מלון לוגוס יד השמונה

בית מלון ביד השמונה

9.7

מלון לוגוס יד השמונה

יד השמונה, ישראל
( ? )

תמונות ממלון לוגוס יד השמונה

חוות דעת על מלון לוגוס יד השמונה

  • תמונה

    Zvi Slonimsky

    05.09.2023

    מלון יוצא מהכלל בכל פרמטר. כולל תמורה למחיר. היינו בחדר סופיריור באגף החדש. חדר גדול עם מרפסת לנוף ההרים . ארוחת בוקר מצוינת , שרות וניקיון שלא רואים במקומותינו, גם במלונות חמישה כוכבים.

  • תמונה

    Guy Harari

    31.08.2023

    מלון באווירה נעימה מאוד. נקי, שקט, צוות נעים. חדרים קצת פשוטים אבל נקיים וחדשים מבפנים. ארוחת בוקר טעימה מאוד ומפתיעה באיכותה. יחד עם הכניסה לבריכה זו עסקה לא רעה.

  • תמונה

    Dor Regev

    19.08.2023

    מקום יפה, בין הרי ירושלים. אווירה כפרית, נוחות מבחינת חנייה, ותחושה אינטימית. לא ידידותי בכלל לטבעונים, אפילו מביך עבור בית עסק שמכבד את עצמו. אין היצע מזמין בבוקר (אין גבינות, אין יוגורט, ואין תחליפים למה שמוגש עבור בכלל). במיוחד בבוקר שבת כשהמקום כשר. הבריכה = קאנטרי נווה אילן. אווירה מאד לא מלונאית או נעימה (ללא מיטות שיזוף, ישיבה קרובה לשפת המים וכו'). מתאים לזוגות ומשפחות, שקט מאד.

  • תמונה

    Moran Barazani Avitan

    02.07.2023

    חגגנו ברית במרפסות המקורות של המלון. ההתנהלות מול צוות המלון היתה מקצועית, מועילה ונעימה מאוד. המקום יפהפה ומיוחד מאוד, כל האורחים התפעלו מהנוף ומהמקום עצמו. המלון העמיד לרשותנו חדר להתארגנות והנקה ובכלל נענה לבקשותינו והפך את החוויה לחיובית מאוד. ממליצה בחום לאירועים קטנים.

  • תמונה

    VintageSCUBA Israel

    28.06.2023

    ביקרנו באמצע השבוע ללילה אחד באגף החדש. החדר גדול מאוד ומרווח עם כל הנוחיות של מלון יוקרה. ארוחת בוקר טובה מאוד עם טריות ושפע נאה. ממליץ לקפוץ למתחם "המתססה" החדש הנמצא במרחק של 500 מטר מהמלון בו מייצרים סיידר תפוחים ואגסים.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון לוגוס יד השמונה

(4.67)
לינה

בית הארחה יד השמונה

לינה ביד השמונה

יד השמונה

המתססה

עיבוד פירות וירקות ביד השמונה

R35R+2J4, יד השמונה

דיטרה ועופר אופים

מאפייה ביד השמונה

יד השמונה

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםבריכהמכבסהמרכז עסקיםמסעדהספאמכון כושרהעישון אסור

מיקומו של מלון לוגוס יד השמונה ביד השמונה

הצג מפה