באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
רז זוהר קארו
יחס מזלזל!!! גועל נפש של שירות. אומרים שיחזרו אליך לקביעת תור לא חוזרים, שלשה חודשים אני רודפת אחריהם לבקש תור. וכשאני אומרת לחזור אלי בבקשה כי לא חוזרים ואני אתלונן, פתאום חוזרים. ביקשתי תור לרופא ולשיננית היא אומרת לי אין תור לשיננית אז זה לא רלוונטי ומנתקת לי את הפלאפון בפרצוף!!!! גועל נפש. ובגללם חוזרת לכללית אז ביייייי
ניסן אסולין
לא להכנס !!!!!שרות ירוד ולא מקצועי שירות מחפיר מזכירה שמנתקת ולא עונה טלפון מנהל שלט מוכן למסור את שמו ובכדי לקבל תור תצטרך להמתין חודשיים פשוט מביך אל תתקרבו
Janice Kaye
It should not be this diffiicult to make an appointment for a dental hygienist.
Anton Rojkov
!!היחס הזבל שקיבלתי כאן לא יאומן .מזל שלא הספקתי לקבל שרות כאן, מקסימום שלכם זה פלפל בכיכר כל מי שקורא את זה: לא לתת להם לגעת לכם בשיניים אפילו עם זה לא יקר, אנשים שככה מתייחסים ללקוחות עוד ליפני התשלום תחשבו איזה תגובה תקבלו מתי שהיה לכם איזו שאלה. או חס בחלילה איזה חילוקי דעות.
אילנה ביקוב
יחס זוועה!!!! באתי עם בתי בת ה7 לסתימה. הרופא לא מסביר מה הוא הולך לעשות. ידענו שבאים לסתימה ואחרי הטיפול גיליתי שהוא עשה לילדה טיפול שורש ושצריך להגיע לתור נוסף! ואת זה המזכירה אמרה לי ולא הרופא! כשבאנו שוב, גירש אותנו מהחדר כי הבעתי את חוסר שביעות רצוני על כך שלא יידע אותי על הטיפול שהתכוון לעשות. שלא לדבר על כך שהאסיסטנטית אינה מחליפה כפפות בין המטופלים!!! יחס מזעזע, לא מכבד, לא מכיל ומסביר פנים במיוחד לילדים. בטוח לא נחזור לשם!!!