המלך שלמה

בית מלון בטבריה (King Solomon Tiberias Hotel - מלון המלך שלמה טבריה)

תמונות מהמלך שלמה

חוות דעת על המלך שלמה

  • תמונה

    Dana Babayev

    03.09.2023

    הינו במלון בתאריכים 29.8.23-31.8.23 מלון גרוע ומיושן. המעליות במלון נוראיות .הכפתורים בקושי עובדים . בשביל להגיע לחדר צריך לעבור 3 מעליות. הבריכה סבירה אך רחוקה מהחדר ,במתחם שונה ואין נגישה לעגלות ואין אפשרות לקנות אוכל או שתיה שם צריך לצאת מחוץ למלון להביא ארטיקים . א. בוקר טובה סך הכל. אין הפעלות לילדים או הופעות.

  • תמונה

    שימי אזולאי

    28.08.2023

    הייתי עם הילדים שלי במלון בתאריכים 25-27.8.23. ומה שיש לי לומר על המלון זה כזה דבר: לא אחזור למלון הזה שוב פעם !!! ויש כמה סיבות לעניין הזה: 1. בכל המלונות שאני ביקרתי בהם בחיי ברגע צ'ק אין מקבלים דף הסבר עם שעות האחרונות ומה המלון מציע לאורחיו - במלון הזה לא קיבלנו דף מידע. 2. בגלל שלא קיבלתי דף מידע, נאלצתי כל פעם להתקשר לקבלה כדי לברר דברים, וקיבלתי פקידי קבלה שמדברים ללא חשק לעבוד, ורק לסיים את השיחה כמה שיותר מהר. תחושת זילזול מאין כמוה. 3. כתוב שהמועדון ילדים פתוח משעה 10:00 עד 17:00, חיכיתי עם הילדים ליד מועדון הילדים לפחות חצי שעה מ-10:15 עד 10:45, המועדון היה סגור, הלכנו לטיול, חזרנו אחרי שעה-שעה וחצי, המועדון ילדים עדיין היה סגור והילדים ה ת א כ ז ב ו !! 4. לקחנו חצי פנסיון, קיווינו שיהיה לפחות מה לאכול בבריכה בשעת הצהרים - לצערי הרבה גילינו שהמזנון בבריכה בשבת מוכר רק ארטיקים ומשקאות. אין אוכל. בעיר טבריה גם רוב העסקים סגורים בשבת. נשארנו בשבת בצהרים - ר ע ב י ם !!! הסתפקנו בכריכים שעשיתי לילדים בסיום ארוחת הבוקר, אבל מדובר בילדים יחסית קטנים, הם צריכים לאכול ארוחת צהרים חמה ומשביעה מה שלא הייתה לי אפשרות לספק להם !! 5. במהלך הלילה הבן הקטן שלי זז קצת מהכרית והראש שלו היה מונח על הסדין, במהלך הלילה נהיה לו על הסדין כתם מרוק שנזל לו במהלך הלילה. הלכנו לטיול, ירדנו לבריכה, חזרנו לחדר מסודר אממה? הכתם נשאר על הסדין, מה שאומר שלא החליפו לנו את הסדינים בחדר !!! אני חושב שזה מספיק טענות כדי להבין - שאני למלון הזה לא חוזר יותר! פשוט בושה שמלון מתנהל בצורה כזאת.

  • תמונה

    Israel Hadad

    27.08.2023

    מלון הכי גרוע שראיתי בחיי. נתחיל מזה שהוא תקוע באמצע שום מקום ואין לאן להגיע משם. אין חניות. מגיעים לקבלה, עד שמכינים לך את החדר, יוצאת לך הנשמה. חדר לא נקי (מצאתי בגדים וכוס של אורחים קודמים) מלא אבק בארונות. אוכל אין מבחר, יבש, לא טעים ולא טרי, ירקות רקובים (קינוח סביר). בשבת אתה מצפה לקבל ארוחה נורמלית ויש לך עוף וחתיכת בשר יבשה שבקושי נחתכת. ביום חמישי, קיבלנו פרגיות יבשות, שאוורמה יבשה, היה המבורגר בלחמניה וכשזה נגמר, אין מילוי מחדש כי פשוט נגמר במטבח. טוב נמשיך למועדון הילדים שאמור להיות פתוח כל יום בין 10-17, נפתח ביום שישי בשעה 11.30. בשבת סגור והילדים השתעממו. בקיצור מלון הכי פח שהייתי בחיים שלי. לא מומלץ להתקרב ולא שווה את הכסף. מקסימום להעביר שם לילה אם נתקעים. מיותר לציין שכאבי בטן ושלשולים היו לאורך כל הסופש המזעזע הזה שעברנו. שירות גרוע בנוסף. זהירות!!!!!לא שווה ש ק ל!!

