באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Flavia Flavicula
סתם נוכלים ,רב (לא כולם) הנהגים מנסים להוציא הרבה יותר ממה שהנסיעה שווה ....
נטלי חיים
הגעת המונית מרגע ההזמנה,מהירה,נהג מדהים שניסה לעזור,ואפילו חשש שהוריד אותי בשעה 05.20 בבוקר ליד העבודה,שלא אשאר לבד בחוץ.יישר כוח,מעריכה מאוד שיש בני אדם טובים במדינתינו.
רונית שריתי
הזמנתי מונית למשחק בסמי עופר. קבעתי מראש את המחיר, 70 שח מנו"ש. זה היה במוצ"ש. קבענו לשעה 18:45. אחרי רבע שעה איחור התקשרתי ואמרו לי שתוך 2 דקות תגיע נהגת. הנהגת הגיעה יחפה, עם רגל על הדשבורד, כבר בושה, וכששמעה שברצוני להגיע לסמי עופר, סרבה לנסוע וטענה שיש שם פקקים. הסברתי לה שמראש קבעתי עם האיש בתחנה להגיע לשם. אחרי שכנועים הסכימה. היא התחילה לנסוע ואמרה שזה יעלה לי 100 שח ללא מונה. הסברתי לה שסיכמתי עם התחנה שהמחיר 70 שח. הנהגת שמה ברקס וביקשה שארד כי לא תיסע תמורת 70 שח. ירדתי מהמונית. בושה של שירות. ובושה שמעסיקים אישה כזאת. .
אלכס גולדשטיין
התקשרתי להזמין מונית כנראה בשעות העומס, ביקשו ממני להתקשר בעוד 10 דקות, התקשרי לאחר 15 דקות - עדיין לא היו מוניות פנויות - בקשתי לחזור אלי כאשר יהיו מוניות פנויות - לא קבלתי שום טלפון… המונית הוזמנה מתחנת מוניות אחרת קניון חיפה, הנהג הגיע בזמן וכל השאר היה לפי שסוכם עם תחנה…
נועה חייט חייט
הזמנתי מונית לחברה והם ניסו לעשות כל מה שיכלו בשביל לקבל מונית כמה שיותר מהר והשירות היה סבלני וסובלני כלפי למרות שהתקשרתי מלא פעמים