אירוח כפר יובל

לינה ביובל

7.9

אירוח כפר יובל

6HVX+JF, יובל, ישראל
( ? )

תמונות מאירוח כפר יובל

חוות דעת על אירוח כפר יובל

  • תמונה

    Dvir Mellul

    04.04.2023

    מקום נחמד אך ישן ישן ישן, המיקום והנוף מצויינים אך החדרים מרגישים מיושנים. אסלה שנוזלת כיור שבור וכיסאות צהובים ודביקים. בעלי הנכס מקסימים ומנסים לעזור בכל שעה. אך המקום נדרש לשיפוץ.

  • תמונה

    pola khristo

    03.04.2023

    שבעה צימרים שמתאימים למשפחה של 3 ילדים. החדרים בסיסיים, נקיים מאוד, יש דשא משותף לכל החדרים והמון מקום לילדים לרוץ. החדר המשותף לא מחומם ולא מקורר, אז פחות מתאים לקיץ ולחורף. המטבח טעון שיפור. בעלי המקום נחמדים מאוד ונענו לכל בקשה.

  • תמונה

    Doron Ezon

    27.12.2022

    אמנם הגעתי מאוחר בלילה וחוויתי מאד קצר את המקום. החדר שקיבלתי בן עשרים שנים ולא טופל ולא שופץ מאז, מזגן רועש ורועד בלי כפתורים, מקלחת מוזרה. מיקום, באיזה שביל עפר איפשהו בפנים הכפר. והמחיר - בום.

  • תמונה

    Tsachi Feder

    01.11.2022

    מדובר במיקום אידאלי למשפחות עם ילדים. יש מרחב עם דשא. יש מטבח שבו ניתן לבשל, יש מקום מסודר לעשות על האש. מעבר לכך, חדרים נקיים ומתוחזקים. והפלוס הגדול זה המיקום שלו לקרבת אטרקציות.

  • תמונה

    מגניפיקס בן עמי

    27.06.2022

    מכיר את המקום ביקרתי בו לראשונה לפני 22 שנים. המקום מהמם והחצר גדולה מושקעת הכל מצוייד מעל ומעבר מטבח משותף מעולה. אוירה טובה ושקטה. הצימרים עצמם נקיים ומתוחזקים אבל בכל זאת יש דברים די מחושנים שאולי כדאי לשקול לשפץ בעיקר בחדרי האמבטיה. נהננו מאד וקיבלנו תמורה מצויינת למחיר. בהחלט מומלץ למשפחות. ולכאלה שרוצים מתחם שלם.

מיקומו של אירוח כפר יובל ביובל

הצג מפה