מיליון כסאות יבנה - מרכז הריהוט לבית, למשרד ולגן
חנות רהיטים ביבנה
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-736-9393
-
שעות הפתיחה של מיליון כסאות יבנה - מרכז הריהוט לבית, למשרד ולגן:
יום ראשון: 9:00 עד 18:00
יום שני: 9:00 עד 18:00
יום שלישי: 9:00 עד 18:00
יום רביעי: 9:00 עד 18:00
יום חמישי: 9:00 עד 18:00
יום שישי: 9:00 עד 13:30
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למיליון כסאות יבנה - מרכז הריהוט לבית, למשרד ולגן
חנויות רהיטים בקרבת מקום למיליון כסאות יבנה - מרכז הריהוט לבית, למשרד ולגן
מאפייני העסק
הצעות
שירותי הרכבהשירותי תיקון
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיובמזומן בלבדצ'קים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
הצג עוד מאפיינים
tAlia Hassid
עריכה: לאחר פנייה במייל קיבלתי מענה ונאמר לי שאוכל להגיע להחליף את בסיס הכיסא שנשבר. רכשתי לפני כשלושה חודשים שני כסאות מחשב כולל אחריות. באחד הכסאות הפלסטיק, המחבר לשניים מהגלגלים נשבר ובן זוגי נפל מהכיסא. לפני שבוע וחצי יצרתי קשר עם החברה דרך הצ'אט שבאתר. קיבלתי מענה בוט שיחזרו אליי וכלום. גם היום ניסיתי וכלום. כשמתקשרים לחברה לשירות לקוחות הטלפון מתנתק ברגע שבוחרים במרכזיה את השלוחה של שירות לקוחות. כשמתקשרים לסניף, האופציה של שירות לקוחות (וגם של מחלקת מכירות) לא זמינה ורק מחזיקה לתפריט המענה האוטומטי שוב ושוב. אם אני לא מקבלת תגובה עד יום ראשון אני פונה למועצה לצרכנות. אין לי זמן לרדוף אחריכם יותר ואם צריך עו"ד ידאג לזה.
Dan “Axe” Levy
בעריכה - ענו לי בתגובה ש"זמני הליקוט באיסוף עצמי עשויים להגיע לעד שעה"... תגובה מביכה, גם אם הם היו איקאה (והם לא, ממש לא). לקוח קונה כסא באולם התצוגה, משלם, מקבל רק קבלה (בלי חשבונית מס קבלה כחוק) ואז מגלה שהוא צריך לחכות עד שעה שלמה כדי לקבל מה שהוא בעצם רגליים, מושב, וערכת ברגים (באיקאה היו "מלקטים" לי מטבח שלם בזמן הזה). שלושה סבבים של הלוך ושוב כדי לקבל מה שיום אחד אולי יהפוך לכסא, והבעלים לא מבין מה לא בסדר. שישימו שלט בכניסה "עד לשעה" ונראה מי יקנה מהם. זה אפילו לא מביך, זה פשוט עצוב בשנת 2023. התנהלות אומללה וחובבנית. קניתי כסא, שילמתי, קיבלתי מסמך שאיתו ביקשו שארד לפקידת הקבלה, שלקחה את המסמך והחליפה במסמך אחר איתו התבקשתי לגשת למחסן, שנמצא כמה צעדים משם. אחרי כרבע שעת המתנה, הביאו רק את הרגליים של הכסא. חזרתי אל פקידת הקבלה שיצאה איתי אל המחסן ואז חיכיתי שוב רבע שעה כדי לקבל את המושב. חצי שעת המתנה, לכסא, בעסק שנקרא מיליון כסאות. הסתבר שיש גם ערכת ברגים שצריכה לצאת, עוד עשר דקות המתנה, לברגים של כסא בעסק שמוכר כסאות. הגעתי הביתה, והסתבר שהברגים לא מתאימים לכסא, ואפילו מפתח האלן לא מתאים לברגים, למרות שהוא היה חלק מהערכה. חזרתי, ביקשתי לדבר עם המנהל, נאמר לי שהוא עסוק ולא ירד. הבן של הבעלים שמע את השיחה והתערב, אז יצאתי אל הבעלים שישב בחוץ (על כסא מורכב, כבר טוב). התשובה שלו היתה "אין מה לעשות, אחי, זה קורה". 40 דקות המתנה, לכסא, ואחריהן הגעה נוספת, והכסא עדיין לא מורכב. השארתי אותו שם. כסא נקנה במקום אחר, שמתנהל ברצינות ובמקצועיות.
דוד אמסלם
מקום מושלם לבחירת כסאות וכדו' קיבלתי שירות מיוחד מבחור בשם דני (אח''כ התברר לי שהוא המנהל) מחירים טובים כסאות איכותיות מבחר ענק והכי כיף שאתה לוקח את ההזמנה במקום ..
משה לוי
שירות מעולה וצוות נחמד מאוד. אולם תצוגה ענק עם מבחר שאין באף מקום. מישהו בהחלט חשב שם על חוויית הלקוח, קונים ומשלמים ואז בסדר מופתי יורדים למטה לקבל את הסחורה , כמו בבית חולים עם מדבקות וקודים, הכל מסודר ומאורגן. כל הכבוד !
מנחם פולק
חנות גדולה מבחר ענק של כל סוגי הכיסאות. והכי חשוב שרות מעולה ואספקה במקום.