גן אירועים החורשה, יגור
אולם אירועים ביגור
8.8
גן אירועים החורשה, יגור
דרך השלום 1, יגור, 30065, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 72-392-6960
-
שעות הפתיחה של גן אירועים החורשה, יגור:
יום ראשון: פתוח 24 שעות
יום שני: פתוח 24 שעות
יום שלישי: פתוח 24 שעות
יום רביעי: פתוח 24 שעות
יום חמישי: פתוח 24 שעות
יום שישי: 9:00 עד 15:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לגן אירועים החורשה, יגור
אולמות אירועים בקרבת מקום לגן אירועים החורשה, יגור
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
oren kanfi
מקום נחמד,אווירה נחמדה הייתי בחתונה של חבר והיה ממש יפה. וטעים.
Gur Eliash
המקום עם פוטנציאל אדיר! חורשה מקסימה ומזג אוויר נעים בתחילת יולי ובכל זאת השירותים , רמת תחזוקה וניקיון לא מספקת בזמן אירוע. האוכל, מוגש קר, לא מגוון והרבה מתחת למצופה
Amir Shtaiman
נתחיל מהדברים הטובים הגן מקסים, השירות שקיבלנו ממנהל האירוע ומשאר הספקים היה מהמם. היו לנו הרבה רגעים טובים בחווייה שלנו עם החורשה. במהלך האירוע כל העובדים עשו את המקסימום כדי לספק לנו ולאורחים חווייה איכותית והדברים תיפקדו היטב ואנו מודים על כך. כמה נקודות לשיפור והמלצות קריטיות לחתן כלה שמתעניינים בחורשה: 1. מינימום מוזמנים - מספר ימים לקראת האירוע נפגשנו עם חן מנהל הגן במטרה להתחייב על מינימום מוזמנים, עשינו את השיעורי בית שלנו ולפי מה שהוסבר לנו מהסביבה ומכל האנשים שהתחתנו נהוג להתחייב על 10% פחות מסך מאשרי הגעה, בפגישה עם בעל האולם הוא לא הסכים לנו להתחייב על מספר כזה וממש וצעק עלינו שלא יהיה לאנשים מה לאכול אם נתחייב על 10% פחות (למרות שלפי חוזה הראשוני הוא מחוייב ל10% רזרבה) הוא אמר לנו שאם אנו רוצים להתחייב על 10% פחות אז אין אפשרות להושיב אותם מראש בסידורי הושבה ולא יהיה להם איפה לשבת וההתנהלות איתם תהיה כמו עם מוזמנים שלא אישרו הגעה. (כמובן שהגיעו 10% פחות, גם לכם יגיעו 10% פחות כי ככה זה עובד. תתעקשו על זה כמו ברזל ואל תיפלו למשא ומתן החד צדדי שחן אלוף בו. יש לציין שוב שדיברנו עם המון אנשים שהיו בסיטואציה דומה וכפי שנהוג ומקובל ההתחייבות הסופית שלהם הייתה 10% פחות מסך המאשרי הגעה כפי שנהוג וללא כל בעיות, לא בחורשה) 2. הרחבת בר - שילמנו על הרחבת פרימיום של הבר שכללה מספר בקבוקים לשולחנות ובר פרימיום (יקר מהחבילה הבסיסית). יש לציין שצוות הבר מיומן ותיפקד מעולה ועמד בכל לחץ שפקד אותו, היו כמות ברמנים מספקת ושירות מעולה אך לצערי גם כאן יש אבל – באמצע האירוע האורחים קיבלו ברקס ונאמר להם ש"נגמר הוויסקי היקר" ומאותו הרגע הם התחילו לשתות את הוויסקי שהיה בחבילה הבסיסית. הייתי מאוד מאוכזב לשמוע את הפידבק הזה מהאורחים שלי, יש לציין שלאחר האירוע ייגור מנהל הבר לא לוקח אחריות ולא הפסיק להגיד לי שהטענות שלי לא היו ולא נבראו והיה אלכהול פרימיום לכל אורך הערב ואפילו נשארו בקבוקים לאחר האירוע. בקיצור – המצאתי את הכל כנראה. המלצה שלי חברים – תקנו אלכהול לבד ותרחיבו לבד את הבר, כך תהיו בראש שקט. אין סיבה לשלם על הרחבה כזו או אחרת כי היא מוגבלת ולא ללא הגבלה כפי שיספרו לכם. אז המסקנות שלנו- 1. תזהרו טוב עם כל דבר שאתם סוגרים עם חן, הוא גרם לנו לשלם להם סכומים לא הגיוניים ובכלל ניהל את כל סגירת החוזים באופן תוקפני, חד צדדי כאילו מדובר בעסקת נדלן. הוא יגיד לכם בלי סוף שככה זה עובד בכל אולם, ושאין דבר כזה מה שאתם מבקשים, תמיד שאתם שומעים את זה תדעו שזה לא עובד ככה באף מקום חוץ מבחורשה. 2. אל תקחו את החבילת בר שלהם, ממש גנבו לנו כסף מול העיניים, היינו צריכים להביא אלכוהול משלנו.
Elad Gez
אין לנו מילים להתחיל לומר כמה שנהננו אתמול וכמה שגם אחרי פחות מ12 שעות מהאירוע לא מפסיקים לקבל פידבקים מדהימים. החל משלב החוזה ועד לדקה האחרונה של האירוע, החורשה עטפו אותנו בכל רגע ונתנו לנו תחושה טובה. הגן מדהים, האורחים ממש אהבו את הכל ובעיקר אנשי הצוות שלכם עשו עבודה מושלמת. הכל היה מוכן ומסודר לקראתנו והכל תיקתק עם אפס תקלות. תודה רבה על כל העבודה וההשקעה. מעריכים מאוד וגאים שבחרנו בכם לחתונה שלנו. תודה תודה תודה!! מאלעד ואלונה 🙏🏼
Offer Shabat
מקום נורא, חתולים מטיילים בין האורחים (!) מלצרים ללא מושג קלוש במתן שירות. מנה עיקרית שלא הגיעה לשולחן גם לא לאחר 3 תזכורות למלצר נטשתי את הארוע רעב ועייף ב22:45... 🤦