טבע ביחיעם - אירוח בקיבוץ יחיעם

בית הארחה ביחיעם (Nature Yehiam - accommodation in Kibbutz Yehiam)

6.2

טבע ביחיעם - אירוח בקיבוץ יחיעם

יחיעם, ישראל
( ? )

תמונות מטבע ביחיעם - אירוח בקיבוץ יחיעם

חוות דעת על טבע ביחיעם - אירוח בקיבוץ יחיעם

  • תמונה

    Ze'ev Farkash

    14.09.2018

    מקום נוראי, ניהול מזעזע, מלוכלך, לא מתוחזק, שילמתי 2,800₪ לשני לילות עבור חדר הורים וידר צמוד לילדים, בחדר ההורים עם כניסתנו נשארה לי ידית הדלת ביד, ועד לרגע בו עזבנו הידית הייתה מונחת ליד הדלת ממתינה לתיקון, בנוסף לא היה שלט לטלויזיה, וכך היינו שלושה ימים ללא טלויזיה. מקלחות מטונפות, דלת המקלחת מעופשת, ובאופן כללי עדיף לישון באוטו או בכל פיסת אדמה מאשר במקום הנורא הזה

  • תמונה

    Asaf Ashani

    12.09.2018

    להתרחק מהמקום הזה !!! אם אתם לא רוצים לישון בחדרי אירוח שמתוחזקים ברמה של גסט האוס בכפר נידח של מדינת עולם שלישי אז תעשו לעצמכם טובה ותחפשו מקום אחר לישון בו במחיר המופקע שהם לוקחים. החדרים מתוחזקים ברמה ירודה כשהמזרנים כנראה נרכשו אי שם בשנות ה 80 של המאה הקודמת. במקלחת אין מקלחון כך שברגע שמתקלחים כל חדר השירותים/מקלחת מתמלא במים ואתה מוצא את עצמך גורף את כל המים כדי שהם לא יעברו לתוך החדר .... האוכל בחדר האוכל הוא לא יותר מביזיון ולא ברור מאיפה החוצפה להגיש אוכל כזה ולגבות מחיר כל כך מופקע עליו. העובדה שמסביב לחדרי האירוח יש מרחבים גדולים עבור הילדים להתרוצץ ושלקיבוץ יש בריכה גדולה ונעימה אינה סיבה מספקת להתארח במקום הזה במחיר המופקע שהם לוקחים.

  • תמונה

    Hhg Giyh

    11.09.2018

    במילה אחת מסכמת...בושה בושה בושה מקום מגעיל ומזוויע.. גובים מחיר של בית מלון 3 כוכבים ומקבלים כלום ושום דבר. חדרים תת רמה , מסריחים זוהמה בשירותים הכל שבור ולא מטופח...מה שכן בזמן הרישום אתה כבר מקבל פתק לבן לרשום מה חסר!!!! והחצר!!! אויי החצר!!!! מה זה!!!! לסוסים באורווה יותר נעים...נמלים דבורים ודבורים שום פיסת דשא איך אפשר להנות מחווית אכילה בטבע במקום כזה!!! למקום כזה לא הייתי משלמת גם שקל..לצערי שלמתי יותר. שום דירוג לא מגיע למקום כזה גם לא מינוס אפס. יוצאים מכאן בתחושה כי גנבו אותנו, האתר מעביר מידע שגוי שלא משקף את המציאות. בקיצור אל תעשו את זה לעצמכם ותתרחקו מהמקום!!!!!!

  • תמונה

    Yanyan Bet

    10.09.2018

    אכזבה!!! מקום מתוחזק ברמה מאוד נמוכה, עובש במקלחות, חלודה בברזים, חשמל קופץ, ידיות שבורות, חסר ציוד בחדרים, תקלות אין סוף עם המזגנים, חצר לא מטופחת מלאה זבובים ודבורים. ארוחת בוקר בסיסית ביותר. והמחיר? מופקע!!! ביחס למה שקיבלנו ממש מרגישים שגנבו אותנו. בקיצור תתרחקו מהמקום!!!!!

  • תמונה

    maya huri

    24.08.2018

    אני לא יודעת מאיפה אפילו להתחיל...אוכל לומר כי אפילו אם ישלמו לי לא אחזור למקום הזה. פשוט גועל נפש!!! התמונות לא משקפות כלל את המציאות. מיטות ישנות, המזרון כבר ללא ספוג ומרגישים את הקפיצים...מיטה אחת אפילו הייתה שבורה. לכלוך וזוהמה בכל החדר. ארוחת בוקר מגעילה (ביצים מקושקשות רטובות ומלאות במים, מבחר עלוב של לחמים וירקות לא טריים) והמקלחת, אוי המקלחת..עובש, חלודה, נמלים...פשוט חוצפה לדרוש מחיר של מלון ולקבל מלונה!!! אם הייתי יכולה לתת אפס כוכבים זה מה שהם היו מקבלים...

עסקים נוספים בקרבת מקום לטבע ביחיעם - אירוח בקיבוץ יחיעם

Yehiam Swimming Pool

בריכת שחייה ביחיעם

יחיעם

מכינת רעות

בית ספר ביחיעם

יחיעם

טופ פחם, פחמים לגריל ומעשנת

ספק מוצרי מזון ביחיעם

יחיעם 0, יחיעם, 2512500

Minimarket כל בו

חנות מכולת ביחיעם

יחיעם

Yehiam Guest House

בית הארחה ביחיעם

יחיעם

שאטו יחיעם

בית קפה ביחיעם

46, יחיעם, 2512500

משחקי חשיבה מעץ - אניגמה

חנות משחקים ביחיעם

קיבוץ יחיעם, יחיעם
(4.73)
אטליז

רזי - נקניקיות אומן

אטליז ביחיעם

יחיעם 1, יחיעם, 25125

מיקומו של טבע ביחיעם - אירוח בקיבוץ יחיעם ביחיעם

הצג מפה