באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
ארבל אהרן
מקום עם חוויה מדהימה! חדרים גדולים, מפנקים, נקיים, מסודרים ונוחים. שירות אדיב, נעים, מהיר, זמין לכל שאלה ובקשה. מיקום נח וחנייה בשפע.
עידן ניסן
יחס מזלזל וללא התחשבות!!!! מקום לא מומלץ..
חן עוזיאל
אחלה מלון אחלה שרות אחלה אוכל.תודה מיוחדת לרועי וסופיה היקרים.תמיד אנו חוזרים רק לשם.
sharon zacria
חדר אוכל ממוקם במלון סמוך ששיך למשפחה אוכל מזעזע לא טרי חדרים נורמלים פקידה שחושבת שהיא עושה לך טובה הבן של בעל הבית בחור טוב
Lital Tuaf
יחס מזעזע בחיים שלי לא נתקלתי בשירות כזה. אני ובעלי התארחנו שם בסוף שבוע האחרון כשבחוץ היה 45 מעלות. שסגרתי את החדר במלון ציינתי לפקידה שאני בהריון בחודש שביעי. הגענו למלון קיבלנו את החדר בשעה 12 וחצי וכמובן שישר נכנסנו לחדר הדלקנו מזגן, חיכינו כמה דקות וראינו שהחדר שקיבלנו בקומת הלובי לא מתקרר ניגשנו לקבלה שם פגשנו את הפקידה ואת אחד ממנהלי בית המלון כשאמרנו לו את הבעיה הוא התחיל לחרטט אותנו שהמזגן מעולה וזה בגלל שחם בחוץ ועוד שעתיים החדר התקרר. מיותר לציין שהיית המזגן הדלקנו על 17 מעלות . אמרנו ניתן לזה סיכוי יצאנו קצת לטייל כשחזרנו כמובן שהמזגן עדיין לא קירר את החדר כמו שצריך קראתי למנהל שוב ציינתי בפניו שאני בהריון בחודש שביעי וחם לי ב 45 מעלות חום בחוץ והמזגן לא מקרר הבן אדם התחיל לצעוק עליי להגיד לי המזגן מצויין אתם הישראלים אוהבים להתלונן אין לי חדר אחר להביא לכם אי אפשר להיכנס לשום חדר אחר לבדוק את שאר המזגנים אם אתם רוצים תקבלו את הכסף חזרה ותלכו שלוש שעות לפני שבת רוצה לזרוק אותנו בחוץ כשהגענו לחופשה. אני אציין שכל פעם שנכנסנו למלון היה בלובי עובד כלשהוא שהתפרס על הספה וישן עם כרית ושמיכה ממש לא יצוגי למלון כזה עלוב. בנוסף לכך בבוקר של יום שבת הגענו למלון אמילי שם מוגשת ארוחת הבוקר לאכול את ארוחת בוקר מאוד מאכזבת ארוחה עם בורקסים לא טריים ארוחה בסיסית ודלה מאד עם גבינות וסלטים לא היה פיצות לא היה שקשוקה ולא היו מספיק מתבלים. בנוסף השומר בכניסה לחדר אוכל לא הפסיק להסתכל על הצלחות ועל מה שאנשים לוקחים וגם החביא את היין לקידוש התנהלות מאוד לא נעימה בחדר אוכל. לא להתקרב למקום כזה אפס ביחסי אנוש וחוסר התחשבות לאישה בהריון. עדיף לשלם קצת יותר ולקבל אירוח נורמלי.