באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
שירלי הנינה
ברצוני להודות תודה גדולה למנהל התחנה אדון מאיר אברגי'ל, יום שישי רכבת אחרונה לעפולה ואני וילדיי פספסנו אותה בעקבות אי הבנה,מאיר דאג לנו למונית עד לבית ולא עזב אותנו עד שהבין שאנחנו מסודרים ויכולים להגיע הביתה בשלום. ת
שמילי לייפער
נחמד
Tamir Hed
מאבטחים חולי רוח וחסרי סבלנות. המאבטחים ממורמרים וחסרי סבלנות. לא יודע מה השם שלהם, אבל מעוניין להתלונן עליהם ועל והשירות! זה קרה מעט אחרי 06:50 בבוקר
Jay Levinson
No regular seats outside while waiting to be picked up.
Hanan Abu-Salih
They should add more seats!!!!!! (In the shade) Especially during a pandemic and the insane summer heat, where we can’t all sit in the only small shady spot!