  • תמונה

    miri tsalmon

    24.08.2023

    התארחנו במלון ל- 2 לילות. היה ממש כייף, חדרים מקושרים עם מרפסת ונוף לכנרת. הכל היה נקי ומסודר. ארוחות בוקר מעולות, מגוון עשיר של אוכל וקינוחים. יש פינות שתיה קרה בלובי, בר שתיה פעיל, ושירות אדיב של כל העובדים. במחיר של 450 ש"ח לאדם ללילה וארוחת בוקר, מה עוד צריך יותר מזה??? אני מתכוונת לבוא שוב!!!

  • תמונה

    איילת אלמליח

    19.08.2023

    חוויה מזעזעת! לא ממליצה בכלל! הגענו באוגוסט 2023 עם הילדים קיבלנו חדרים עם מקקים בחדר וגוק'ים באמבטיה , פניתי למנהל ואמרו שיטפלו בבעיה ואף אחד לא באמת הגיע. האוכל ממוחזר ואין בכלל מבחר, כל יום אותו הדבר! בחדר של הילדים היה להם רק מים קרים כדי להתקלח בלי טיפת מים חמים או פושרים. אין חמצן במזדרונות. ממש מאוכזבת אחרי ששילמנו סכום נכבד מאוד ולא מבוטל בכלל!! פניתי שוב למנהלת אמרה לי שאני צודקת שאני ישאיר את המספר ואת תאריך השייה שלנו ושתחזור אלי ותנחשו מה? היא פשוט לא חזרה. אז גם שירות אין להם!! לא ממליצה בכלל חבל על הכסף שלכם!!

עסקים נוספים בקרבת מקום להמלך שלמה

אל גליל - ריהוט רחוב וגן

חנות לריהוט גן בטבריה

השומר 18 ת.ד 833, טבריה, 1426518

מלון קלאב הוטל טבריה

בית מלון בטבריה

אחד העם 19, טבריה

טיק טוסט

מסעדת מזון מהיר בטבריה

גולדה מאיר 19, טבריה

טיק טוק

חנות מכולת בטבריה

גולדה מאיר 19, טבריה
(4.41)
מסעדה

מזנון גדוד ברק

מסעדה בטבריה

וינגייט 12, טבריה

דורון קלין

שירות ניקוי שטיחים בטבריה

וינגייט 12, טבריה, 1427617

בית יד לבנים

מרכז תרבות בטבריה

טבריה

אופנה בזמן - חנות יד שנייה

חנות יד שנייה בטבריה

סייפן 3, טבריה
(4.44)
מספרה

מאיר אומן השיער MierHairArtist

מספרה בטבריה

גולדה מאיר 6, טבריה

מינימרקט השומר

חנות מכולת בטבריה

השומר 26, טבריה

מלונות בקרבת מקום להמלך שלמה

מלון קלאב הוטל טבריה

בית מלון בטבריה

אחד העם 19, טבריה

מתחם הנופש והפנאי של טבריה

מלון ריזורט בטבריה

אחד העם, טבריה

מלון גולן

בית מלון בטבריה

אחד העם 61, טבריה

דירת נופש למשפחות טבריה

מלון ריזורט בטבריה

טבריה

Hotel Boutique

בית מלון בטבריה

ברוריה 11-1, טבריה

Hotel Lace house.Kineret

בית מלון בטבריה

טבריה

מלון אסטוריה גליליי

בית מלון בטבריה

ברוריה 13, טבריה, 1436607

וילת נופש מצפה כנרת

בית מלון בטבריה

ברנר 23, טבריה

דירת נופש על שפת הכנרת

בית מלון בטבריה

שדרות הרצל, טבריה

מלון ג'ייקוב - Jacob Hotel

בית מלון בטבריה

אוהל יעקב 2, טבריה, 1422334

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאברהעישון אסור

מיקומו של המלך שלמה בטבריה

הצג מפה