באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אריה קורן
מלון שעבר שיפוץ נעים מאוד חנייה בשפע ובחינם ליד. שירות מסביר פנים ונעים. ארוחת הבוקר הייתה עשירה וטעימה.
אסתי כהן
חדר נקי, מקלחת נקיה. תמורה מלאה לתשלום. מחיר הוגן וקרוב לטיילת. ממש היינו מרוצים
Itamar
שילמנו על חדר בסיסי וקיבלנו שידרוג לסוויטה, המלון במיקום מעולה והשירות היה מעולה היה שם בחור בשם אייל שדאג לנו לכל מה שהיינו צריכים עם חיוך. המחיר לגמרי עונה על הצורך אבל החיסרון היחיד זה שאין חניה.
Oren Rosenberg
ממליץ בחום לא להגיע למלון! חוויה דוחה שלא קרה לי בחיים, מרגע ההגעה למלון הבנו שהם לא רציניים שיש בלובי דלת שבורה החדרים היו מלוכלכים בצורה רצינית עד לרמה שהיו כוסות לפסטיק משומשות מתחת למיטה, המסדרון לחדרים מלא באבק ושיערות, החדר עצמו שבור לגמרי ודוחה בצורה מגעילה. ולאחר שנאמר לנו שהצאק אווט ב12:00 הופתענו לפתוח את הדלת בשעה 11:00 לאישה בקבלה שעוד הופתעה שלא קמנו.
בטי אהרון
אנחנו פעם שנייה. קבלת פנים טובה . שודרגנו לחדר גדול . למרות מיקום מרכזי שקט . נחזור בפעם הבאה ונמליץ לחברים .