, זמינה, אכפתית ואוהבת. אנחנו מגיעים אליה אחת לשבועיים לדיקור והמאפטיה, אני בטוחה שבזכות הטיפול הזה ההחמרה של הכלב שלי היא איטית ממה שצפו לו. הכלב שלי שלא אוהב זרים מאוד אוהב אותה בעקבות הסבלנות שלה. אני מאוד מרוצה וממליצה. בלי קשר אני באופן אישי לומדת ממנה הרבה. ממליצה בחום !!!!

  • תמונה

    עדן בן שלוש

    21.07.2021

    כמה אהבה ודאגה בעת הטיפול לכלב ולבעלים. מקצועית מעל כל ספק. אני נוסעת כל פעם מעל שעה כי אני באמת סומכת רק עלייה. איזון מעולה לכל מי שרוצה רופאה טובה לכלב שלו ורפואה משלימה כמו שצריך, מצד אחד לא דוחפת סתם תרופות ומהצד השנו לא מאמינה בכישופים, פשוט עושה איזון נכון עבור הכלב ועבור הבעלים. טובה כאישה, כאדם וכטרינרית.

  • תמונה

    בת חן יהודה

    02.03.2021

    ד'ר דנה הקוסמת, ישנן סיטואציות שקשה לתארן במילים, בין "שורות" הטיפול שלך בסימבה (קשה להגדיר זאת כעבודה על סימבה) התגלתה כזו אנושיות, כזו אכפתיות ודאגה כנה שמבחינתי, אלו ראויים להערכה וכמובן להערצה. ההתראה הקצרה בצהרי יום שבת, ההירתמות והנכונות שלך לעזור במיידי, אינם מובנים מאליהם כלל. אני חייבת לומר לך קודם כל תודה ענקית. היית ערה לתהליך הקבלה שעברתי עם סימבה הכלב הזה כשרק אימצנו אותו.. למרות הסלידה שיש לי מבעח לאורך *כללל חיי*, איכשהוא הקטנציק הזה נכנס לי ללב. לא רק עבור הילדה שלי, גם עבורי, קיוויתי שבאמת סימבה שלנו ישרוד את הנשיכה והפציעות המרובות ובזכותך, תקוותינו נשאו פרי. לא היה לי צל ספק שאת תעשי את הכי טוב שאת יכולה. היו לילדה שלי ככ הרבה שאלות לגבי "הטיפול של דנה" ובסופן, היא אמרה לי: "אני גם רוצה לטפל בכלבים כשאני אהיה גדולה, כמו דנה". אז שוב, תודה רבה על מה שעשית עבורו ובאופן ישיר, גם עבורנו. . מה עוד יכולנו לקבל ממך? רב תודות וחיבוק ענק על הכל. בת חן יהודה

  • תמונה

    יעל יעל

    26.11.2020

    בתור אמא ל12 חיות מחמד, אני מגיעה למרפאה של דאנה המון. אוגר עם בעיה בשיניים, חתולה שהכיש אותה נחש, גורת חתולים עיוורת נטושה שמצאנו, כלב עם אלרגיות מטורפות ועוד המון אתגרים שאני מפילה עליה כל יומיים...ודאנה כמובן מצליחה לתת לכל אחד מהם טיפול מדהים ומציל חיים, בצורה הכי רגועה ותוך שיתוף מלא במצב, באפשרויות ובדרכי הטיפול. דאנה נותנת המון תשומת לב לכל בעל חיים ותמיד דואגת למצוא פיתרון מותאם אישית לכל אחד ואחד מהם, ברפואה הרגילה ולא פחות חשוב ברפואה המשלימה-שאצלנו חוללה פשוט ניסים ונפלאות. הבת שלי אמרה לי פעם שאם חלילה היא תצטרך טיפול רפואי, נגיע לדאנה ונספר שהיא בעצם חתול. ככה מובטח הטיפול הטוב ביותר... בקיצור, ממליצה בחום ומכל הלב ויותר מכך 💞💞יעל

עסקים נוספים בקרבת מקום למרפאה וטרינרית - ירדנה | ד"ר דאנה רותם-יזרעאל

צימרים מול הגלעד

יעד תיירותי בירדנה

משק 4, ירדנה, 1087000

שחר אחזקות

חנות לריהוט גינה בירדנה

ירדנה, 10870

צימרדנה

בית הארחה בירדנה

ירדנה

Top Dog מספרת הכלבים של אוראל

חנות חיות בירדנה

משק 1, ירדנה, 1087000
(3.86)
קניון

Grocery Store

קניון בירדנה

ירדנה

צרכנית ירדנה

סופרמרקט בירדנה

ירדנה
(4.48)
אטליז

הקצב במושב

אטליז בירדנה

12, ירדנה, 1008700

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
מתקנים: שירותים

מיקומו של מרפאה וטרינרית - ירדנה | ד"ר דאנה רותם-יזרעאל בירדנה

הצג מפה