באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Rima Rabinovich Brikman
אני מאוד מרוצה. שמתי שמלות כלה לניקוי יבש והם עשו עבודה נהדרת. גם הייתי צריכה אותן בהתראה קצרה מאוד והם לגמרי הצילו אותי.
Anna Fried
באים לקחת מהבית כביסה ומחזירים מוכן
Hadas Knafa
שמעתי. עלייהם. על. פישר. הם מצויינים. מכבסת. כביסה. לי יש. מכונת כביסה. אוטומטית. שלאחר. סיום. הכביסה. נותן לי. התראה של. 5 דקות. הכביסה. יוצאת. נעימה. קל. בקלות. תולה. כביסה. למכבסת. פישר. שלחתי יותר. כוכבים. ************ממני. מכל. הלב. כנפו הדס. ❤❤❤❤❤
יעל פולק
שירות אדיב ונעים. המקום מקצועי והכביסה מגיעה ריחנית, נקיה ומקופלת.
גיא משולם
חוסר הבנה וידע ברמה הבסיסית ביותר.. הרסו לי חולצה לבנה חדשה ומגבת לבנה כי כיבסו את זה עם גרביים כחולות ואז עוד באים בטענות שבשביל 5 קילו כביסה הם לא מפרידים..לא שמעתי על דבר כזה.. לאחר ששמתי את החוחצה והמגבת שוב שינסו לתקן באתי לקחת את החולצה..כל השקית מחוררת וגם החולצה הייתה עם חור..כנראה שיש עכברים בעסק. אבל אחריות לא לוקחים..כמו שאמר לי בעל העסק: "אני לא אחראי למה שאתה מביא לי לכביסה" שירות חסר מודעות וגרוע ברמה אחרת.