הדר בכפר שילוב עץ ואבן

לינה ביסוד המעלה

9

הדר בכפר שילוב עץ ואבן

ד.נ. גליל עליון, ת.ד. 112, יסוד המעלה, 1210500, ישראל
( ? )

תמונות מהדר בכפר שילוב עץ ואבן

חוות דעת על הדר בכפר שילוב עץ ואבן

  • תמונה

    Mor Ben Dor

    20.08.2023

    נהננו מאוד! התארחנו 2 משפחות בשתי יחידות - ביחידה המשפחתית לנו 4 מבוגרים וביחידה הזוגית עוד זוג עם פעוט. כזוג היה לנו מרווח ונעים. יש חצר מדהימה עם מתקנים לילדים, בריכה מרעננת וג'קוזי מפנק. אפשר גם להיכנס חופשי לבריכה הגדולה של מושב צמוד אם רוצים לשחות. ראובן נחמד ומסביר פנים וכמובן הכין לנו פנקייקים מעולים עם ריבה ביתית שזללנו בחדווה ❤️ מומלץ בחום!!

  • תמונה

    Nir Khazani

    23.06.2023

    התארחנו זוג + תינוקת ל3 לילות. ראובן היה אדיב ונעים. מאוד נהנו מהמתחם המשותף ששופע צל ומתקני ילדים (כולל טרמפולינה). וגם אזור בישול עם סירים, מחבתות וכירת גז. הרגשנו שהיה כל מה שהיינו צריכים ומעבר. ממליץ בחום

  • תמונה

    Ilanit Hirsch

    02.07.2022

    קודם כל המקום ממש נקי. בעיניי מתוחזק מאוד יפה ומושקע, יש פה את כל המתקנים שעולים על הדעת, טלויזיות בכל חדר וגם מזגנים, מטבח חיצוני משותף לכל החדרים עם כל מה שצריך כולל מכונת קפה (רק צריך להביא קפסולות), כיריים ופינת ברביקיו, בנוסף בכל חדר יש מקרר ומטבחון. במקלחת יש בקבוקים גדולים של שמפו, מרכך ותחליב רחצה. ראובן מפנק עם פירות משק וחלב בכל מקרר, וגם בכללי פשוט דואג לכל מה שצריך. פשוט להגיע עם בגדים ומברשת שיניים, חוץ מזה לא צריך כלום.

  • תמונה

    ofek sharon

    09.06.2022

    סגרנו את הלינה הזוגית במקום דרך בוקינג - שתי לילות באמצע שבוע. אתחיל בדברים שחשוב לדעת לפני הזמנה - 1. רק בסוף כשהחזרנו את המפתח לראובן הבעלים הנחמד גילינו שהמע"מ *לא כלול במחיר* בהזמנה דרך בוקינג ולאחר בדיקה מהירה בפרטי התשלום במייל ראינו שאכן מצויין שייתכנו חיובים נוספים, באותיות קטנות. ראובן ציין שזה היה נחסך מאיתנו אם היינו סוגרים את הצימר ישירות מולו אז לתשומת לבכן. 2. לא הבנו מהפרטים על המקום בגוגל מפות או בבוקינג שמדובר ב2-3 בקתות *בחצר של הבעלים* כך שלא מדובר במתחם עם מרחב פרטי לכל בקתה כמו שקיווינו. היציאה והכניסה לא היוו כל בעיה ולא נתקלנו באף אחד מלבד הבעלים שהגיע רק פעם אחת בין ההגעה והעזיבה להציע להכין לנו פנקייקים ברוב אדיבותו(סירבנו כי כבר דאגנו לאוכל), אבל באופן אישי מאוד חשובה לי מאוד הפרטיות בטיול זוגי שנועד לאפשר כמה שיותר התנתקות משאר העולם ואינטימיות ביחד לבד, אז ראוי שגם אתן תדעו. מעבר לזה השהות הייתה נעימה מאוד! הבקתה הייתה מפנקת(ביקשנו אחת לאחר שיפוץ כי קראנו מביקורות אחרות שחלק שופצו וחלק לא)- עם מיזוג, מטבחון עם מקרר מיקרו וכלי מטבח(סכו"ם, צלחות, כוסות, קרשי חיתוך), פינת ישיבה עם שולחן וספה בכניסה, שולחן כתיבה בחדר השינה, טלוויזיה בכניסה ובחדר השינה, חלוקי אמבטיה, מגבות ספייר בארונית מלבד מגבות גוף ופנים לכל אחת, אמבטית-ג'קוזי עם ג'טים וכלי רחצה(הבאנו מהבית בכל מקרה), מיטה נעימה ושולחן זוגי במרפסת שהיה נחמד מאוד לשבת לאכול בו את ארוחת הבוקר שהזמנו:)

  • תמונה

    Doron Stern

    19.05.2022

    מאוד נחמדים. חדרים לצערי מיושנים ודורשים שיפוץ. אין ארוחת בוקר. יש כנראה כמה רמות, צריך לברר לפני שבאים. תמונות מעורבבים של הישוב ושל הבית ושל חדרים, כך שהתמונות לא משקפות מצב אמיתי.

עסקים נוספים בקרבת מקום להדר בכפר שילוב עץ ואבן

לוי ראובן- הדר בכפר

עסקים נוספים ביסוד המעלה

ישוב, יסוד המעלה

שחר רז פטיסרי-עוגות בוטיק

חנות עוגות ביסוד המעלה

הירדן 2, יסוד המעלה, 12105

בית נופש למטיילים בגליל העליון

בית נופש ביסוד המעלה

האשכולות 4, יסוד המעלה

מרכז קהילתי יסוד המעלה

מרכז תרבות ביסוד המעלה

האשכולות 1, יסוד המעלה

עו"ד נתן עטיה ADV Natan Attia

עורך דין ביסוד המעלה

המייסדים 1, יסוד המעלה, 1210500
(4.71)
מסעדה

פו בכיכר

מסעדה ביסוד המעלה

יסוד המעלה

המטבח סטודיו לבישול.

מסעדה איטלקית ביסוד המעלה

מרפאה, החולה, יסוד המעלה

ZEBRATOYS // HALELUYA: Sacred Soul Art

חנות אינטרנט ביסוד המעלה

החולה, יסוד המעלה

SYNAGOGUE בית כנסת שיר המעלות

בית כנסת אורתודוקסי ביסוד המעלה

השמורה, יסוד המעלה

בי"ס נחשוני החולה

בית ספר יסודי ביסוד המעלה

ישוב, יסוד המעלה

מיקומו של הדר בכפר שילוב עץ ואבן ביסוד המעלה

הצג מפה