חדר אירוח, ליאורה אמיתי

בית הארחה בחרשים (Eco Niche - Harasim)

9.4

חדר אירוח, ליאורה אמיתי

חרשים, 2495400, ישראל
( ? )

תמונות מחדר אירוח, ליאורה אמיתי

חוות דעת על חדר אירוח, ליאורה אמיתי

  • תמונה

    עינת שלו

    21.08.2023

    המקום מתאים למי שמחפש חופשה ייחודית, לא המונית. ללא רעש, ללא מנגל, אבל עם קרבה לטבע קסום. מארחת אישית, שדואגת לפרטים הקטנים. נקי, טעים עם צליל ציוץ הציפורים. מושלם

  • תמונה

    רועי הראל

    18.10.2022

    איזה יופי של מקום לחופשה מרגיעה 🙏 פשטות וקסם במיטבם בישוב כל כך מיוחד. ליאורה תודה על האירוח הנעים, הרגשנו בבית והיה קשה לעזוב. מומלץ מאד לשתות יין טוב של חרשים בפאטיו הקטן ולהרגיש את המקום ואת השלווה שלו.

  • תמונה

    אופיר מ.

    12.11.2021

    צימר בתוך יער, בישוב חורשים שנבנה מראש בתוך יער קסום, בילינו בצימר הזוגי, הכולל שביל גישה פרטי ורחבה פרטית הכל בין העצים.. ליאורה המארחת - נעימה מאוד עם חיוך, דואגת לניקיון ברמה גבוהה ולארוחת בוקר גלילית טעימה. לא תמצאו כאן ג׳קוזי או טלוויזיה.. אך תמצאו מקום רגוע באווירה נעימה ושלווה. כ 100 מטר מהצימר מתחיל מסלול הליכה כיפי ומסומן עד לעיר העתיקה של פקיעין, שווה בהחלט.

  • תמונה

    Gabriel Mochary

    18.07.2021

    הגענו לסופ"ש חמישי - ראשון, לבית הירוק בעקבות ההמלצות הרבות באינטרנט בתקווה לחוות את השקט, השלווה והאירוח הרחק מן הסביבה העירונית הרגילה. ליאורה בעלת הבית נתנה לנו להרגיש ממש כמו בבית כשכל בוקר זכינו בארוחת בוקר טרייה,רעננה ויצירתית פרי עבודתה. נהנינו לטייל מידי בוקר סביב הישוב ובתוכו ובשעות אחה"צ ערב לנסוע למסעדה טובה בסביבה הקרובה תוך העזרות בעצותיה המועילות של ליאורה. אם לא היה כ"כ חם יכולנו לטייל בהרבה שבילים ומסלולים בסביבה הקרובה של הישוב. במשך היום ובערבים לתוך הלילה היה לנו זמן לנוח, לקרוא, לשמוע מוסיקה ולהיות ביחד בלי ההפרעות של טלביזיה (שנעדרת מהבית). בקיצור היה מאד מיוחד ועמד בכל הציפיות שלנו וגם מעבר לכך. מודים לליאורה על המאמצים והצלחתה לייצר לנו חופשה נעימה עם טעם לביקור חוזר.

  • תמונה

    Dan Prath

    08.05.2021

    המקום פשוט ומקסים ונמצא בישוב עם מסלולי טיול מדהימים. ליאורה בעלת הצימר מעניקה בארוחות הבוקר חוויה שהיא הרבה מעבר לארוחת בוקר טובה בצימר. היא ממש מתייחסת לאורחים כאילו הם אורחים פרטיים שלה. רוצה לדעת מה הם אוהבים ומה מתאים להם ומתאימה את הארוחה אלייהם. יש השקעה רבה בפרטים. היא מבשלת ,אופה , ומייצרת ממרחים מחומרי גלם טובים במיוחד ומאחורי כל זה עומדות תפיסות תזונתיות מאד רציניות שאם אתה מעוניין להבין אותן היא חולקת אותן איתך. למי שזה פחות חשוב לו יקבל ארוחת בוקר טובה במקום מקסים אבל ליאורה מאפשרת למי שנושא התזונה הבריאה על כל גונייה מעניין אותה לקבל באותו הכסף חוויה מעשירה (וטעימה) מאד. למשל, אשתי למשל רגישה ללקטוז ואני לא . הארוחה הציעה מנעד מעניין וטעים לשנינו

עסקים נוספים בקרבת מקום לחדר אירוח, ליאורה אמיתי

בין האלונים

דירת נופש בחרשים

חרשים

עפרוני ביקתות נופש

בית מלון בחרשים

מצפה, חרשים

היונה והלויתן

קייטרינג בחרשים

חרשים, 2495400

Sunshine Studio

דירת אירוח בחרשים

הענן 3, חרשים, 2495400

ALYA Studio Apartment

דירת אירוח בחרשים

חרשים, 2495400

סימנים קטנים

חנות שלטים בחרשים

רחוב הטאבון 16, חרשים, 2495400

טאבון קהילתי

יעד תיירותי בחרשים

138, חרשים

ברומטר

בר בחרשים

חרשים
(4.87)
יקב

יקב חרשים

יקב בחרשים

מצפה, חרשים, 2495400

רועת עיזים וסיפורים Goats' Walk Of Life

יעד תיירותי בחרשים

כביש 8641, חרשים, 2495400

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםמתאים לילדיםהעישון אסור

מיקומו של חדר אירוח, ליאורה אמיתי בחרשים

הצג מפה